FTM Forum

Full Version: Aavoerder CL
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Ik heb hem nu op Alex staan, maar twijfel best wel.
Zou zomaar 3-3 kunnen worden als ze om de katsekut spelen.
Ronaldihno zou evt. kunnen, maar die gaan hetd enk ik 'gewoon' heel lastig krijgen. zelfde geldt voor Man united.

Wie is bij jullie deze ronde de grote roerganger?
Lyon of Chelsea dus. Spelen tegen de zwakste uit de poule en thuis.
It will be Chelsea
Lamme Lennie Wrote:It will be Chelsea

Tsja daar heb ik die goedkope Cudicini van en een kieperd als C is natuurlijk not done!
Investeren dus in een duurdere Chelski man.
Of joeninjoe kopen en van een band voorzien.
Ricardo Carvalho dus!
Bumme Wrote:Lyon of Chelsea dus. Spelen tegen de zwakste uit de poule en thuis.

OOK mijn visie, maar Cudicini en Clerc achterin van die 2 ploegen. Keeper maak je geen kapitein en clerc ben ik nog niet eens zo zeker van dat die speelt...

Ricardo Carvalho inpassen zal een hele klus worden lijkt me en tijd is er op dit moment niet echt veel meer...
Jansoe Wrote:
Bumme Wrote:Lyon of Chelsea dus. Spelen tegen de zwakste uit de poule en thuis.

OOK mijn visie, maar Cudicini en Clerc achterin van die 2 ploegen. Keeper maak je geen kapitein en clerc ben ik nog niet eens zo zeker van dat die speelt...

Ricardo Carvalho inpassen zal een hele klus worden lijkt me en tijd is er op dit moment niet echt veel meer...

Clerc speelt soms voorin als verdediger, maar er is werkelijk waar helemaal niks van te zeggen van die achterhoede van Lyon. Chris en Coupet zijn zeker, de rest is wekelijks anders. Abidal, Clerc, Berthod, Reveilleire, Muller en Squillaci....
Oeps, verkeerde topic :oops:
de nieuwe Wrote:Ricardo Carvalho dus!

Laten we duimen voor een kopgoaltje van deze man [-o<
Tripplexxx Wrote:
de nieuwe Wrote:Ricardo Carvalho dus!

Laten we duimen voor een kopgoaltje van deze man [-o<
Ik [-o< met je mee!
Tripplexxx Wrote:Cris en Coupet zijn zeker, de rest is wekelijks anders. Abidal, Clerc, Berthod, Reveilleire, Muller en Squillaci....
Of toch niet :roll:
de nieuwe Wrote:
Tripplexxx Wrote:Cris en Coupet zijn zeker, de rest is wekelijks anders. Abidal, Clerc, Berthod, Reveilleire, Muller en Squillaci....
Of toch niet :roll:

Cris heeft dit seizoen alles gespeeld, maar mijn punt was dat er geen touw aan vast te knopen is omdat Lyon al geplaatst is.
Ik dacht zelf ook dat juist Cris zeker zou spelen, heb er zelfs ruimte voor gemaakt in m'n team om niet voor een ander te hoeven kiezen :roll:
Nu moet Carvalho wel veel goed gaan maken Icon_evil

Guest

Ronaldinho mag het karwei gaan klussen!
Dre Wrote:Ronaldinho mag het karwei gaan klussen!
=D>