The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
het grote komkommertijdtopic - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Thread: het grote komkommertijdtopic (/showthread.php?tid=2442)

Pages: 1 2 3 4 5


- Tripplexxx - 08-07-2007

Feyenoord wil Michael Mols aantrekken voor de rol van pinch-hitter. De geroutineerde aanvaller moet volgens het Algemeen Dagblad de opvolger worden van Pierre van Hooijdonk.




Mols (36) nam twee maanden geleden afscheid van ADO Den Haag en leek aanvankelijk een punt achter zijn loopbaan te zetten. Een aanbieding van het Australische Perth Glory zette de oud-international nog aan het denken, maar uiteindelijk besloot hij niet in te gaan op de interesse.

De voormalig voetballer van Cambuur Leeuwarden, FC Twente, FC Utrecht en Glasgow Rangers werd al eerder met de Rotterdammers in verband gebracht. Vorig seizoen polste Erwin Koeman, inmiddels opgevolgd door Bert van Marwijk, de routinier immers al voor de rol van breekijzer.


- waf - 08-07-2007

sjezus.... kunnen we het laatste kwartier lekker hoge ballen gaan spelen....

op de feyenoordsite werd al geestig opgemerkt: van marwijk heeft zeker gezegd dat bosz er ook een mocht uitzoeken. :lol:


- Ekslem - 08-07-2007

Volgens het AD is het al rond en wordt ie morgen gepresenteerd.


- waf - 08-07-2007

wss goedmakertje voor rob jansen. ach wellicht kan hij best een bal vasthouden. ik zie niet echt een pinch hitter in hem, maar het kan geen kwaad.


- Dre - 08-07-2007

Is er ieder geval 1 die ervoor gaat.


- Ekslem - 08-07-2007

Helemaal geen pinch hitter. Dat vind ik iemand die oorlog maakt in de 16 bij een achterstand en wanneer je de lange bal gaat hanteren.

Technisch prima speler, maar bij Ado trok ie het volgens mij al niet helemaal meer lichamelijk gezien. Rendement is ook niet hoor. Ik zie er weinig toegevoegde waarde in voor Feyenoord. Ook hem zal ik zaterdag eens gaan bekijken :razz:


- Depor - 08-07-2007

Gewoon een extra kosten post...
Haal dan iemand van 2 meter daar kan je tenminste lange ballen op rammen


- Peter - 08-07-2007

Depor Wrote:Haal dan iemand van 2 meter daar kan je tenminste lange ballen op rammen

Die hebben ze juist net verkocht.


- harry_bierdop - 08-07-2007

Is toch fokking niet normaal!


- waf - 08-07-2007

Peter Wrote:
Depor Wrote:Haal dan iemand van 2 meter daar kan je tenminste lange ballen op rammen

Die hebben ze juist net verkocht.

wss doel je op garejas, maar als die iets niet kan is het koppen of een bal vasthouden. die was bovendien duurder.

verder zie ik er ook geen trouwens, die voor dit geld een beetje kan pinchhitten. je kan er imo geen buil aan vallen.


- Depor - 08-07-2007

waf Wrote:
Peter Wrote:
Depor Wrote:Haal dan iemand van 2 meter daar kan je tenminste lange ballen op rammen

Die hebben ze juist net verkocht.

wss doel je op garejas, maar als die iets niet kan is het koppen of een bal vasthouden. die was bovendien duurder.

verder zie ik er ook geen trouwens, die voor dit geld een beetje kan pinchhitten. je kan er imo geen buil aan vallen.

Blijft een rare actie, een speler van 35 die het niveau al niet meer aankon, haal dan een jonkie oid.


- FC Petr - 08-07-2007

waf Wrote:
Peter Wrote:
Depor Wrote:Haal dan iemand van 2 meter daar kan je tenminste lange ballen op rammen

Die hebben ze juist net verkocht.

wss doel je op garejas, maar als die iets niet kan is het koppen of een bal vasthouden. die was bovendien duurder.

verder zie ik er ook geen trouwens, die voor dit geld een beetje kan pinchhitten. je kan er imo geen buil aan vallen.


Bob Peeters zoekt volgens mij nog een club. :wink:


- Berend Botje - 08-07-2007

Ron Zwerver?


- Mukkus - 08-07-2007

Gerald Sibon....


- Ekslem - 09-07-2007

Depor Wrote:
waf Wrote:
Peter Wrote:
Depor Wrote:Haal dan iemand van 2 meter daar kan je tenminste lange ballen op rammen

Die hebben ze juist net verkocht.

wss doel je op garejas, maar als die iets niet kan is het koppen of een bal vasthouden. die was bovendien duurder.

verder zie ik er ook geen trouwens, die voor dit geld een beetje kan pinchhitten. je kan er imo geen buil aan vallen.

Blijft een rare actie, een speler van 35 die het niveau al niet meer aankon, haal dan een jonkie oid.

Kon het niveau nog gemakkelijk aan! Prima speler, alleen redelijk versleten en geen pinch hitter


- Depor - 09-07-2007

Ekslem Wrote:
Depor Wrote:
waf Wrote:
Peter Wrote:
Depor Wrote:Haal dan iemand van 2 meter daar kan je tenminste lange ballen op rammen

Die hebben ze juist net verkocht.

wss doel je op garejas, maar als die iets niet kan is het koppen of een bal vasthouden. die was bovendien duurder.

verder zie ik er ook geen trouwens, die voor dit geld een beetje kan pinchhitten. je kan er imo geen buil aan vallen.

Blijft een rare actie, een speler van 35 die het niveau al niet meer aankon, haal dan een jonkie oid.

Kon het niveau nog gemakkelijk aan! Prima speler, alleen redelijk versleten en geen pinch hitter

Ondanks dat Den Haag wel erg triest speelde, heeft meneer Mols ook menig kans om zeep geholpen...vind dit totaal geen aanwinst voor Feyenoord, kan er niet bij dat je geld uit geeft aan zo een oude versleten rot terwijl je dan beter een jonkie kan halen.


- waf - 09-07-2007

moet je een jonkie op de bank zetten en vantevoren vertellen dat hij eens in de 5 wedstrijden 10 minuten mag invallen? dat heeft geen enkele zin.


- Ekslem - 09-07-2007

Mss kent men Mols bij Fey persoonlijk goed en is het de ideale speler om de jongere talenten te begeleiden. Er zal heus wel een gedachte achter zitten. Zoals waf al aangeeft zul je jezelf er geen buil aan vallen. Hij weet waarvoor ie gehaald is en hij lijkt me niet iemand die gaat lopen klagen. Ik zie er echter (nog) geen toegevoegde waarde in.


- waf - 09-07-2007

Ekslem Wrote:Ik zie er echter (nog) geen toegevoegde waarde in.

ik ook niet, maar dat zag ik in bombarda ook niet en die heeft het niet onaardig gedaan imo.


- Depor - 09-07-2007

Het probleem is imo, dat er zoveel spelers rondlopen om de talenten te begeleiden, Makaay, Gio, Hofland (in mindere mate) waarom zou je in hemelsnaam dan nog Mols erbij nemen?
En een jonkie spits heeft Feyenoord imo nog niet? Over de hele linie hebben ze jonkies (Vlaar Tiendalli achterin, Drenthe Guzman Bruins en die turk op het middenveld, Slory voorin op rechts...jonge spits zou nooit verkeerd zijn)


- Ricochan - 09-07-2007

ADO heeft de kleinste spelert uit de eredivisie binnengehaald; Richard Blonk van Jong Feijnoord...


- Depor - 09-07-2007

Ricochan Wrote:ADO heeft de kleinste spelert uit de eredivisie binnengehaald; Richard Blonk van Jong Feijnoord...

Eens kijken of dat familie van me is...


- Mukkus - 09-07-2007

Depor Wrote:
Ricochan Wrote:ADO heeft de kleinste spelert uit de eredivisie binnengehaald; Richard Blonk van Jong Feijnoord...

Eens kijken of dat familie van me is...

Heet jij ook Richard?

Sinds wanneer speelt Jong Feyenoord trouwens in de eredivisie?


- Depor - 09-07-2007

Mukkus Wrote:
Depor Wrote:
Ricochan Wrote:ADO heeft de kleinste spelert uit de eredivisie binnengehaald; Richard Blonk van Jong Feijnoord...

Eens kijken of dat familie van me is...

Heet jij ook Richard?

Sinds wanneer speelt Jong Feyenoord trouwens in de eredivisie?

Nee Jeroen Big Grin of nie soms Harm


- Ricochan - 10-07-2007

komkommertijd bestaat niet (meer) aldus radio 1 Hakkuh


- Bocaloca - 10-07-2007

Weg met radio 1 :eten:


- Saartje - 10-07-2007

Ricochan Wrote:komkommertijd bestaat niet (meer) aldus radio 1 Hakkuh

bestaat radio 1 nog?


- waf - 10-07-2007

Saartje Wrote:
Ricochan Wrote:komkommertijd bestaat niet (meer) aldus radio 1 Hakkuh

bestaat radio 1 nog?

besta jij nog?


- Treesong - 10-07-2007

Ja Saar, waarom post je zo weinig? Beetje bang voor het Swiebertje-effect? :razz:


- Saartje - 10-07-2007

Ik ben zowaar een leven buiten dit forum tegengekomen.... Zouden jullie ook is moeten gaan zoeken ! :8: