FTM Forum

Full Version: Antwoord Quiz
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
ik weet m niet want ik zie geen nieuwe quiz :eeeek:
Ik wacht ook al daaaaaaaaaaaaaaaagen :roll:
Nou vooruit, ik heb SD gemaild en zij mailden dat de vraag de volgende wordt:

Welke ploeg won afgelopen seizoen de Champions League?

AC Milan
FC Barcelona
Feijenoord
Kozakken Boys

Succes!
Xtragaap4de
Matador! Wrote:Nou vooruit, ik heb SD gemaild en zij mailden dat de vraag de volgende wordt:

Welke ploeg wint komend seizoen de Champions League?

Ajax
FC Barcelona
FC Kopenhagen
Kozakken Boys

Succes!
Kozakken boys toch?
Ik kreeg net een serieuze mail van Sportdreams. Er schijnt pas na de groepsfase weer een quizvraag te komen #-o
De Weekquizvraag

Naast de punten die je verdient met jouw spelers kan je ook punten verdienen met de wekelijkse quiz. Elke week wordt een vraag gesteld op jouw overzichtspagina. Deze vraag móét je beantwoorden. Voor elk goed antwoord verdien je 3 extra punten (standaard staat altijd antwoord A aangevinkt, dit hoeft natuurlijk niet het goede antwoord te zijn). Het beantwoorden van deze vraag is alleen mogelijk in de periode dat de database geopend is.
Beste Manager,

De nieuwe vraag voor Champions Manager verschijnt pas na de groepsfase, dus in december. Wat betreft de vorige vraag, werken we nog aan een controle op het door jouw ingevulde antwoord. Aangezien het momenteel een erg drukke periode is, is er nog geen uitkomst. We hopen je zo snel mogelijk uitsluitsel te kunnen geven of je al dan niet drie punten voor de quiz verdient. We laten het je weten als het opgelost is.

Sportieve groet,
Team Sportdreams
Met andere woorden, ze wisten zelf het antwoord niet op de vraag die ze stelden Icon_question

Het blijft raar dat ze nu niet ineens per ronde een vraag hebben, het blijven vage gasten bij SD :roll:
Laat ze dan gewoon een open quizvraag doen:

Waar stond het antwoord op de vorige quizvraag?
T00L Wrote:Laat ze dan gewoon een open quizvraag doen:

Waar stond het antwoord op de vorige quizvraag?
Dat weten ze dus juist zelf niet! :roll:

Tripplexxx Wrote:Wat betreft de vorige vraag, werken we nog aan een controle op het door jouw ingevulde antwoord. Aangezien het momenteel een erg drukke periode is, is er nog geen uitkomst. We hopen je zo snel mogelijk uitsluitsel te kunnen geven of je al dan niet drie punten voor de quiz verdient. We laten het je weten als het opgelost is.
Tripplexxx Wrote:Beste Manager,

De nieuwe vraag voor Champions Manager verschijnt pas na de groepsfase, dus in december. Wat betreft de vorige vraag, werken we nog aan een controle op het door jouw ingevulde antwoord. Aangezien het momenteel een erg drukke periode is, is er nog geen uitkomst. We hopen je zo snel mogelijk uitsluitsel te kunnen geven of je al dan niet drie punten voor de quiz verdient. We laten het je weten als het opgelost is.

Sportieve groet,
Team Sportdreams

Lekker Sd! Het antwoord zelf niet eens weten :lol: :lol:
Tripplexxx Wrote:Beste Manager,

De nieuwe vraag voor Champions Manager verschijnt pas na de groepsfase, dus in december. Wat betreft de vorige vraag, werken we nog aan een controle op het door jouw ingevulde antwoord. Aangezien het momenteel een erg drukke periode is, is er nog geen uitkomst. We hopen je zo snel mogelijk uitsluitsel te kunnen geven of je al dan niet drie punten voor de quiz verdient. We laten het je weten als het opgelost is.

Sportieve groet,
Team Sportdreams

Oftewel, het geld binnen halen...
Matador! Wrote:
Tripplexxx Wrote:Beste Manager,

De nieuwe vraag voor Champions Manager verschijnt pas na de groepsfase, dus in december. Wat betreft de vorige vraag, werken we nog aan een controle op het door jouw ingevulde antwoord. Aangezien het momenteel een erg drukke periode is, is er nog geen uitkomst. We hopen je zo snel mogelijk uitsluitsel te kunnen geven of je al dan niet drie punten voor de quiz verdient. We laten het je weten als het opgelost is.

Sportieve groet,
Team Sportdreams

Oftewel, het geld binnen halen...

Inderdaad. Als ik m'n drie puntjes maar krijg, dan is het goed :wink:
de nieuwe Wrote:
T00L Wrote:Laat ze dan gewoon een open quizvraag doen:

Waar stond het antwoord op de vorige quizvraag?
Dat weten ze dus juist zelf niet! :roll:

duuuh...
als ze dan de inzendingen van mijn quizvraag bekijken, dan weten ze meteen het antwoord op de vorige quiz...

Idea