FTM Forum

Full Version: Liverpool - PSV
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Quote:PSV zonder Kluivert naar Liverpool
20 november 2006

Patrick Kluivert reist deze week niet met de selectie van PSV mee naar Liverpool. De aanvaller is nog niet voldoende hersteld van een knieblessure om in actie te komen tegen de Britten. Ook middenvelder Mika Vayrynen ontbreekt. De Fin kampt met een lichte blessure aan zijn hamstring.

Bij het duel tussen Liverpool en PSV, woensdag op Anfield Road, staat groepswinst op het spel. Beide teams zijn al zeker van een plaats in de tweede ronde van de Champions League. Als PSV er in slaagt om te winnen of met 1-1 of 2-2 gelijk te spelen, dan neemt het de koppositie over van de Engelsen.

Ik teken voor een 1-1 Hakkuh
Het wordt sowieso leuk in Liverpool
Het wordt boring 0-0
Ik verwacht een 2-1.

Ben blij dat ik op het laatste moment heb besloten niet af te reizen naar Engeland (ivm werk). Leuke trip, maar toch minder leuk imo als er niet meer zo heel veel op het spel staat qua spanning. Voor degene die wel gaan, have fun!
Ekslem Wrote:Ik verwacht een 2-1.

Ben blij dat ik op het laatste moment heb besloten niet af te reizen naar Engeland (ivm werk). Leuke trip, maar toch minder leuk imo als er niet meer zo heel veel op het spel staat qua spanning. Voor degene die wel gaan, have fun!

Ik ben blij dat ik besloten heb om wel te gaan, je hebt niet zo vaak de kans om je club op Anfield te zien spelen, tenzij je voor Liverpool bent :wink:
Kezmania Wrote:
Ekslem Wrote:Ik verwacht een 2-1.

Ben blij dat ik op het laatste moment heb besloten niet af te reizen naar Engeland (ivm werk). Leuke trip, maar toch minder leuk imo als er niet meer zo heel veel op het spel staat qua spanning. Voor degene die wel gaan, have fun!

Ik ben blij dat ik besloten heb om wel te gaan, je hebt niet zo vaak de kans om je club op Anfield te zien spelen, tenzij je voor Liverpool bent :wink:

Daarom zeg ik ook, leuke trip :razz: . Veel plezier iig!
Ekslem Wrote:
Kezmania Wrote:
Ekslem Wrote:Ik verwacht een 2-1.

Ben blij dat ik op het laatste moment heb besloten niet af te reizen naar Engeland (ivm werk). Leuke trip, maar toch minder leuk imo als er niet meer zo heel veel op het spel staat qua spanning. Voor degene die wel gaan, have fun!

Ik ben blij dat ik besloten heb om wel te gaan, je hebt niet zo vaak de kans om je club op Anfield te zien spelen, tenzij je voor Liverpool bent :wink:

Daarom zeg ik ook, leuke trip :razz: . Veel plezier iig!

Dank je, morgenochtend weg, donderdagavond weer thuis.
Gaan er nog meer? Peter?
Gekke gerrit misschien ?
Nope, geen tijd (werk). Een 0-1 of 1-2 zege zou me niks verbazen. Liverpool draait voor geen meter en PSV is sterker dan ooit dit seizoen. Natuurlijk kan het ook zomaar 2-0 voor Liverpool worden als ze in hun sterkst mogelijke opstelling starten maar ik schat de kansen gewoon 50/50. De winnaar is meteen poulewinnaar, bij een gelijkspel is de laatste speeldag beslissend. Het zal mij benieuwen.
1-1 lijkt me een mooi uitslag, dan is PSV op onderling resultaat eerste!
Afellay wel, Aissati niet mee naar Liverpool [wijzig]
(Gepost door KOLKKA)

De Telegraaf meldt dat Afellay ondanks zijn knieblessure wel mee zal reizen naar Liverpool. Koeman zal voor de zekerheid 19 man meenemen. Daartoe behoort Aissati niet. De andere middenvelder is nog niet hersteld van de blessure, die hem ook tegen Excelsior al aan de kant hield.


Enorme supportersschare naar Liverpool [wijzig]

PSV weet zich dinsdag wederom gesteund door een enorme supportersschare uit Eindhoven. Maar liefst 2.400 PSV supporters nemen plaats in het bezoekersvak. Voor binnenlandse begrippen is dit een immens aantal omdat in Nederland de bezoekersvakken niet groter hoeven te zijn dan 1.600 plaatsen. In Europa zijn clubs verplicht minimaal 5% van de totale stadioncapaciteit beschikbaar te stellen. Ondanks herhaaldelijke verzoeken van PSV, wilde de Engelse club niet meer dan de 5% aanbieden.


Kromkamp weet hoe PSV Liverpool moet verslaan [wijzig]
(Gepost door Thomasluijben)

Op Eurosport laat Kromkamp weten dat voor PSV duidelijk is hoe het Liverpool moet verslaan. "We weten hoe we ze moeten verslaan. Het team heeft veel zwakke punten. Meestal schieten ze de bal snel naar voren naar de lange Peter Crouch. Ze zijn met name zwak in de as op het middenveld en achterin. De manager verandert zijn tactiek als je ze vastzet. En dat is precies wat we komende woensdag willen doen. We willen vanaf het begin druk op ze zetten. Dan gaan ze over tot de lange bal, wat makkelijk voor ons is om te verdedigen."

Met de uitlatingen, die breed uitgemeten worden in Engeland, zet hij ook onbedoeld Liverpool op scherp.


75ste Champions League duel voor Phillip Cocu [wijzig]
(Gepost door Thomasluijben)

Phillip Cocu zal tegen Liverpool zijn 75ste Champions League duel in zijn carriere afwerken, een indrukwekkend aantal.

Reiziger komt daar, als hij speeltijd krijgt, dichtbij. Hij kan zijn 74ste duel in de Champions League gaan spelen.


Stand in de poule: winnaar wint poule [wijzig]

De winnaar van Liverpool-PSV is zeker van de poulewinst. De ander kan dan nog wel langszij komen, maar de winnaar wint dan altijd op basis van het onderlinge resultaat. Bij een gelijkspel is dat afhankelijk van welk gelijkspel het wordt, 1-1 of meer zou gunstig zijn voor PSV na de 0-0 in Eindhoven.

Ranglijst:
Liverpool 4 10
PSV 4 10
Galatasaray 4 1
Bordeaux 4 1


-
Een duidelijke 0-1. =D>
Kezmania Wrote:Dank je, morgenochtend weg, donderdagavond weer thuis.
Gaan er nog meer? Peter?

Jep, ga ook morgenochtend weg. En donderdagavond terug. Hoe ga je? Iig veel plezier!!
Voyou Wrote:1-1 lijkt me een mooi uitslag, dan is PSV op onderling resultaat eerste!

Mits ze winnen van Bordeaux. Bij een gelijkspel blijft alles open (Liverpool heeft ook nog niet gewonnen bij Galatasaray als die laatste ploeg nog moet strijden voor een Uefa Cup ticket). Winnaar vanavond = poulewinnaar.
Peter Wrote:
Voyou Wrote:1-1 lijkt me een mooi uitslag, dan is PSV op onderling resultaat eerste!

Mits ze winnen van Bordeaux. Bij een gelijkspel blijft alles open (Liverpool heeft ook nog niet gewonnen bij Galatasaray als die laatste ploeg nog moet strijden voor een Uefa Cup ticket). Winnaar vanavond = poulewinnaar.

Nee precies zoals ik het zeg, met een 1-1 staan ze vanavond al op onderling resultaat eerste :roll:
Feher in de basis :eeeek:
Cocu ziek, Feher pakt zn kans doordat Aisatti en Vayrynen blessee zijn. Vind ik wel goed, Culina bakt er al weken niks van.

Cruyff heeft ook al last van de calimero-ziekte en begint te blaten over mooi voetballen enzo nu PSV Ajax op alle andere fronten voorbij gestreeft is. Xtragaap4de
Tuurlijk, ga nu ook ook onze grootste voetballer en een van de weinige mensen die er echt kijk op hebben in NL van calimero-gedrag betichten... :roll:
Ad Wim Wrote:Tuurlijk, ga nu ook ook onze grootste voetballer en een van de weinige mensen die er echt kijk op hebben in NL van calimero-gedrag betichten... :roll:

Honger Adje? :p
Beide ploegen zullen deze wedstrijd toch niet vol gaan. Liverpool heeft niet eens de vorm om vol te gaan. Zal wel een saaie 0-0 of 1-1 worden. Ik ga naar Ned 1 :razz:
Post dan hier niet Adje.. :roll:
Ad Wim Wrote:Tuurlijk, ga nu ook ook onze grootste voetballer en een van de weinige mensen die er echt kijk op hebben in NL van calimero-gedrag betichten... :roll:

Hij heeft er ongetwijfeld kijk op, maar het komt altijd zo beroerd zijn strot uit en hij kwebbelt zoveel en via zoveel omwegen dat niemand er nog boerenkool van kan maken.
Farfan moet op gaan passen dat hij niet de 2e Kezman wordt. Europees krijgt hij maar geen voet aan de grond, ook vanavond verliest hij alle duels en maakt hij meer overtredingen dan dat hij er mee krijgt. :x
Nou; 2e in de poule dus. Laat Celtic hun poule maar winnen dan.. mooie tegenstander.
Peter Wrote:Nou; 2e in de poule dus. Laat Celtic hun poule maar winnen dan.. makkelijke tegenstander.
Ad Wim Wrote:
Peter Wrote:Nou; 2e in de poule dus. Laat Celtic hun poule maar winnen dan.. makkelijke tegenstander.

Zeker niet makkelijk, als nr. 2 moet je eerst thuis dan is in de CL niks makkelijk, wel mooi. Vennegoor en perfecte sfeer daar.. gister niet gekeken?
Ja, gezien dat ze compleet onterecht wonnen van Manchester. Maar ik zou het een prima loting voor PSV vinden, laat ze maar de makkelijkste loten.
Zolang het Lyon maar niet weer is. Saaie club, saaie stad, onverslaanbaar. [-o<
Peter Wrote:Zolang het Lyon maar niet weer is. Saaie club, saaie stad, onverslaanbaar. [-o<
Inderdaad. Geen Lyon en geen Italiaanse club.

Lyon speelt trouwens wel supermooi voetbal, maar ze zijn inderdaad schier onverslaanbaar momenteel.
En celtic is allesbehalve een makkie!
Leuk hoe Jack en Johan door proberen te babbelen terwijl ze duidelijk afgeleid zijn door de spreekkoren tegen Marco en Ajax. :p Moet het interview nu niet gestaakt worden?

Jack gaat iig steeds chagrijniger kijken. :waf:
Nu hoor je de PSV'ers trouwens niet, nu ze kansloos eraf gaan in Liverpool. Een hoop van jullie dachten toch anders. En waarom ook niet, tegen de nummer 10 van de Premier League?
Pages: 1 2