FTM Forum

Full Version: Teams 24-26 November
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7
Wedden dat in beide "top" teams om 19.00 uur Slory staat. :lol:
Haaaaaaahaaaa

Vertrouw jij nog op huntelaar? =D>
de nieuwe Wrote:
Treesong Wrote:Volgens mij zat-ie tijdens Feyenoord-AZ niet eens op de bank
Dat dacht ik ook.


Kan hij mooi terug komen naar Twente, daar kan hij ieder geval een plek op de bank krijgen!
FC Petr Wrote:Wedden dat in beide "top" teams om 19.00 uur Slory staat. :lol:

Ok, 5.000 euro
Bredanaar Wrote:Haaaaaaahaaaa

Vertrouw jij nog op huntelaar? =D>

Natuurlijk, anders stel ik hem niet op hè
Treesong Wrote:
FC Petr Wrote:Wedden dat in beide "top" teams om 19.00 uur Slory staat. :lol:

Ok, 5.000 euro

Haal die drie nullen eraf, en je hebt een deal. :8:
FC Petr Wrote:
Treesong Wrote:
FC Petr Wrote:Wedden dat in beide "top" teams om 19.00 uur Slory staat. :lol:

Ok, 5.000 euro

Haal die drie nullen eraf, en je hebt een deal. :8:

zeg dan niks, sloeber
Treesong Wrote:
FC Petr Wrote:
Treesong Wrote:
FC Petr Wrote:Wedden dat in beide "top" teams om 19.00 uur Slory staat. :lol:

Ok, 5.000 euro

Haal die drie nullen eraf, en je hebt een deal. :8:

zeg dan niks, sloeber

Wat is dat nou weer Plop, gaan we opeens afhaken, zijn toch twee biertjes meer om de nederlaag vanavond weg te drinken. :8:
FC Petr Wrote:Wat is dat nou weer Plop, gaan we opeens afhaken, zijn toch twee biertjes meer om de nederlaag vanavond weg te drinken. :8:

20 euro dan
Treesong Wrote:
FC Petr Wrote:Wat is dat nou weer Plop, gaan we opeens afhaken, zijn toch twee biertjes meer om de nederlaag vanavond weg te drinken. :8:

20 euro dan

Hehehe...voor 20 euro wil jij dus wel die paar puntjes laten lopen, je bent een slecht zakenman. :|
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.vi.nl/vi/show/id=104814/dbid=123003/typeofpage=40435/sc=4bc0d8">http://www.vi.nl/vi/show/id=104814/dbid ... /sc=4bc0d8</a><!-- m -->
FC Petr Wrote:
Treesong Wrote:
FC Petr Wrote:Wat is dat nou weer Plop, gaan we opeens afhaken, zijn toch twee biertjes meer om de nederlaag vanavond weg te drinken. :8:

20 euro dan

Hehehe...voor 20 euro wil jij dus wel die paar puntjes laten lopen, je bent een slecht zakenman. :|

Liever een slecht zakenman dan een laffe hond
Frits Wrote:http://www.vi.nl/vi/show/id=104814/dbid=.../sc=4bc0d8

Ja, maar toen hadden ze Braber nog niet :!:
wie?? Big Grin
Braber
Treesong Wrote:
FC Petr Wrote:
Treesong Wrote:
FC Petr Wrote:Wat is dat nou weer Plop, gaan we opeens afhaken, zijn toch twee biertjes meer om de nederlaag vanavond weg te drinken. :8:

20 euro dan

Hehehe...voor 20 euro wil jij dus wel die paar puntjes laten lopen, je bent een slecht zakenman. :|

Liever een slecht zakenman dan een laffe hond

:-k Tsja, ik had ook niets anders verwacht van een SP fanaat.
We zullen vanavond zien wie hier die laffe hond is.....
Icon_question
Ik sta in het telefoonboek... stuur me die 5 euro maar op
Ad Wim Wrote:Icon_question


Ik ben benieuwd of er nog meer pseudoniemen op het forum zijn. :-k
Treesong Wrote:Ik sta in het telefoonboek... stuur me die 5 euro maar op

Komt voor de bakker. :8:

Kabouter Plop
De pannelaan 68
B-8660 ADINKERKE-DE PANNE
braber united heeft inmiddels slory
Miljaar!

Mooie poepzak die Braber Icon_evil

Voor straf laat ik em staan
Tree, je weet wel dat Braber in de minuten dat hij tegen PSV mocht spelen als rechtsback (of hele verdedigende rechtshalf zo u wilt) speelde en continu naar geel solliciteerde met zn geschop? Volgens mij had hij Koné iig niet in zn team vorige week, hij wilde m continu blesseren.

Ik denk trouwens ook dat Kromkamp binnenkort eens vanaf de bank mag starten. Koeman uit steeds vaker zijn onvrede over zijn spel. En als Utrecht toch maar met 2 spitsen speelt is 3-4-3 zonder Kromkamp een optie. Maar ach, zul je altijd zien dat juist Da Costa sneuvelt.
Peter Wrote:Tree, je weet wel dat Braber in de minuten dat hij tegen PSV mocht spelen als rechtsback (of hele verdedigende rechtshalf zo u wilt) speelde en continu naar geel solliciteerde met zn geschop? Volgens mij had hij Koné iig niet in zn team vorige week, hij wilde m continu blesseren

Hmmm :-k

Nope, ik laat hem staan Hakkuh
Hahaha......en gewoon laten staan, wat een ontzettende sloeber Hakkuh
Vret Mien Gras Wrote:
kuiper Wrote:Hoe is het trouwens met Bruins. Toch ook atijd wel een zekerheidje. Zeker tegen Heracles.
Maar hoe is het nu met Luigi ? Iemand een idee ? En nee, Treesong, ik ga hem niet bellen.
Zeer gewaagd. Tegen PSV voor het eerst minuten door de vele blessure's, nu zeker 3 basisspelers die terugkeren en toch opstellen. Als ie speelt. =D> Als ie scoort. Notworthy
Zeg Treesong, ga je echt tot 1 minuut voor 7 wachten met die Braber vervangen?
Treesong Wrote:
FC Petr Wrote:
Treesong Wrote:
FC Petr Wrote:Wat is dat nou weer Plop, gaan we opeens afhaken, zijn toch twee biertjes meer om de nederlaag vanavond weg te drinken. :8:

20 euro dan

Hehehe...voor 20 euro wil jij dus wel die paar puntjes laten lopen, je bent een slecht zakenman. :|

Liever een slecht zakenman dan een laffe hond


Ja Plop, wat nu te doen. :waf:
Heeft nou helemaal niemand Alex?
Pages: 1 2 3 4 5 6 7