FTM Forum

Full Version: US Open 2019
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7
O shit, dan heb ik niet opgeslagen. Zal het aanpassen.
(01-09-2019, 02:24 PM)centre court Wrote: [ -> ]Een keer of 5 per jaar zegt ie dit. Volgende week heeft ie gewoon weer een team.

Daarom zeg ik het ook  Wink
Allez Roger! Partij van de week tot nu toe.
Klasse Roger, toernooiwinnende vorm!
Haha, 4 games voor de Cincinnati-finalist.
Lekker energie sparen. Dit geeft hoop.
Dimitov kan het ineens weer
Mooi dan dimi. Nu moet schwartzman van Zverev winnen voor de week winst te zekeren.
Ja, hopelijk gaat die niet gek doen tegen Roger, maar dat zal niet.

Hup Wawrinka, ik heb er gek genoeg vertrouwen in.
(01-09-2019, 09:57 PM)Ad Wim Wrote: [ -> ]Ja, hopelijk gaat die niet gek doen tegen Roger, maar dat zal niet.

Hup Wawrinka, ik heb er gek genoeg vertrouwen in.

Dan wint Djokovic in 4 sets
Hoppa!
(01-09-2019, 09:47 PM)rikbetert Wrote: [ -> ]Mooi dan dimi. Nu moet schwartzman van Zverev winnen voor de week winst te zekeren.

Had je het over weekwinst?
Ad week
Wat is de reden van het boe geroep voor Djokovic?
(02-09-2019, 07:54 AM)kooltje Wrote: [ -> ]Wat is de reden van het boe geroep voor Djokovic?

Is al een tijdje niet zo populair (meer). En had een incident met een fan tijdens een training afgelopen week.
(02-09-2019, 07:40 AM)centre court Wrote: [ -> ]Ad week

Dan was Griek niet geblesseerd geraakt en had Khachanov niet van fucking Pospisil verloren.
Maar het heeft zich aardig hersteld de laatste dagen.

Wel nog steeds een flink weg te gaan en als Nadal nu het toernooi wint en/of Medvedev de finale haalt, is het alsnog kut.
Noem het trouwens maar een Jornstars-week, die heeft alle kwartfinalisten bovenin!
En ook nog Cilic onderin.

Voor de weekwinst zal het gaan tussen hem en de best scorende met Nadal (buurs).
Einde FTM.....
Blessures valt niet op te managen.
Nu alle hoop op toernooiwinst van Schwartzmann....
(02-09-2019, 07:54 AM)kooltje Wrote: [ -> ]Wat is de reden van het boe geroep voor Djokovic?

Het is natuurlijk ook een vreselijk publiek. Medevedev werd ook weer uitgejouwd, maar die reageerde wederom mooi.
(02-09-2019, 10:34 AM)Ad Wim Wrote: [ -> ]
(02-09-2019, 07:54 AM)kooltje Wrote: [ -> ]Wat is de reden van het boe geroep voor Djokovic?

Het is natuurlijk ook een vreselijk publiek.

trump stemmers....
Niet in New York. Gewoon groot deel sensatiezoekers en niet echt tennispubliek.
Ben er geweest en de helft is meer bezig met vreten en de kiss cam, dan met de wedstrijd.
Maar wat wil je ook in zo'n immens stadion.
(02-09-2019, 09:18 AM)Ad Wim Wrote: [ -> ]Noem het trouwens maar een Jornstars-week, die heeft alle kwartfinalisten bovenin!
En ook nog Cilic onderin.

Voor de weekwinst zal het gaan tussen hem en de best scorende met Nadal (buurs).

Atlanta eindigt met Federer als finalist voor mij.
Hij heeft ook Nadal.
Zverev zal op de Duitse eurosport wel live worden uitgezonden. Ga er straks lekker voor zitten.
nou 1-1, de kleine argentijn is zeker niet kansloos. Hup Diego!
Top Diego. 2 - 1.
Prachtig.  Zo wordt ik niet laatste.
Nadal ook Door.  Wat een verassing.  Dat had ik echt niet verwacht. Dat is lekker wakker worden.
Van onderin hoef ik het niet te hebben, vandaag wordt de sleuteldag.
Als het Federer-Wawrinka wordt, wordt het scoren.
Dit is geen beste us open, zeg maar.
okay. "dit is geen goede us open"

Hoewel tijdens het 'grote' ftm was ik een keer allerlaatste geeindigd van de ca 400 deelnemers bij de us open....
Medvedev - Nadal dan maar voor Goud. Lijkt mij nog het meest logische ook. Al blijft Roger Roger natuurlijk.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7