The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




VOl - HER
#1
Willy O. was toch geblesseerd aan zijn hamstring????????

K - Jeroen Verhoeven
V - Kelvin Maynard
V - Henny Schilder
V - Tim Bakens
V - Gerry Koning
M - Paul de Lange
M - Mathieu Boots
M - Aaron Meijers
A - Bernard Hofstede
A - Jack Tuyp
A - Dominique van Dijk

K - Martin Pieckenhagen
V - Emmanuel Boakye
V - Marnix Smit
V - Jan Wuytens
V - Mark Looms
M - Remon de Vries
M - Ricky van den Bergh
M - Ragnar Klavan
A - Darl Douglas
A - Everton
A - Willy Overtoom
Ik heb een droom.
Reply
#2
Geen Shotalul :cry:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#3
Treesong Wrote:Geen Shotalul :cry:

Mijn vertrouwen was ook op hem gericht. Hopen op een invalbeurtje en een goal in blessuretijd.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#4
1-0 is voldoende, fluit maar af..........
Ik heb een droom.
Reply
#5
Treesong Wrote:Geen Shotalul :cry:

viel goed in en had 2 keer een assist.

Volgende week doet Volendam de laatste plaats over aan Vitesse :!:
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#6
Terecht verloren op inzet en felheid. Laat je fans maar in de steek.
Ik ben hier goed ziek van. Weer een seizoen zonder uitzege, elke supporter die dit ontkracht moet zijn kop uit het zand halen.
Reply
#7
Respect voor de supporters van Heracles, ze hebben in ieder geval wat sfeer gebracht! Verder een vrij terechte uitslag en een sublieme Verhoeven uiteraard.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#8
Lamme Lennie Wrote:Respect voor de supporters van Heracles, ze hebben in ieder geval wat sfeer gebracht! Verder een vrij terechte uitslag en een sublieme Verhoeven uiteraard.

Inderdaad een zwaarbevochte maar niet te min dikverdiende overwinning!
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#9
[Image: broken-record.jpg]
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#10
Is Verhoeven op die lp gaan zitten?
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
#11
nee.... Jack Tuyp :!:

"De HOOOOOOOOOOO PIZZA!!!!" ontbrak opvallend genoeg zondag bij de Heracles supporters. Wel werd Van Dijk voor homofiel uitgemaakt, maar toen schoot hij de 1-0 binnen en was dat ook weer over.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#12
Davydoff Wrote:nee.... Jack Tuyp :!:

"De HOOOOOOOOOOO PIZZA!!!!" ontbrak opvallend genoeg zondag bij de Heracles supporters. Wel werd Van Dijk voor homofiel uitgemaakt, maar toen schoot hij de 1-0 binnen en was dat ook weer over.

Dat jij geen gezang gewend bent bij Volendam, is niet mijn probleem...
Trouwens, zelfs Adelaar vind dat jullie wel is een voorbeeld kunnen nemen aan de Heracles aanhang Undecided

Neemt nogmaals niet weg dat het een verdiende overwinning was en dat de spelers van Heracles zich moeten schamen voor deze wanvertoning. Zelfs de beloftes hadden beter verdedigd dan de hoofdmacht dit deed afgelopen zondag. In het Polman zijn we een stuk sterker, moeten we zaterdag maar weer 3 punten pakken...
Reply
#13
Ik begrijp je niet..... dat ik geen gezang gewend ben bij Volendam, is niet jouw probleem? Waarom zou ik daar jouw probleem van willen maken? De Heracles supporters waren imo best sfeervol hoor.

Adelaar riep inderdaad dat de Volendam supporters een voorbeeld moeten nemen aan de Heracles aanhang die meegaat naar uitwedstrijd. Wel geinig dat die steun dit jaar nog geen uitoverwinning voor Heracles heeft opgeleverd.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#14
Davydoff Wrote:Ik begrijp je niet..... dat ik geen gezang gewend ben bij Volendam, is niet jouw probleem? Waarom zou ik daar jouw probleem van willen maken? De Heracles supporters waren imo best sfeervol hoor.

Vanwaar dan de kapotte LP plaat en de opmerking over hooo pizza?

Davydoff Wrote:Adelaar riep inderdaad dat de Volendam supporters een voorbeeld moeten nemen aan de Heracles aanhang die meegaat naar uitwedstrijd. Wel geinig dat die steun dit jaar nog geen uitoverwinning voor Heracles heeft opgeleverd.

Sterker: 2 overwinningen in 49 uitwedstrijden. Ik ben mij er van bewust dat wij maar een kleine club zijn en ik vind het logisch dat je als laagvlieger niet zoveel wedstrijden buiten eigen stadion wint, maar dan ben je een keer de kwalitatief betere ploeg en geef je het zo makkelijk weg als zondag. Geen goed gebaar naar de gekken die er tweewekelijks toch weer honderden kilometers bij maken in de bus of auto. Hopelijk lezen de spelers de kritieken op fansites etc na zodat ze ons in Den Haag over 4 weken wel op een waardige manier belonen voor het meereizen. Voor 90 minuten lang angsthazenvoetbal en daarna een flauw applausje doen we het echt niet!!!
Reply
#15
D'r an met de lippe Wrote:
Davydoff Wrote:Ik begrijp je niet..... dat ik geen gezang gewend ben bij Volendam, is niet jouw probleem? Waarom zou ik daar jouw probleem van willen maken? De Heracles supporters waren imo best sfeervol hoor.

Vanwaar dan de kapotte LP plaat en de opmerking over hooo pizza?

die kapotte LP was een reactie op Bumme....
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#16
Quote:Volendammers massaal naar Vitesse

23 december 2008

VOLENDAM - De oproep van Frans Adelaar tot de fanatieke FC Volendam supporters, om de ploeg te steunen tijdens het cruciale treffen met Vitesse op zaterdag 27 december, heeft het bestuur tot een actie doen besluiten. Elke Volendam-supporter kan tot woensdag 16.00 uur bij de administratie van FC Volendam een kaartje kopen voor maar 5 euro, in plaats van het normale tarief.

Wel dient iedereen met eigen vervoer te gaan, omdat een gezamenlijke busreis volgens het FC Volendam bestuur op een dergelijke korte termijn niet meer te regelen is.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#17
Davydoff Wrote:
Quote:Volendammer naar Vitesse

23 december 2008

VOLENDAM - De oproep van Frans Adelaar tot de fanatieke FC Volendam supporter, om de ploeg te steunen tijdens het cruciale treffen met Vitesse op zaterdag 27 december, heeft het bestuur tot een actie doen besluiten. De Volendam-supporter kan tot woensdag 16.00 uur bij de administratie van FC Volendam een kaartje kopen voor maar 5 euro, in plaats van het normale tarief.

Wel dient hij met eigen vervoer te gaan, omdat een eenpersoons busreis volgens het FC Volendam bestuur te kostbaar is.
Reply
#18
Undecided
Reply
#19
Kijk, daar gaat ie!

[Image: jan.jpg]
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#20
Lekker gefotoshopt ook cry
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#21
waf Wrote:Undecided

Een lachende Feyenoord supporter Icon_question
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply


Forum Jump: