The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Rio / Marseille / Delray FTM 2019
#1
Hierbij de sheet voor deze week

Gaarne niet zelf de Q's aan gaan passen

Deadline vanavond 22:00


Attached Files
.xlsx   FTM 2019 RIOMARDB teams.xlsx (Size: 15.57 KB / Downloads: 24)
Kei Nishikori





Reply
#2
(17-02-2019, 12:22 PM)kooltje Wrote: Gaarne niet zelf de Q's aan gaan passen

Wat bedoel je hier precies mee?
Dat je ze niet zelf in het schema zet?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#3
(17-02-2019, 01:17 PM)Ad Wim Wrote:
(17-02-2019, 12:22 PM)kooltje Wrote: Gaarne niet zelf de Q's aan gaan passen

Wat bedoel je hier precies mee?
Dat je ze niet zelf in het schema zet?

Inderdaad
Kei Nishikori





Reply
#4
helemaal mee eens. Dat maakt het later voor de managers iets makkelijker.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#5
Wellicht kun je de lijst die je naar mij stuurt, hier posten, dan heeft iedereen alle informatie wie wie heeft gekozen. Dan kan ik op mijn dooie gemak die sheet maken met scores, het liefst als de qualies bekend zijn.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#6
Hierbij alle teams op een rij. Dit is aardig wat werk, foutgevoelig en gaat niet iedere week mogelijk zijn.

Rik zijn versie volgt later

Alles op Rio voor de meeste


Attached Files
.xlsx   FTM 2019 RIOMARDB teams.xlsx (Size: 14.16 KB / Downloads: 23)
Kei Nishikori





Reply
#7
Thx kooltje . Ik ga er eerst een nachtje over slapen. Wellicht dat ik een beschrijving ervan maak zodat als ik er een keer niet ben iemand anders dit kan doen.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#8
Hoop verschillen hoor, leuke week.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#9
Deze keer ben ik voor heel veel goedkope gegaan. het is immers een pauper week, dus veel paupers gekozen.
Je kan wel van alles gaan anaaliseren, maar het gaat toch totaal anders, dat is mijn insteek. In de pauze maak ik een overzichtelijke spreadsheet.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#10
Tja, weer vergeten. Sorry. Werkt niet voor mij, schrap mij maar. Sad
Reply
#11
Calculator is klaar.
ik heb een tutorial gemaakt met alle gemaakte stappen erin beschreven. Dan kan iemand dit maken als ik een keer niet kan.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#12
(18-02-2019, 12:16 AM)kooltje Wrote: Hierbij alle teams op een rij. Dit is aardig wat werk, foutgevoelig en gaat niet iedere week mogelijk zijn.

Rik zijn versie volgt later

Alles op Rio voor de meeste

Het is veel werk en ik vind het niet echt overzichtelijk.
Volgens mij is het minder werk om iets te maken als in tutorial sheet 3 maar dan met nog de qualies eronder?
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#13
Die Buurs dacht ik koop heel Rio op. En dan zijn straks de KF Thiem-Sousa, Cecchinato-Carballes, Ramos-Cuevas, Munar-Fognini. Die kans is er

Ik heb Fognini links laten liggen, kan wel eens een misser worden.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#14
ik heb zowel thiem als fog links laten liggen. Hebben me dit jaar nog niet echt kunnen overtuigen.
Hoop dat ze er beide snel uit liggen.
Ook al ben ik verre van tevreden over mijn opgestelde team. Ach het blijft gissen.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#15
(18-02-2019, 02:10 PM)Stille Wrote: Die Buurs dacht ik koop heel Rio op. En dan zijn straks de KF Thiem-Sousa, Cecchinato-Carballes, Ramos-Cuevas, Munar-Fognini. Die kans is er

Ik heb Fognini links laten liggen, kan wel eens een misser worden.

Daar zijn de punten te verdienen.

Het kan alle kanten op in Rio.
Bij jouw voorbeeld heb ik dan nog steeds 5 KW.

In de andere toernooien een paar te dure toppers en veel gelijkwaardige subtoppers.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#16
(18-02-2019, 01:45 PM)rikbetert Wrote: Calculator is klaar.
ik heb een tutorial gemaakt met alle gemaakte stappen erin beschreven. Dan kan iemand dit maken als ik een keer niet kan.

prima sheet, rik Eusa_clap
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#17
Hij wordt nog beter buurs.
Zodra de eerste partij klaar is zal ik haar uploaden.

Je hoeft alleen nog maar de uitslag in te voeren en als iemand is uitgeschakeld in zijn rij één nul te zetten. De tekstkleur wordt dan automatisch aangepast en ook de nullen in de hele kolom van wie wie nog over heeft wordt automatisch aangepast.
Dus 2 getallen invullen per uitslag.
Minder kans op slordigheden.

ach hier is hij al.

Hurkacz gaat lekker!

update: alleen aan kop in de weekstand!!

Weet iemand hoe je hier een gesharede spreadsheet van kan maken? Dan kan iedereen haar editen en veranderen. Lijkt me wel zo handig.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#18
Lol, zo'n Krajinovic. Dik favoriet bij de bookies en er dan keihard af.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#19
Al die bps missen wat een begin weer
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#20
En nu Simon van 5-2 naar 5-7.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#21
Haong man! Nooit van je gehoord en nu staat je gewoon 1-0 tegen Simon. Trek door niet verslappen!
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#22
(18-02-2019, 09:08 PM)rikbetert Wrote: Haong man! Nooit van je gehoord en nu staat je gewoon 1-0 tegen Simon. Trek door niet verslappen!

Je heb hem nog gekozen ook....

Stand kwam overeen bij mij
Kei Nishikori





Reply
#23
die spreadsheet werkt ook in linux.

updaten van scores bestaaat uit 2 handelingen.
1) zet een 1 in het vakje van de winnaar van de juiste ronde
2) zet een 0 (nul) in kolom J van de verliezer.

Ik denk dat ik ze dagelijks ga updaten, want ieder kan het ook zelf bijhouden. Zelfs op een smartphone werkt dat.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#24
Wordt een leuk toernooi in Rio met veel onweer op komst. Vandaag wel droog daar. 

Kyrgios pielt hem er nog net uit tegen Millman

Vandaag dus het echte begin van deze week met 34 potjes op het programma
Kei Nishikori





Reply
#25
Hoop dat Thiem eruit wordt geknikkerd. Ik ben de enige zonder Thiem in mijn team. Zou een mooie opsteker zijn als hij weg is, net als Fog.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#26
Even gegoogled en dit zou hem moeten zijn.
Even testen of het werkt. Iedereen mag uitslagen invullen.
een 1 in het juiste vakje en een nul in kolom J.

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1...sp=sharing
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#27
ik wilde alle cellen, die je niet hoeft te veranderen,  in die shared sheet locken op de een of andere manier, maar dat is niet gelukt.
ik weet ook niet hoe die shared sheet op een smartphone werkt, want die heb ik thuis liggen...
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#28
Geprobeerd te wijzigen, maar je moet eerst (eenmalig) toestemming geven aan andere gebruikers om iets te wijzigen.
Als het goed is heb je daar bericht van gekregen, ik heb het iig aangevraagd.
Reply
#29
oh dank voor het testen. Ik heb gezet dat iedereen kan editen. Dit is ook nieuw voor mij :-)
Een bericht heb ik niet ontvangen...
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#30
(18-02-2019, 04:59 PM)rikbetert Wrote: Hij wordt nog beter buurs.
Zodra de eerste partij klaar is zal ik haar uploaden.

Je hoeft alleen nog maar de uitslag in te voeren en als iemand is uitgeschakeld in zijn rij één nul te zetten. De tekstkleur wordt dan automatisch aangepast en ook de nullen in de hele kolom van wie wie nog over heeft wordt automatisch aangepast.
Dus 2 getallen invullen per uitslag.
Minder kans op slordigheden.

ach hier is hij al.

Hurkacz gaat lekker!

update: alleen aan kop in de weekstand!!

Weet iemand hoe je hier een gesharede spreadsheet van kan maken? Dan kan iedereen haar editen en veranderen. Lijkt me wel zo handig.

Google spreadsheets
Reply


Forum Jump: