The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
het grote komkommertijdtopic - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Thread: het grote komkommertijdtopic (/showthread.php?tid=2442)

Pages: 1 2 3 4 5


het grote komkommertijdtopic - waf - 02-07-2007

[Image: 70320688_6_AXHj.jpeg]


- Treesong - 02-07-2007

Goeie bak, man!

[Image: linksthumb.jpg]


- Gerben Zonderland - 02-07-2007

Sorry, mijn komkommer en ik zijn 'op tournee':

[Image: 16.jpg]


- Treesong - 02-07-2007

Niet zo stoer doen, gerrit

[Image: normal_you-have-small-penis.jpg]


- waf - 02-07-2007

over komkommers gesproken. paris heeft ook niet zo'n grote denk ik. en zijn ballen lijken ook best vol te zitten. zou er vandaag geen nieuws zijn over deze zweethoer? :razz:

[Image: Paris_Hilton_04.jpg]


- Mukkus - 02-07-2007

waf Wrote:zijn ballen lijken ook best vol te zitten

[Image: gay.gif]


- Dugarry - 02-07-2007

Paris is gewoon lekker om een keer van achteren te vernederen, hatcé!


- Treesong - 02-07-2007

Dugarry Wrote:Paris is gewoon lekker om een keer van achteren te vernederen, hatcé!

Pas maar op voor Pillow Pants! :eeeek:

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.youtube.com/watch?v=WMzSQjcvOrM">http://www.youtube.com/watch?v=WMzSQjcvOrM</a><!-- m -->


- Gerben Zonderland - 02-07-2007

Treesong Wrote:Niet zo stoer doen, gerrit

[Image: normal_you-have-small-penis.jpg]

[Image: The.Big.Lebowski.1998.Screenshot.2.jpg]

Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.


- Mukkus - 02-07-2007

Jij bent alweer druk bezig met de Seth-Gaaikema-trofee voor de maand juli....


- Bor de Wolf - 02-07-2007

Als jullie je vervelen, kunnen jullie natuurlijk best een team maken voor de rondemaster.


- Treesong - 02-07-2007

Bor de Wolf Wrote:Als jullie je vervelen, kunnen jullie natuurlijk best een team maken voor de rondemaster.

Wielrennen is voor sloebers


- gittermaster - 02-07-2007

als je je dan toch verveelt.....

[Image: bizare.gif]


- Tripplexxx - 02-07-2007

waf Wrote:over komkommers gesproken. paris heeft ook niet zo'n grote denk ik. en zijn ballen lijken ook best vol te zitten. zou er vandaag geen nieuws zijn over deze zweethoer? :razz:

[Image: Paris_Hilton_04.jpg]

Ze liep gisteren met twee komkommers ietwat zenuwachtig heen en weer door de supermarkt. Medewerker zag dit en sprak haar even aan: "Zoekt u de kassa mevrouw?". Nee, het pashokje antwoordde Paris.....


- Treesong - 02-07-2007

Da's een ouwe! :cry:

(doelende op het wiskundeprobleem)


- Berend Botje - 02-07-2007

Treesong Wrote:Da's een ouwe! :cry:

(doelende op het wiskundeprobleem)

En weet je de oplossing nog? Ik heb toentertijd een duidelijke uitleg gegeven, maar gezien het gebrekkige wiskundig inzicht van de gemiddele forummer vrees ik dat er niet veel is blijven hangen.

En wat betreft die P.Hilton, wat is er toch met dat mens dat ze zo bekend is? Wat heeft ze eigenlijk gepresteerd? Of is het alleen de naam? Mooi is ze niet, dus dat zal het niet zijn.


- Peter - 02-07-2007

Kortgezegd komt het omdat figuur 1 vanaf het beginpunt linksonder minder snel stijgt?


- Mac - 02-07-2007

hol vs bol


- goa - 02-07-2007

Berend Botje Wrote:En wat betreft die P.Hilton, wat is er toch met dat mens dat ze zo bekend is? Wat heeft ze eigenlijk gepresteerd? Of is het alleen de naam? Mooi is ze niet, dus dat zal het niet zijn.

De kift :razz:


- Frits - 02-07-2007

Mac Wrote:hol vs bol

Als je van een afstandje kijkt zie je het idd... hol vs bol

If AB were a straight line, then ANM would have to be similar to MOB. That is, the slope of AM would have to be the same as the slope of MB. But the slope of AM is

formula

and the slope of MB is

formula

If ABC were a triangle, its area would be

formula

Similarly if DEF were a triangle, its area would be

formula

But if we add up the areas of the pieces of ABC we get a different result

red triangle


=


12

green triangle


=


5

L-shaped orange object


=


7

L-shaped green object


=


8

for a total area of 32 square units.

If we add up the areas of the pieces of DEF we get 33 square units, the same as for ABC plus one more for the white square.

So, ABC is slightly less than a triangle and DEF is slightly more than a triangle. Look closely.


- gittermaster - 02-07-2007

Ik dacht al dat ik m eerder had geplaatst, maar wist t niet zeker. En inderdaad zullen weinig mensen nog weten wat je toen had gezegd BB Smile
@ Tree: Alles is reeds oud, maar maakt m niet minder interessant...


- Treesong - 02-07-2007

paris hiltons hebben wij ook... de opperste schuimlaag van het grote leger der ongetalendeerde nuttelozen... ik noem een Marijke Helwegen, het grauwe leger der uitgerangeerde soapsterren, Fabiola het levende kunstwerk, Connie Breukhoven, Ruud van Big Brother, Bor de Wolf, Viola Holt, Henk Bres, Johan Vlemminx, Regilio Tuur en ga zo maar door Hakkuh


- waf - 02-07-2007

Quote:Perez: "Ik word bij Ajax helemaal gek!"

Ché Cliché/OrCristian

Amsterdam - Kenneth Perez wil koste wat kost vertrekken bij Ajax. Desnoods stopt hij met voetballen.
De speler wordt naar eigen zeggen in Amsterdam geterroriseerd door zijn eigen trainer. "Iedere dag de vernedering,
iedere dag de hel..."


Perez, in schijnbaar betere tijden. "Een heel seizoen lang hield ik de schijn op."

Perez vindt het niet makkelijk om over zijn situatie te praten. Hij stelt dat Henk ten Cate, of zoals de Deen hem noemt 'Gekke Henkie',
hem nooit heeft gemogen. "Ik was een aankoop van Van Geel. Ten Cate had er blijkbaar niets over te zeggen. Hij mocht
me niet, ik heb nooit geweten waarom..." Perez maakte in de zomer van 2006 de overstap van AZ naar Ajax. Van de
warmte van de nieuwe topclub naar de kilte van de hoofdstedelijke trots. "Als ik ergens meer spijt van heb dan dat
ik niet direct voor Feyenoord koos afgelopen maand, is het wel van de beslissing bij Ajax te tekenen."

Het leven lachte hem toe toen Perez de overstap maakte. De gevierde man bij AZ had in het team van Co Adriaanse
furore gemaakt als aanvalsleider en wilde die laatste stap naar de absolute top maken. "Ik was er van overtuigd dat
ik het zou gaan maken bij Ajax. Maar het lijkt wel alsof Ten Cate een persoonlijke oorlog tegen mij is begonnen.
Ik heb het nooit begrepen, hij had zelfs ingestemd met mijn komst!" Kwade tongen beweren dat Ten Cate gedwongen is
ja te zeggen omtrent de overstap van de Deens international, omdat Van Geel een persoonlijke rekening te vereffenen
zou hebben met AZ-voorzitter Dirk Scheringa, en daarom de spelmaker naar Amsterdam haalde.

Nu zegt Perez, wiens eigenlijke naam Jensen is maar hij nam de naam van zijn moeder aan, dat hij getraumatiseerd is
door het gedrag van Ten Cate. "Hij spoorde spelers, vooral Babel, Emanuelson en Vermeer, aan om op mijn tenen te
gaan staan tijdens de training. Ook in de kleedkamer was ik niet veilig. Keer op keer kwam mannen als Sneijder en
Heitinga me opzoeken met die natte handdoek. Ten Cate stond dan gniffelend om een hoekje mee te kijken. Ik kon
er niet over klagen. Zelfs mijn zaakwaarnemer deed het af als voetbalhumor. Maar dat zijn toch geen grapjes meer?
Mijn vrouw ging zelfs vragen stellen, waar komen die blauwe plekken vandaan?"

Perez ziet er ongelukkig uit, en we krijgen de indruk dat hij niet helemaal aanwezig is. Meerdere malen tijdens het
gesprek trekt hij met zijn hoofd en hij maakt rare geluidjes. Perez: "Die stemmen zijn eigenlijk gekomen vanaf het
moment dat ik geschorst werd (Perez schold een grensrechter uit voor 'kankerneger', red.). Mijn eerste vriendinnetje
was zwart. Ik had op school bijna alleen maar negroïde vrienden. Ik kwam ook uit een multiculture buurt in Kopenhagen.
Die uitspatting had ik gewoon te danken aan die eeuwige treiterpartijtjes. Ik kon mezelf één moment niet inhouden.
Vanaf dat moment hoor ik die stemmen. Ze vertellen me dat ik weg moet bij Ajax, de ene keer roepen ze om Feyenoord,
dan weer om PSV, en er zijn zelfs momenten dat ik denk dat ik beter naar MVV terug kan keren."

"Natuurlijk heb ik er spijt van dat ik niet naar Feyenoord ben vertrokken. Bij iedere aankoop die bij die club deed
de afgelopen weken kwam de klap harder aan. Wat voelde ik me gepiepeld. Bij PSV gaven ze me het gevoel me graag te
willen hebben en bij Feyenoord zou ík degene moeten zijn die de kar trok. Normaal gesproken geen probleem, maar
denk nu eens na, ik ben emotioneel gebroken! Nu blijkt dus dat ik mezelf in de luwte van Van Bronckhorst en Makaay
had kunnen profileren bij Feyenoord, de wraak zou zoet zijn. Maar ja, Van Marwijk zegt me nu niet meer nodig te
hebben. Nu zit ik nog steeds bij Ajax, ik ben de wanhoop nabij!"

De positie van Perez bij Ajax is onhoudbaar geworden, Jaap Stam, Wesley Sneijder, John Heitinga en Ryan Babel hebben
zich beklaagd over de houding van de Deen. "Vind je het gek dat ik ze niet meer op een normale manier benader? De
littekens staan in mijn lichaam én ziel. Ik durf de kleedkamer niet meer in, ze zitten gewoon op me te wachten.
Babel staat extra vroeg op om punaises op mijn zitplek in de kleedkamer neer te leggen. Één keer hadden ze mij zelfs
vastgelijmd. Stond het hele elftal mij uit te lachen op Tom de Mul na. Die zat in zijn hoekje op zijn nagels te bijten
en riep maar. "ik heb het zo koud, ik heb het zo koud."

Ineens barst hij in een huilbui uit. Hij lijkt compleet in te storten, maar weet zich na een paar minuten weer te
vermannen. "Henk ten Cate......Ik heb 's nachts nachtmerries van die man, dat geloof je toch niet? Ik ben bij een
psycholoog onder behandeling. Die heeft geconstateerd dat ik een mentale inzinking nabij ben. Nou, ik heb er het
afgelopen seizoen anders al zat gehad!" De psycholoog gaf Perez ook het advies mee zijn frustraties van zich af te
schrijven. "Ik ben langzaam plannen aan het maken mijn ervaringen in een boek te zetten. Via mijn psycholoog hoorde
ik over meer gevallen van spelers die weggepest werden door hun trainer. Nee, namen noem ik niet, Richard Witschge en
Aron Winter zijn me veel te dierbaar!"

Al met al is het een aandoenlijk beeld. Perez, die in het middelpunt van de belangstelling had kunnen staan door
bij Feyenoord te tekenen, wiegt langzaam met zijn hoofd van voor naar achteren... de blik in zijn ogen staat op
oneindig. Nog een seizoen Ajax lijkt voor de hand te liggen. Het is de vraag of hij voor die tijd niet
arbeidsongeschikt zal moeten worden verklaard.


heeft psvee deze psychopaat nou al aangetrokken? :razz:


- Flixieluv - 03-07-2007

waf Wrote:
Quote:Perez: "Ik word bij Ajax helemaal gek!"

Ché Cliché/OrCristian

Amsterdam - Kenneth Perez wil koste wat kost vertrekken bij Ajax. Desnoods stopt hij met voetballen.
De speler wordt naar eigen zeggen in Amsterdam geterroriseerd door zijn eigen trainer. "Iedere dag de vernedering,
iedere dag de hel..."


Perez, in schijnbaar betere tijden. "Een heel seizoen lang hield ik de schijn op."

Perez vindt het niet makkelijk om over zijn situatie te praten. Hij stelt dat Henk ten Cate, of zoals de Deen hem noemt 'Gekke Henkie',
hem nooit heeft gemogen. "Ik was een aankoop van Van Geel. Ten Cate had er blijkbaar niets over te zeggen. Hij mocht
me niet, ik heb nooit geweten waarom..." Perez maakte in de zomer van 2006 de overstap van AZ naar Ajax. Van de
warmte van de nieuwe topclub naar de kilte van de hoofdstedelijke trots. "Als ik ergens meer spijt van heb dan dat
ik niet direct voor Feyenoord koos afgelopen maand, is het wel van de beslissing bij Ajax te tekenen."

Het leven lachte hem toe toen Perez de overstap maakte. De gevierde man bij AZ had in het team van Co Adriaanse
furore gemaakt als aanvalsleider en wilde die laatste stap naar de absolute top maken. "Ik was er van overtuigd dat
ik het zou gaan maken bij Ajax. Maar het lijkt wel alsof Ten Cate een persoonlijke oorlog tegen mij is begonnen.
Ik heb het nooit begrepen, hij had zelfs ingestemd met mijn komst!" Kwade tongen beweren dat Ten Cate gedwongen is
ja te zeggen omtrent de overstap van de Deens international, omdat Van Geel een persoonlijke rekening te vereffenen
zou hebben met AZ-voorzitter Dirk Scheringa, en daarom de spelmaker naar Amsterdam haalde.

Nu zegt Perez, wiens eigenlijke naam Jensen is maar hij nam de naam van zijn moeder aan, dat hij getraumatiseerd is
door het gedrag van Ten Cate. "Hij spoorde spelers, vooral Babel, Emanuelson en Vermeer, aan om op mijn tenen te
gaan staan tijdens de training. Ook in de kleedkamer was ik niet veilig. Keer op keer kwam mannen als Sneijder en
Heitinga me opzoeken met die natte handdoek. Ten Cate stond dan gniffelend om een hoekje mee te kijken. Ik kon
er niet over klagen. Zelfs mijn zaakwaarnemer deed het af als voetbalhumor. Maar dat zijn toch geen grapjes meer?
Mijn vrouw ging zelfs vragen stellen, waar komen die blauwe plekken vandaan?"

Perez ziet er ongelukkig uit, en we krijgen de indruk dat hij niet helemaal aanwezig is. Meerdere malen tijdens het
gesprek trekt hij met zijn hoofd en hij maakt rare geluidjes. Perez: "Die stemmen zijn eigenlijk gekomen vanaf het
moment dat ik geschorst werd (Perez schold een grensrechter uit voor 'kankerneger', red.). Mijn eerste vriendinnetje
was zwart. Ik had op school bijna alleen maar negroïde vrienden. Ik kwam ook uit een multiculture buurt in Kopenhagen.
Die uitspatting had ik gewoon te danken aan die eeuwige treiterpartijtjes. Ik kon mezelf één moment niet inhouden.
Vanaf dat moment hoor ik die stemmen. Ze vertellen me dat ik weg moet bij Ajax, de ene keer roepen ze om Feyenoord,
dan weer om PSV, en er zijn zelfs momenten dat ik denk dat ik beter naar MVV terug kan keren."

"Natuurlijk heb ik er spijt van dat ik niet naar Feyenoord ben vertrokken. Bij iedere aankoop die bij die club deed
de afgelopen weken kwam de klap harder aan. Wat voelde ik me gepiepeld. Bij PSV gaven ze me het gevoel me graag te
willen hebben en bij Feyenoord zou ík degene moeten zijn die de kar trok. Normaal gesproken geen probleem, maar
denk nu eens na, ik ben emotioneel gebroken! Nu blijkt dus dat ik mezelf in de luwte van Van Bronckhorst en Makaay
had kunnen profileren bij Feyenoord, de wraak zou zoet zijn. Maar ja, Van Marwijk zegt me nu niet meer nodig te
hebben. Nu zit ik nog steeds bij Ajax, ik ben de wanhoop nabij!"

De positie van Perez bij Ajax is onhoudbaar geworden, Jaap Stam, Wesley Sneijder, John Heitinga en Ryan Babel hebben
zich beklaagd over de houding van de Deen. "Vind je het gek dat ik ze niet meer op een normale manier benader? De
littekens staan in mijn lichaam én ziel. Ik durf de kleedkamer niet meer in, ze zitten gewoon op me te wachten.
Babel staat extra vroeg op om punaises op mijn zitplek in de kleedkamer neer te leggen. Één keer hadden ze mij zelfs
vastgelijmd. Stond het hele elftal mij uit te lachen op Tom de Mul na. Die zat in zijn hoekje op zijn nagels te bijten
en riep maar. "ik heb het zo koud, ik heb het zo koud."

Ineens barst hij in een huilbui uit. Hij lijkt compleet in te storten, maar weet zich na een paar minuten weer te
vermannen. "Henk ten Cate......Ik heb 's nachts nachtmerries van die man, dat geloof je toch niet? Ik ben bij een
psycholoog onder behandeling. Die heeft geconstateerd dat ik een mentale inzinking nabij ben. Nou, ik heb er het
afgelopen seizoen anders al zat gehad!" De psycholoog gaf Perez ook het advies mee zijn frustraties van zich af te
schrijven. "Ik ben langzaam plannen aan het maken mijn ervaringen in een boek te zetten. Via mijn psycholoog hoorde
ik over meer gevallen van spelers die weggepest werden door hun trainer. Nee, namen noem ik niet, Richard Witschge en
Aron Winter zijn me veel te dierbaar!"

Al met al is het een aandoenlijk beeld. Perez, die in het middelpunt van de belangstelling had kunnen staan door
bij Feyenoord te tekenen, wiegt langzaam met zijn hoofd van voor naar achteren... de blik in zijn ogen staat op
oneindig. Nog een seizoen Ajax lijkt voor de hand te liggen. Het is de vraag of hij voor die tijd niet
arbeidsongeschikt zal moeten worden verklaard.


heeft psvee deze psychopaat nou al aangetrokken? :razz:

Allemaal voorwerk om een ontbinding der arbeidsovereenkomst te forceren (met wellicht zelfs een vergoeding voor Perez vanwege een werkgever die pesten op het werk niet tegengaat), of een zelfgenomen ontslag op staande voet bij een volgend "exces".

Ik geloof hier geen reet van.


- Flixieluv - 03-07-2007

Waar haal je dit verhaal trouwens vandaan, Waf?


- Flixieluv - 03-07-2007

Quote:Perez: "Ik word bij Ajax helemaal gek!"

Ché Cliché/OrCristian

Één keer hadden ze mij zelfs
vastgelijmd. Stond het hele elftal mij uit te lachen op Tom de Mul na. Die zat in zijn hoekje op zijn nagels te bijten
en riep maar. "ik heb het zo koud, ik heb het zo koud."

:lol: :lol: Dit beeld is dan weer wel te grappig.


- Ekslem - 03-07-2007

Lijkt me idd een verhaal om een breuk te forceren.
Iedere club die hem nu aantrekt moet wel gek zijn. Niemand betaalt geld voor iemand met zulke psychische problemen.


- Flixieluv - 03-07-2007

Aan de andere kant komen deze ontwikkelingen ook weer niet geheel verrassend over:

Ajax de Grote
Ajax de Grote was de zoon van de Argonaut Telamon, koning van Salamis. Na Achilles was hij de meest vooraanstaande Griekse krijger die in de Trojaanse oorlog vocht. Na de dood van Achilles wist Ajax het lijk en de wapenrusting van de held te bemachtigen, terwijl Odysseus de vijand op een afstand hield. Beide mannen claimden de wapenrusting van de dode held als beloning. Toen deze werd toegekend aan Odysseus, was Ajax zo woedend dat hij plannen maakte om zijn eigen bevelhebbers te doden. Om dit te voorkomen maakte de godin Pallas Athene Ajax krankzinnig, zodat hij slechts een kudde schapen afslachtte. Toen de periode van waanzin voorbij was, pleegde Ajax, die zich diep vernederd voelde, zelfmoord: hij stortte zich op zijn eigen zwaard.


- waf - 03-07-2007

Flixieluv Wrote:Waar haal je dit verhaal trouwens vandaan, Waf?

volgens mij heeft iemand op een feyenoordforum dat van een ajakkesforum geplukt. ik geloof er ook weinig van, met zo'n jankverhaal maak je jezelf nergens populair.

maar een mooi verhaal hoeft niet waar te zijn natuurlijk en ik heb het niet voor niets in het komkommertopic geplaatst ipv de transfertopic. :wink:


- joep - 03-07-2007

Che Cliché en OrChristian zijn regelmatig te vinden op de fora van feyenoord.netwerk.nl =D>