FTM Forum

Full Version: Ajax - IK Start
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Voor zover het nog niet gespeeld was: 2-0.
2x Rosenberg.
3-0 Grygera
Stoorde niemand zich aan het feit dat Ajax dit duel als een oefenpotje zag en 'gewoon' zijn keeper wisselt (die al tweede keeper was)?? Ik vind dat echt een ongelofelijke minachting van de tegenstander.

Het ging dan misschien nergens meer om maar het is toch UEFA-Cup, het wordt op tv uitgezonden, dan mag je wel iets meer respect tonen voor je tegenstander!
Hoezo respect? Je bent door speelt met een B-elftal staat 3-0 voor, mag je dan wat proberen?
Ja natuurlijk mag je wat proberen maar om dan je keeper te wisselen vind ik wat ver gaan. Het is geen oefenpotje ofzo! Dat vind ik respectloos naar de tegenstander toe. En lijkt me voor Gentenaar ook niet echt prettig.
Voyou Wrote:Ja natuurlijk mag je wat proberen maar om dan je keeper te wisselen vind ik wat ver gaan. Het is geen oefenpotje ofzo! Dat vind ik respectloos naar de tegenstander toe. En lijkt me voor Gentenaar ook niet echt prettig.

Het was wel een oefenpotje, helemaal na de 1e helft. IK moest 8x scoren om door te gaan.
Voyou Wrote:Ja natuurlijk mag je wat proberen maar om dan je keeper te wisselen vind ik wat ver gaan. Het is geen oefenpotje ofzo! Dat vind ik respectloos naar de tegenstander toe. En lijkt me voor Gentenaar ook niet echt prettig.
gewoon de regels...je mag drie keer wisselen dus als ten cate zijn keepers gelijk wil behandelen is dit prima. Waarschijnlijk jij voor een andere club..waar geen drie eredivisie-waardige keepers aanwezig zijn.
Voyou Wrote:Stoorde niemand zich aan het feit dat Ajax dit duel als een oefenpotje zag en 'gewoon' zijn keeper wisselt (die al tweede keeper was)?? Ik vind dat echt een ongelofelijke minachting van de tegenstander.

Het ging dan misschien nergens meer om maar het is toch UEFA-Cup, het wordt op tv uitgezonden, dan mag je wel iets meer respect tonen voor je tegenstander!
Of ik me daaraan stoorde? Nee.

Ach, het is misschien een beetje vernederend, maar het wás - zeker na die 3-0 - een oefenpotje. Dan kun je mooi Vermeer laten debuteren.