The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Sparta - Feyenoord
#91
waf Wrote:wat mij betreft duidelijk beinvloed door de publieke opinie.

Waf, alles wat Feyenoord betreft wordt volgens jou duidelijk beïnvloed door de publieke opinie.
Maar even serieus....werk jij bij de DSB Bank als persvoorlichter en begint jouw naam met een 'K' en eindigt op 'laas Wilting'?

Trieste reactie in deze discussie. Notworthy
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#92
Mukkus Wrote:
Ekslem Wrote:jouw zielige reactie

Ekslem, dit soort uitspraken zijn echt lachwekkend na de eerdere post van jou vandaag.
Okay, ik constateer iets. Prima. Daaruit blijkt dat ik hem niet hoef te veroordelen....omdat het allemaal wel meevalt.

Nou wordt het helemaal mooi. Ik reageer op jou met eenzelfde soort opmerking die idd erg triest is. Deed ik alleen zodat je mss eens in zou zien hoe stompzinnig jouw reactie weer (ja weer) was. Valt in dezelfde categorie en is gewoon te zielig voor woorden.

En ik ga er uiteraard gewoon van uit dat je vrouwtje vandaag veilig is thuisgekomen, lekker piepers voor je heeft gekookt en dat je irl wat zachtaardiger en minder bekrompen bent dan dat je hier vaak over doet komen.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#93
Ekslem Wrote:En ik ga er uiteraard gewoon van uit dat je vrouwtje vandaag veilig is thuisgekomen, lekker piepers voor je heeft gekookt en dat je irl wat zachtaardiger en minder bekrompen bent dan dat je hier vaak over doet komen.

Rubberen ruggegraat!
Reply
#94
Ekslem Wrote:
Mukkus Wrote:
Ekslem Wrote:jouw zielige reactie

Ekslem, dit soort uitspraken zijn echt lachwekkend na de eerdere post van jou vandaag.
Okay, ik constateer iets. Prima. Daaruit blijkt dat ik hem niet hoef te veroordelen....omdat het allemaal wel meevalt.

Nou wordt het helemaal mooi. Ik reageer op jou met eenzelfde soort opmerking die idd erg triest is. Deed ik alleen zodat je mss eens in zou zien hoe stompzinnig jouw reactie weer (ja weer) was. Valt in dezelfde categorie en is gewoon te zielig voor woorden.

En ik ga er uiteraard gewoon van uit dat je vrouwtje vandaag veilig is thuisgekomen, lekker piepers voor je heeft gekookt en dat je irl wat zachtaardiger en minder bekrompen bent dan dat je hier vaak over doet komen.

Ekslem: Ik leg het nog 1x uit. Ik wens of hoop helemaal niet dat Lazovic iets breekt of iets overkomt. Op het moment dat die overtreding plaatsvond, dacht ik inderdaad wel even: "Ow, het is Lazovic maar....". Het 'leed' was toen al geleden, de 'overtreding' was al gemaakt. Als zoiets overkomen was bij Engelaar had ik NIET gedacht: "Ow, het is Engelaar maar." Engelaar vind ik een prima voetballer, die kan uitdelen en kan incasseren, niet om gele kaarten vraagt voor zijn collega's, niet loopt te roepen dat ie iedereens moeder wel even gaat neuken, etc.etc. Lazovic vind ik een misselijk mannetje en ik zal er echt helemaal geen traan om laten als hem iets overkomt. Dat is iets anders dan WENSEN dat hem IETS OVERKOMT. Zoals in jouw reactie.

De reactie van mij was dus op basis van een gevoel ACHTERAF, ipv VOORAF TE HOPEN dat hij iets overkomt. Dat is een wezenlijk verschil met jouw voorbeeld. Maar ik snap de verwarring.

Snappie?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#95
Mukkus Wrote:
Ekslem Wrote:
Mukkus Wrote:
Ekslem Wrote:jouw zielige reactie

Ekslem, dit soort uitspraken zijn echt lachwekkend na de eerdere post van jou vandaag.
Okay, ik constateer iets. Prima. Daaruit blijkt dat ik hem niet hoef te veroordelen....omdat het allemaal wel meevalt.

Nou wordt het helemaal mooi. Ik reageer op jou met eenzelfde soort opmerking die idd erg triest is. Deed ik alleen zodat je mss eens in zou zien hoe stompzinnig jouw reactie weer (ja weer) was. Valt in dezelfde categorie en is gewoon te zielig voor woorden.

En ik ga er uiteraard gewoon van uit dat je vrouwtje vandaag veilig is thuisgekomen, lekker piepers voor je heeft gekookt en dat je irl wat zachtaardiger en minder bekrompen bent dan dat je hier vaak over doet komen.

Ekslem: Ik leg het nog 1x uit. Ik wens of hoop helemaal niet dat Lazovic iets breekt of iets overkomt. Op het moment dat die overtreding plaatsvond, dacht ik inderdaad wel even: "Ow, het is Lazovic maar....". Het 'leed' was toen al geleden, de 'overtreding' was al gemaakt. Als zoiets overkomen was bij Engelaar had ik NIET gedacht: "Ow, het is Engelaar maar." Engelaar vind ik een prima voetballer, die kan uitdelen en kan incasseren, niet om gele kaarten vraagt voor zijn collega's, niet loopt te roepen dat ie iedereens moeder wel even gaat neuken, etc.etc. Lazovic vind ik een misselijk mannetje en ik zal er echt helemaal geen traan om laten als hem iets overkomt. Dat is iets anders dan WENSEN dat hem IETS OVERKOMT. Zoals in jouw reactie.

De reactie van mij was dus op basis van een gevoel ACHTERAF, ipv VOORAF TE HOPEN dat hij iets overkomt. Dat is een wezenlijk verschil met jouw voorbeeld. Maar ik snap de verwarring.

Snappie?

Hmm.. toen Abdul Jabbar van der Ven dat zei over Wilders bij 'Het 11e uur' was heel Nederland in rep en roer dus volgende keer iets genuanceerder zijn meneer Mukkus! Wink
Reply
#96
Ik zal er ook geen traan om laten als die Addal Jaboer van der Veen iets overkomt. Als hem iets overkomt, dan overkomt hem iets. Daar kan ik niet aan doen. Misschien is het wel heel erg......maar ik hoop niet dat hem iets overkomt.

Wat snap je er niet aan?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#97
Ik snap jou wel én die bekeerde snuitert snap ik ook alleen zijn er mensen met een beperkt geheugen (lees: wilders stemmers en Ekslem) die dat niet begrijpen waardoor je je uitspraken wat moet nuanceren... Begrijppie?
Reply
#98
Gelukkig. Eindelijk eentje die het snapt.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#99
Wil je het nou echt iet snappen?

Lazovic heeft gister achteraf niks gebroken, maar mocht het gebeurd zijn, vind jij daar niks mis mee. Als je zo denkt, vind je het dus ook niet erg als het de volgende keer wel gebeurd (vooraf). Ik vind je reactie gewoon triest en je probeert het maar recht te lullen en dat maakt het nog triester.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:Lazovic heeft gister achteraf niks gebroken, maar mocht het gebeurd zijn, vind jij daar niks mis mee.

Nee, als dat gebeurt, dan gebeurt het. Daar kan ik niks aan doen. Voor Sulejmani zou ik het erg vinden, voor Wijnaldum of Fer ook. Ook voor Engelaar of Bakkal. Maar als het Lazovic overkomt, boeit me dat niet.

Maar Ekslem. Volgens mij ben je te dom om het te snappen. Iedereen begrijpt het hier, behalve jij. Ligt het dan aan mij of aan jou?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Ik probeer je alleen uit te leggen hoe triest onderstaande opmerking is en je kunt lullen als brugman, maar I don't buy that shit. Het zal verder aan mij liggen dat ik niet in de botte harses van je kan doordringen.

Mukkus Wrote:
harry_bierdop Wrote:Als Lazovic niet zo (hoog) opspringt gister dan breekt ie alles wat ie maar kan breken.

En wat is daar nou weer mis mee???? Grindheim zou dan een bloemetje moeten krijgen!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Wat een taalgebruik! :eeeek:
Reply
Ekslem Wrote:Ik probeer je alleen uit te leggen hoe triest onderstaande opmerking is en je kunt lullen als brugman, maar I don't buy that shit. Het zal verder aan mij liggen dat ik niet in de botte harses van je kan doordringen.

Mukkus Wrote:
harry_bierdop Wrote:Als Lazovic niet zo (hoog) opspringt gister dan breekt ie alles wat ie maar kan breken.

En wat is daar nou weer mis mee???? Grindheim zou dan een bloemetje moeten krijgen!

Eens, dit gaat helemaal nergens over, maar die opmerking over de vrouw van Mukkus ook niet.

M.a.w. jullie zijn allebei brakke honden! Icon_twisted

En nou kappen met zeiken. Groeten van Flixieluv OSmile
Reply
Flixieluv Wrote:
Ekslem Wrote:Ik probeer je alleen uit te leggen hoe triest onderstaande opmerking is en je kunt lullen als brugman, maar I don't buy that shit. Het zal verder aan mij liggen dat ik niet in de botte harses van je kan doordringen.

Mukkus Wrote:
harry_bierdop Wrote:Als Lazovic niet zo (hoog) opspringt gister dan breekt ie alles wat ie maar kan breken.

En wat is daar nou weer mis mee???? Grindheim zou dan een bloemetje moeten krijgen!

Eens, dit gaat helemaal nergens over, maar die opmerking over de vrouw van Mukkus ook niet.

M.a.w. jullie zijn allebei brakke honden! Icon_twisted

En nou kappen met zeiken. Groeten van Flixieluv OSmile

Precies en daar meende ik na mijn eerder betoog (uiteraard) geen reet van. Heb ik daarna ook aangegeven. Ik dacht alleen laat ik het eens op Mukkus zijn niveau proberen. Mss kent ie alleen die taal. Helaas. Einde discussie.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Jij zit nog een paar stappen onder mijn niveau. Jammer genoeg kan ik je dat niet uitleggen.....ik weet gelukkig zelf wat ik bedoel met mijn opmerkingen. Laten we het daar maar op houden.

En Ekslem, was jij niet diegene die het altijd over mijn persoonlijke aanvallen had, over denigerend discussieren, op de man spelen, denigrerend zijn etc.etc.? Moet je je zelf ook niet daartoe verlagen.....

Kort vraagje: Ben je gelovig?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Gaat het hier nu om Sparta Feyenoord of om PSV Heerenveen en het al dan niet toewensen van dingen van die club(s)? :8:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Mukkus Wrote:En Ekslem, was jij niet diegene die het altijd over mijn persoonlijke aanvallen had, over denigerend discussieren, op de man spelen, denigrerend zijn etc.etc.? Moet je je zelf ook niet daartoe verlagen.....

Kort vraagje: Ben je gelovig?

Daar heb je wellicht gelijk en zo ben ik idd niet. Ik hoopte echter dat het in deze een functie zou hebben. Niet dus... Heb daarna al aangegeven dat ik gewoon dat hoopte dat vrouwtje lekker naast je op de bank zat.

En als die laatste vraag serieus bedoeld is. Nee, ik ben niet gelovig.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:
Mukkus Wrote:En Ekslem, was jij niet diegene die het altijd over mijn persoonlijke aanvallen had, over denigerend discussieren, op de man spelen, denigrerend zijn etc.etc.? Moet je je zelf ook niet daartoe verlagen.....

Kort vraagje: Ben je gelovig?

Daar heb je wellicht gelijk en zo ben ik idd niet.

Dat onthouden we dan even. Okay? Misschien komt het later van pas.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
Ekslem Wrote:
Mukkus Wrote:En Ekslem, was jij niet diegene die het altijd over mijn persoonlijke aanvallen had, over denigerend discussieren, op de man spelen, denigrerend zijn etc.etc.? Moet je je zelf ook niet daartoe verlagen.....

Kort vraagje: Ben je gelovig?

Daar heb je wellicht gelijk en zo ben ik idd niet.

Dat onthouden we dan even. Okay? Misschien komt het later van pas.

Mukkus, echt whatever. Je onthoudt maar lekker raak.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Mukkus Wrote:
waf Wrote:wat mij betreft duidelijk beinvloed door de publieke opinie.

Waf, alles wat Feyenoord betreft wordt volgens jou duidelijk beïnvloed door de publieke opinie.
Maar even serieus....werk jij bij de DSB Bank als persvoorlichter en begint jouw naam met een 'K' en eindigt op 'laas Wilting'?

Trieste reactie in deze discussie. Notworthy

die laatste zin moet je misschien maar je onderschrift van maken.

nfyi: niet alles wat feyenoord betreft wordt beinvloed door de publiek opinie. in dit geval ben ik wel die mening toegedaan. waarom heb ik al uitgebreid onderbouwd. bij studio voetbal zitten ze al weken achtereen te zeiken over overtredingen, ze weten exact wie het wel en niet bewust doen (emanuelson was uiteraard niet bewust) en nu is er eindelijk een barbertje dat kan hangen, namelijk tomasson. dit moet nu de maat worden voor straffen en ik spreek het vermoeden uit dat deze voorbeeld schorsing niet gevolgd gaat worden.

overigens hebben grindheim en ceulaar geen schorsingen gekregen voor hun daden. omdat de scheidsen in kwestie geel gaven. daar zie je het al, het zal altijd inconsequent blijven.
Reply
waf Wrote:
Legion Wrote:Wordt er hier ook nog over de wedstrijd gepraat?
Wat een enerverende pot daar op het Kasteel. Volgend jaar maar eens thuisblijven want ik breng ongeluk hihi.
Uiteraard spelen die rode kaarten een rol voor het verdere wedstrijdverloop maar ik moet toch ook even naar Been wijzen. De linkerkant van Feyenoord was dramatisch. Cisse had er in de rust al afgemoeten. Heeft echt geen pepernoot geraakt. Verder werd Gio er constant uitgelopen door Duplan. Echt triest gewoon. Breng dan de Cler ofzo en zet Gio naar het middenveld.
Overigens een topwedstrijd van Fer op rechtsback maar hierdoor kwam het middenveld wel te kort.

dit zeggen er meer, maar ik blijf het gelul vinden. fer deed het goed, maar ook dit middenveld moet het makkelijk aankunnen. en dat konden ze ook, want de eerste helft was het voetbal niet best maar was er weinig aan de hand.

het ging pas echt verkeerd toen die 2 rode kaarten vielen, anders was er imo nooit verloren.

Voetbal International was het ook met me eens :yeah:. Misschien kan ik die snor een keertje vervangen.
Ben het met je eens dat er weinig aan de hand was de eerste helft maar het enige gevaar van Sparta kwam van die kant.
Overigens vind ik het sowieso raar dat hij Biseswar niet eerder brengt als Cisse geen pepernoot raakt. Die jongen heeft net bijgetekend waarschijnlijk door een praatje van Been.
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Legion Wrote:Overigens vind ik het sowieso raar dat hij Biseswar niet eerder brengt als Cisse geen pepernoot raakt. Die jongen heeft net bijgetekend waarschijnlijk door een praatje van Been.

de aankoop van de trainer he... ik heb hem nog geen goede wedstrijd zien spelen. tegen nec was hij wel goed geloof ik, maar die pot was ik niet bij.
Reply
Quote:Mario Been: 'Ik ga de KNVB goed in de gaten houden'

dinsdag 20-10-2009-
Voetbalcentraal




De kaarten die Sekou Cissé en Jon Dahl Tomasson ontvingen dit weekend tegen Sparta kregen beide een vervolg van 4 wedstrijden schorsing. Bij Cissé is één daarvan voorwaardelijk. Trainer Mario Been vindt de straffen terecht, maar gaat toch de KNVB in de gaten houden.

"Ik heb er alle begrip voor dat dit soort tackles zwaar worden bestraft, maar aan de andere kant zie ik genoeg vergelijkbare momenten, ook deze speelronde, die met alleen geel worden afgedaan of niet eens worden bestraft", zegt Been tegenover De Telegraaf.

Daarom gaat Been de tuchtcommissie in Zeist goed in de gaten houden."Dit moet niet zoiets worden als het stellen van een voorbeeld over de rug van Feyenoord. De KNVB moet wel consequent blijven en ik ga dat de komende tijd ook volgen", zo besluit de trainer van de Rotterdammers.

gelukkig is mario het wel met me eens.
Reply
Pieppiepallo!
Reply
Laat Been liever zijn spelers in de gaten houden, ze glijden weer af naar een zeer bedenkelijk niveau daar in Zuid.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Hoef Wrote:Pieppiepallo!

helemaal geen voorspelbare reactie. dit heeft uiteraard niets met calimero te maken.
Reply
ja leuk dan gaat mario dat toch lekker volgens...alsof hij invloed heeft op het gedrag van arbiters in andere wedstrijden....lijkt marco van basten wel....hij moet punten binnenhalen en z'n muil houwe
Reply
waf Wrote:
Hoef Wrote:Pieppiepallo!

helemaal geen voorspelbare reactie. dit heeft uiteraard niets met calimero te maken.

Jawel hoor, want blijkbaar vindt Mario met jou dat fnooit slachtoffer is van een wereldwijd, eeuwigdurend complot waarin het nietige fnooit door de grote bazen wordt gefeut.
Reply
Hoef Wrote:
waf Wrote:
Hoef Wrote:Pieppiepallo!

helemaal geen voorspelbare reactie. dit heeft uiteraard niets met calimero te maken.

Jawel hoor, want blijkbaar vindt Mario met jou dat fnooit slachtoffer is van een wereldwijd, eeuwigdurend complot waarin het nietige fnooit door de grote bazen wordt gefeut.

dat is jouw interpretatie en het feit dat je (blijkbaar :roll: ) alles zo interpreteert vind ik treuriger dan de veronderstelde complottheorie zelf.
Reply
waf Wrote:
Hoef Wrote:
waf Wrote:
Hoef Wrote:Pieppiepallo!

helemaal geen voorspelbare reactie. dit heeft uiteraard niets met calimero te maken.

Jawel hoor, want blijkbaar vindt Mario met jou dat fnooit slachtoffer is van een wereldwijd, eeuwigdurend complot waarin het nietige fnooit door de grote bazen wordt gefeut.

dat is jouw interpretatie en het feit dat je (blijkbaar :roll: ) alles zo interpreteert vind ik treuriger dan de veronderstelde complottheorie zelf.

Waf. Beetje jammer. Je zit mij op de huid dat ik woordjes als 'vaak' gebruik......en wat lees ik nu in jouw post? Zo, jammer.
Moet je maar niet weer doen.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply


Forum Jump: