FTM Forum

Full Version: The League II (inschrijving)
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5
Zelfs het forum was de discussie zat... die ging er gewoon spontaan een minuut of 40 van uit de lucht...
Personen die "scheldwoorden" gebruiken om hun woorden kracht bij te zetten zijn sloebers :!:
Dat was even een amusant stukje lezen op de vroege avond :Big Grin
Gerben Zonderland Wrote:Dat heb ik wel. De normale taallinks kennen het woord niet en ook goegel (de suggestie van jou) komt alleen maar met niet-correcte links en suggereert bovendien dat er wellicht afstellen bedoeld wordt.
Jij komt met ouwe koek aanzetten (wat ik al vermoedde), waar bovendien tussen afstappen en aftafelen blijkbaar iets weggehaald is, want daar zou, alfabetisch gezien, het woord afstelen toch moeten staan.
De enige links die jouw, overigens skitterende, site vindt, zijn gedichten van voor 1900 en zoals je weet is de spelling die daarin gehanteerd wordt al een tijdje niet meer geldig. Geen dank.

Vreemd dat Gerben geen woordenboek 'kan' lezen. Hij staat er wel degelijk tussen. Maar weten weer genoeg, de volgens Gerben 'oud-hollandsche' woorden mogen we ook niet meer gebruiken. Daar zullen alle neerlandse schrijvers en dichters wel blij mee zijn.
Ik hoop dat jullie morgen allemaal afsterven, of bega ik nu dezelfde fout als Treesong?

Na een lange middag strijden leek de winst voor GZ klaar te liggen. In "the dying seconds of the game" sloeg een reeds geslagen gewaande Treesong alsnog terug, al was het met een vooroorlogse link. Ook oude taal is en blijft natuurlijk nederlandse taal, al was het vast erg moeilijk te vinden. ALs je oude woorden niet meer mag gebruiken (want ze zijn fout....) dan kan iedere schrijver, dichter, columnist en annalist wel inpakken.

Volgende week weer, zelfde tijd, zelfde plaats, I'll be there!
Zou Gerben zijn propedeuse wel gehaald hebben?
De league was dit jaar erg spannend, bedankt Bierteam & Bierdop. Confused
Een titel verdedigen was nog nooit zo makkelijk!
Kleine Jan Wrote:Een titel verdedigen was nog nooit zo makkelijk!

Je moet binnenkort tegen de nr. 2 een duel spelen, en de winnaar daarvan is winnaar van deze editie :8:
gevonden hop!!!!
Deel IV???
hehehe
kijk daar is ie, afwachten dus. ik doe wel mee
Pages: 1 2 3 4 5