FTM Forum

Full Version: Rome 2020
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
[attachment=775]

Bijgevoegd de sheet voor Rome.

Succes allen.
Hierbij de teams

GAE als enige met Djokovic
Vier mensen zonder Nadal, die zag ik niet aankomen
Hup Garin, Goffin, Wawrinka en Rublev. En Nadal dus.

Helaas net te weinig geld voor Fokina, dus Cecch maar als opvuller genomen...
Calc sheet...
Lol, wat een week weer. Alles kapot in een paar dagen.
Update
Update
Dat Nadal verliest van Djokovic of zo, na zo'n lange afwezigheid a la. Maar van fucking Schwartzman op gravel, die ik de afgelopen drie weken als troef had en van Jan en alleman verloor...
Alleen als buurs hem heeft.
Ik heb verder een dramatisch team hoor, maar dit is bizar. Wat een jaar.
(20-09-2020, 09:47 AM)Ad Wim Wrote: [ -> ]Dat Nadal verliest van Djokovic of zo, na zo'n lange afwezigheid a la. Maar van fucking Schwartzman op gravel, die ik de afgelopen drie weken als troef had en van Jan en alleman verloor...
Alleen als buurs hem heeft.
Ik heb verder een dramatisch team hoor, maar dit is bizar. Wat een jaar.
dit dus
(20-09-2020, 09:47 AM)Ad Wim Wrote: [ -> ]Dat Nadal verliest van Djokovic of zo, na zo'n lange afwezigheid a la. Maar van fucking Schwartzman op gravel, die ik de afgelopen drie weken als troef had en van Jan en alleman verloor...
Alleen als buurs hem heeft.
Ik heb verder een dramatisch team hoor, maar dit is bizar. Wat een jaar.

Jij maakt keer op keer de verkeerde keuzes... bijna ieder jaar hetzelfde verhaal... zal het dan niet aan jezelf liggen?

Jij gaat ervan uit dat Nadal, na 7 maanden, zomaar even wint van een aantal goede spelers die al de nodige wedstrijden hebben gespeeld?

Busta, Raonic, Schwartzman/Rublev, Tstitsipas en Djokovic....

Je bent bang en gaat altijd voor "zekere" keuzes... de favorieten
Lul toch niet zo slap en geef nou maar toe dat je vreselijk veel mazzel hebt en dat je dat nog in de race houdt.
Alsof Nadal altijd zoveel moeite had om terug te komen na lange afwezigheid, zeker op gravel (Monte Carlo). Grapjas.
Eindstand Rome