The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Miami 2015
#1
loting is er.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#2
Raar. In R3 moet nr. 17 tegen nr. 21, en nr. 11 tegen nr. 16. Klopt toch niet?
Reply
#3
In de html draw staat 11 (Tsonga) tegen 17 (Monfils).

In de PDF hebben ze de ranking van 09.03 gebruikt voor de seeding, maar er is geloot met de seedings van 23.03 ranking. 
Reply
#4
Deadline woensdagavond toch?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#5
(23-03-2015, 07:48 PM)Atlanta Wrote: Raar. In R3 moet nr. 17 tegen nr. 21, en nr. 11 tegen nr. 16. Klopt toch niet?

Ze hebben Monfils en Robredo door elkaar gehaald. Monfils moet 17 zijn, Robredo 16. Maar de draw klopt verder.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#6
Haase en De Bakker winnen beide in 3 sets. Volgende ronde tegen Zveren en Lacko, dus kan zomaar geen Nederlandse deelname betekenen in Miami. 
Kei Nishikori





Reply
#7
Die winnen allebei gewoon. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#8
Als je niet van Lacko wint dan moet je maar gelijk naar de future toernooien teruggezet worden.
De Bakker-Zverev 50-50
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#9
Die verliezen allebei gewoon.
Reply
#10
Ik zou er ook niet zo op rekenen. Haase kan van iedereen verliezen, moet eerst maar eens laten zien dat zijn opleving van langere duur is.
En Zverev-De Bakker is ook geen gelopen koers. Lijkt me 50-50 ongeveer.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#11
Enig idee wanneer de DB open gaat? Niet om jullie te pushen, maar heb niet zoveel tijd de komende dagen, dus dan kan ik een beetje plannen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#12
U roept, wij draaien, hij is zojuist geopend. Wink
Reply
#13
Ik ga nu nog even de q's onderaan het schema zetten.
Reply
#14
Klasse!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#15
Done.
Reply
#16
Ik heb nog geen mail trouwens, maar kan wel team maken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#17
Ik heb de mail wel al en Mac oa ook, zal nog wel komen.
Reply
#18
Maar laat het ajb weten als je later nog niets ontvangen hebt idd.
Reply
#19
Heb hem nu net gehad!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#20
Ok mooi zo. Smile
Reply
#21
Interessant weekje wel.
Djoko is nu op papier nog dikker favoriet dan in IW door het ontbreken van Federer en omdat ie in topvorm is, maar IW en Miami achter elkaar winnen gebeurt niet heel vaak.
Ik ga puzzelen, dank voor de snelle opening.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#22
Denk dat de teams aardig veel op elkaar zullen lijken. Te veel must-picks in mijn ogen..
Reply
#23
Niet als je weer een groot deel hebt met Djokovic. 
Maar je hebt wel gelijk dat er al zoveel gespeeld is, dat je waarschijnlijk al een paar duizend kwijt bent aan kleintjes die door zijn. 
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#24
Normaal vind ik het niet zo erg dat er al wat gespeeld is, maar vandaag is toch wel zonde. Het is een mooie week met veel opties, vooral op het gebied van de "kleintjes", dat is na vanmiddag wel weg.
Reply
#25
Ik denk idd dat daardoor the usual suspects wel een beetje voor dezelfde tactiek gaan. 
Maar je weet het niet, vorige week was ik ook verrast door het aantal met Djokovic en als managers iets zijn, is het wel opportunistisch, dus na zijn winst vorige week...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#26
Dus jij suggereert nu dat jij hem niet neemt. Iedereen heeft het recht om opportunistisch te zijn over Djoko, er is niemand die dicht tegen zijn niveau aan zit op het moment. Klasse apart.
Reply
#27
Nee hoor, dat suggereer ik niet.
En ik zeg hierboven al dat hij nu nog dikker favoriet is dan in IW.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#28
Amen.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#29
Ik zal de q's er even bijzetten.
Reply
#30
Poe. Een team met Djoko Murray Nadal en kleintje lag voor de hand. Maar met zoveel potjes voor de deadline kunnen er ineens heel wat rukkers kort aan rendabel worden. Maar eens even nadenken wie vd grote jongens dan moet sneuvelen. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: