The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




PSV Eindhoven - AFC Ajax
#61
Terechte overwinning imo. Maar kan iemand aub die keeper van ons meenemen. Echt ongelooflijk wat die gast Ajax in een zetel hielp. Ooijer lijkt ook niet echt een versterking. Kan veel verbloemen met ervaring, maar voetballend is het niet echt veel meer (staat soms niet goed, loopt te lang met de bal, doet soms niet al te slimme dingen, duels wint ie niet 100%). Die Manolev is trouwens wel een verademing als je hem vergelijkt met Kromkamp. Verdedigend niet altijd even goed, maar klapt er tenminste onderdoor en aanvallend erg goed voor een back.

Gelukkig winnen we en wordt PSV niet afgestraft voor de fout van Vink (3-3 met overduidelijke overtreding op Afellay)

@Gitter: PSV gaf die bal niet terug omdat Ajax eerst zelf zo nodig moest doorvoetballen ipv die bal buiten te naaien (diepe bal op Rommeldahl). Gek he dat PSV hem dan niet meer teruggeeft?!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#62
afgestraft door fout van Vink??? :lol:
PSv heeft 2 x gescoord uit een vrije trap. Heb je die overtredingen terug gezien? En hoor je Bakkal net dat ie blij was dat de bal niet op de stip ging? of die kaart van Suarez? echt Vink mag in geen geval als nadelig excuus genoemd worden vandaag.
ik heb ook de pot gezien Eks en ik heb niet waargenomen dat Ajax doorging. Anyway, of nou wel of niet het geval was, blijft het dom dat Stekelburg m wel teruggeeft. Als de toon al gezet is wat dat betreft, of door ajax of door psv, dan ga je m niet teruggeven in de 85e minuut
The great old Ludwig von...
Reply
#63
Ik neem jou ook niet kwalijk dat ik al redelijk dronken ben.
Zal het een sterug gaan kijken Wink
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#64
Quote:En hoor je Bakkal net dat ie blij was dat de bal niet op de stip ging?
herstel... dat ie niet werd teruggefloten... :razz:
The great old Ludwig von...
Reply
#65
Idd geen kaart voor Suarez, maar niet relevant.
Overtredingen waren volgens mij ook gewoon zo. Was eik dus 4-2, met keeper ipv clown was het 4-0 geworden :razz:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#66
gittermaster Wrote:afgestraft door fout van Vink??? :lol:
PSv heeft 2 x gescoord uit een vrije trap. Heb je die overtredingen terug gezien? En hoor je Bakkal net dat ie blij was dat de bal niet op de stip ging? of die kaart van Suarez? echt Vink mag in geen geval als nadelig excuus genoemd worden vandaag.

Maar was zeker ook niet voordelig voor PSV.

Het was gewoon een wedstrijd waar Vink het heel erg kort hield en heel veel floot, ook voor de kleine overtredingen van 2 kanten. Dan vind ik niet dat je moet beginnen over die 2 x dat er een goal uit valt. Beide keren was het een lichte overtreding en daar floot ie al de hele wedstrijd voor dus nu ook. Zelfde geldt voor de actie waar de 3-3 uit viel, dat was imo een overtreding op Affelay en dus een vrij trap. Aan de andere kant moet ie dan ook de 4-3 afkeuren en eventueel de bal op de stip leggen voor Suarez (maar daar twijfel ik over want Suarez probeert het weer veel te mooi).

De kaart van Suarez is idd niet terecht maar het is wel een overtreding ook al speelt ie de bal. Van achter inkomen (met vrijwel gestrekt been) valt onder gevaarlijk inkomen. Daarnaast mag er zowiezo niet geklaagd worden over de De Zeeuw die gewoon rood had moeten hebben. Echter vind ik Vink een angsthaas geworden. 1,5 jaar geleden heeft een hele tijd sterk gefloten echter laatste half jaar is het weer 3 x niks.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#67
Die duikelpartij van Suarez was idd weer lachwekkend, maar vd andere kant zoekt Ooijer hem daar ook wel weer heel dom op.

Suarez is trouwens wel echt schandalig goed!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#68
Quote:Dan vind ik niet dat je moet beginnen over die 2 x dat er een goal uit valt

Ik begon daar ook niet over Har, het was die dronken Ekslem en ik gaf alleen maar wat tegengas...
The great old Ludwig von...
Reply
#69
Mooie wedstrijd ( als in strijd, passie, beleving, inzet) met een verdiende winnaar.
Vertonghen was wederom erg matig in Eindhoven, hij heeft het daar niet helemaal.
Doedelzak was goed ( is hij tegen Ajax eigenlijk altijd wel) en Affelay is ook goed maar heeft wel een paar hele nare trekjes. Vond het erg lekker dat er na zijn schwalbe gescoord werd.

Vond weinig aan te merken op Vink, hij had een kaartje meer of minder mogen geven en misschien een strafschop aan Ajax ( overtreding Salcido op Suarez op 0-1) maar zelf zag ik dat ook pas na de tweede herhaling.

Feli Peter en andere "boeren", jullie zijn voorlopig weer terug in de race.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#70
Voorlopig, hahaha. Vette bek heb je wel :Big Grin
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#71
Gefeliciteerd Peter! =D>
Reply
#72
Vret Mien Gras Wrote:Voorlopig, hahaha. Vette bek heb je wel :Big Grin


Moet toch ook? :wink:

Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainieren Jungen, ganz hard trainieren!
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#73
gittermaster Wrote:heel verveledn, maar toch die gele kaart nu voor Suarez, zo onterecht

gewoon een tackle van achteren, terecht geel. onzin dat hij de bal speelde.

die wielaert die ging huilen vanwege dat kleine duwtje vind ik hilarisch. hij moet zich gewoon niet weg laten zetten die sissy, dit zijn nu wat je noemt slimme 'overtredingen'.

ajakkes heeft de nederlaag geheel aan zichzelf te wijten. ze kregen de 1-0 op een presenteerblaadje en daarna moet sneuarez gewoon de 2-0 maken. als ajakkessied zou ik het onvergeeflijkvinden dat hij zo hautain stift.

na de 1-1 komen ze bovendien direct op 1-2. dat moet een doodslag zijn.

psvee begon echt onthutsend zwak, ajakkes was vele malen sterker. toen ben ik ook eigenlijk gestopt met kijken, werkelijk ongelooflijk dat psvee dat om heeft weten te buigen....
Reply
#74
:Big Grin
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#75
was ik nog vergeten te vertellen dat het absoluut complottorisch is dat sneuarez die 2de goal krijgt. een blinde kan nog zien dat het een eigen doelpunt is.

ooijer: ik raakte hem volgens mij niet. nee, duhuh, zouk ook zeggen, een edtje is kut voor je cvtje
sneuarez: ik geloof dat ik hem nog raakte: ja, duhuh, krijg je weer een goal op je naam.

en studio neus dat dan als argument gebruiken..
Reply
#76
Terechte overwinning, als je bijna terug je goal inloopt de hele pot, dan krijg je altijd goals om je oren.
Dramatisch dat je dan 2x een goal tegen krijgt waarbij je met 5 man in je eigen 16 staat en 1 boertje....

Die laatste was natuurlijk een overtreding, maar gewoon een hele slimme. Wielaert lijkt wel een vallende peuter...
Reply
#77
Laatste zag ik bij Studio Voetbal pas goed. Schandalig dat Vink die duw niet zag!

Hup Vink \Big Grin/ ..... Wink
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#78
Ekslem Wrote:Laatste zag ik bij Studio Voetbal pas goed. Schandalig dat Vink die duw niet zag!

Hup Vink \Big Grin/ ..... Wink

Het is pure slimmigheid, even zo'n duwtje. Alleen Vink stond keurig op 5 meter.... Hij heeft het vast gezien en beoodeelde Wielaert ook als een vallende peuter :wink:

Ach, als die niet geteld had, hadden jullie echt nog wel die 4e gemaakt...
Reply
#79
Overigens vond ik jullie maar tam, Ekslem. Normaliter is het toch iets sfeervoller, op de laatste 10 minuten na hebben jullie vrij stil gezeten allemaal. En ik roep het elk jaar weer, met dit uitvak van jullie , de catering etc etc, dit is echt de laatste keer. Paal voor je bakkes, met zo'n dik net zie je helemaal niets meer in die hoek etc etc...
Reply
#80
Fabian Wrote:Overigens vond ik jullie maar tam, Ekslem. Normaliter is het toch iets sfeervoller, op de laatste 10 minuten na hebben jullie vrij stil gezeten allemaal. En ik roep het elk jaar weer, met dit uitvak van jullie , de catering etc etc, dit is echt de laatste keer. Paal voor je bakkes, met zo'n dik net zie je helemaal niets meer in die hoek etc etc...

Ik verbaas me telkens weer over de gasten op de lange zijde, die gaan echt zo compleet uit hun plaat in Eindhoven. Kan iemand mij uitleggen wie / wat daar doorgaans zitten? Harde kern? TBS-ers?
Bij ADO zit Midden-Noord ook aan een lange zijde maar voor zover mij bekend zitten de rest van de harde kernen achter de goal of in de hoek. Als dit in Eindhoven het gewone publiek moet voorstellen dan maak ik me echt zorgen wat er dan voor de rest in het stadion zit.............
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#81
'Harde Kern' zit op Oost achter goal. Vak T lange zijde bij de cornervlag is ook wel fanatiek.

Ik neem aan dat je doelt op die schreeuwende idioten die zo nu en dan in beeld zijn op TV??? Dat is gewoon een voetbalsupporter die niet kan relativeren en weinig hersencellen heeft, denk ik Wink Zitten er in ieder voetbalstadion genoeg!

@Fabian: ik kan niet over het uitvak oordelen, maar geloof je op je woord. Helaas is niet ieder uitvak zoals dat van Arsenal :wink:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#82
@Ekslem: Nou dan zullen het die verdwaalde gekken wel zijn, zag er gisteren weer een paar te keer gaan dat ik echt dacht dat ze er in zouden blijven. :crazy:
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#83
Ben het met je eens. Idiots!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#84
waf Wrote:ajakkes heeft de nederlaag geheel aan zichzelf te wijten. ze kregen de 1-0 op een presenteerblaadje en daarna moet sneuarez gewoon de 2-0 maken. als ajakkessied zou ik het onvergeeflijkvinden dat hij zo hautain stift.

Na deze beschreven misser wist ik het al: hierdoor gaat Ajax de wedstrijd verliezen. Suarez is goed, maar dit moet hij (ook) nog afleren. Als je 4-0 voor staat er er is nog 10 minuten te spelen, dan mag het. Zo'n bal moet je gewoon 'lelijk' scoren (al bestaat lelijk scoren niet als je de 0-2 maakt in Eindhoven).

En het was wel degelijk een goal van Suarez (en niet van Ooijer), was zelfs te zien op SS.

Ik hoop trouwens dat Jol zijnn conclusies trekt na het gestuntel van Stekelenburg en Verhoeven meteen een basisplaats geeft als hij weer hersteld is.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#85
Bumme Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:Voorlopig, hahaha. Vette bek heb je wel :Big Grin


Moet toch ook? :wink:

Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainieren Jungen, ganz hard trainieren!

Dat mag best nu, maar dadelijk in de winterstop als Suarez wordt verkocht wil je ik nog wel een keer horen :wink:
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#86
Lamme Lennie Wrote:En het was wel degelijk een goal van Suarez (en niet van Ooijer), was zelfs te zien op SS.

wel knap van je als ze het op sa zelf niet konden zien....

maar het beeld hebben ze niet even stilgezet. ik ben er gewoon van overtuigd dat het een ed was, maar het ging me vooral om de argumentatie: de spelers zeggen het zelf....
Reply
#87
gittermaster Wrote:hahahaha, das een makkelijke post he denieuwe... :razz:
Vooruit hij is je gegund...
Daarom waradeer ik Peter wel, die durft t ook vooraf te zeggen...

Tsja dit is een forum.. en een forum is er om je mening te geven. Dus waarom zou vooraf niet een zege of nederlaag van PSV mogen verwachten en verkondigen. Helaas ben je op dit forum meteen een indekker als je eens geen vertrouwen in een pot heb en worden dezelfde forummers bloedgeil als ze je met een voorspelde zege kunnen confronteren na een nederlaag. Das op zich nog niet zo erg, het went, maar zelf zijn ze nooit op een eigen mening te betrappen. Das dan weer jammer.

Mooi dat juist in deze pot waar in het begin van het topic mijn voetbalkennis weer eens sterk in twijfel werd getrokken door Ajax-minnendforum allerlei dingen waar ik hier om werd uitgelachen in deze pot nog niet zo gek bleken. PSV dat het spel maakt en wint, Ajax met een realistische (volgens alle Ajacieden hier jarenlang ook wel laf en saai genoemd, nu klagen ze er opeens niet over) opstelling, Dzsudzsak die weer eens belangrijker blijkt dan Afellay, Toivonen die weer s aantoont niet op de nr. 9 positie thuis te horen (ik zie hem wel sowieso graag spelen, werkt hard), Pieters die zich weer wat dichter richting de basiself speelt (zie hem liever dan Salcido).

Helaas is het realisme met Jol ook tot Amsterdam doorgedrongen. Dat maakt Ajax een titelkandidaat en dat baart mij zorgen. Gelukkig is de Amsterdamse verdediging voorlopig zo belabberd dat ze het systeem nog niet met succes kunnen hanteren. Met minstens 1 fatsoenlijke centrale verdediger in Ajax-shirt had PSV deze pot na de vroege 0-1 nooit meer gewonnen. Met een 4-5-1 opstelling als die van Ajax moet je de pot dan dood kunnen maken, kon PSV ook jarenlang overal. Als Ajax de komende 2 weken de verdediging gaat versterken gaan ze meedoen om de titel als men de verdedigende opstelling van Jol in topduels blijft accepteren, maar voorlopig zijn ze gewoon zwaar gezakt voor hun 1e echte test. Hopelijk scoort Suarez tegen Sparta trouwens weer een hattrick en vertrekt hij voor 30M (hebben ze de inkoopprijs van de bankzitters Sulejmani, Aissati en Cvitanich mooi net weer terug) naar een topclub. Onbegrijpelijk dat Ajax hem heeft kunnen behouden, dies echt al veel te goed voor de NL-competitie en zou bij geen enkele Europese topclub misstaan. Waarom heeft bv. Man Utd hem niet gehaald als opvolger van C. Ronaldo? Weet zeker dat Suarez dat niveau al aankan. Een echte geweldenaar.

Verder vooral balen dat ik een geweldig spektakel heb gemist, al was het ook best gezellig uiteindelijk in zo'n buitenlandse pub onder de Ajax-fans. :cheers:
Reply
#88
Peter Wrote:Tsja dit is een forum.. en een forum is er om je mening te geven. Dus waarom zou vooraf niet een zege of nederlaag van PSV mogen verwachten en verkondigen.

het probleem is dat verscheidene forummers, zoals bv mac en fabiankerd, een andere mening niet kunnen dulden en er al helemaal niet tegen kunnen als je zegt dat ze flutargumenten hebben. dan ben je namelijk eigenwijs en dan denk je alles beter te weten. Undecided


Quote:Dzsudzsak die weer eens belangrijker blijkt dan Afellay

daar zijn de meningen toch echt over verdeeld. appelvlaai was heel belangrijk in de periode dat ajakkes nog wat probeerden en het hele middenveld openlag. doedelzak maakte een mooie 1-1, maar die werd direct ongedaan gemaakt door de 1-2. de assist van doedelzak en zijn mazzelgoal maakte hem in mijn ogen iig niet belangrijker dan appelvlaai. door hem (en door de opstelling van jol) had psvee grip op het middenveld.

ik vind trouwens nog steeds dat psvee in zijn handjes mag knijpen. ajakkes had het duel vroegtijdig moeten beslissen. als psvee nog een paar keer zo begint worden ze door menig tegenstander verslagen.

ik vind het een pluim voor jol waard dat hij ajakkes zo scherp liet beginnen. psvee wist zich geen raad.
Reply
#89
Ik vind Afellay nog maar weinig overtuigen dit seizoen. Rutten wil dat hij meer ballen van achteruit gaat halen en daardoor is het logisch dat hij minder direct bij de goals betrokken is dan Dzsudsak maar wel vaak aan de voet van een aanval stond die een goal opleverde. Ik baseer mijn oordeel dan ook niet op statistiekjes als doelpunten/assists. Gisteren was Afellay zn beste pot van dit seizoen, maar toch soms weer teveel gepingel zonder effect. Dat moet eruit. En ik vind hem gewoon beter als hij echt dicht bij het vijandelijke doel speelt. Dat hij belangrijk is voor PSV staat wel als een paal boven water. Zonder hem en Dzudzsak verwordt PSV tot een subtopper. Maar goed dat wordt Ajax zonder Suarez ook en Feyenoord is het al. Daarom zijn we een Nederlandse topclub en allang geen Europese (sub)topclub meer.

En tsja.. moet PSV in zn handjes knijpen dat Suarez die 0-2 niet maakt of moet Ajax in zn handjes knijpen dat Salcido ze 2 goals kado geeft waarvan 1 nog voordat de pot begonnen is? Het was achterin gewoon onwennig zonder Marcellis. Ik vind het geen pluim voor Jol waard.. een blinde kan nog bedenken dat je druk op de achterhoede van PSV moet zetten als die in een onwennige samenstelling moet starten aan zo'n belangrijke duel. Ik vind wel dat PSV een pluim verdiend dat ze zich niet uit het veld lieten slaan door het geklungel van Salcido en Isaksson.
Reply
#90
Peter Wrote:En tsja.. moet PSV in zn handjes knijpen dat Suarez die 0-2 niet maakt of moet Ajax in zn handjes knijpen dat Salcido ze 2 goals kado geeft waarvan 1 nog voordat de pot begonnen is? Het was achterin gewoon onwennig zonder Marcellis. Ik vind het geen pluim voor Jol waard.. een blinde kan nog bedenken dat je druk op de achterhoede van PSV moet zetten als die in een onwennige samenstelling moet starten aan zo'n belangrijke duel. Ik vind wel dat PSV een pluim verdiend dat ze zich niet uit het veld lieten slaan door het geklungel van Salcido en Isaksson.

marcellis heeft ook nog niet overtuigd, dus of je die nou gemist hebt...

ik vond ajakkes gewoon veel beter, ook los van die eerste fout van salcido. misschien hadden ze zelfs wel pech dat ze zo vroeg al scoorden. maar het begin van psvee was echt onthutsend en ajakkes had het gewoon binnen een kwartier moeten en kunnen beslissen.

ik blijf afellay net niet vinden. voor de nl competitie meer dan voldoende hoor, maar ik vraag me af of hij nog een niveautje hoger kan. te groot voor het servet, te klein voor het tafellaken. dat zie je in oranje, daar komt hij vind ik echt te kort. te flegmatiek, te blessuregevoelig, te marokkaan....
Reply


Forum Jump: