FTM Forum

Full Version: (OT) mensen voor interview?
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Ik doe op school een project en moet daarvoor wat mensen interviewen. Het liefst werkgevers of leidinggevenden die regelmatig te maken hebben met information engineers (de mensen die de informatie-applicaties draaiende houden/ontworpen hebben)

Zijn er hier mensen die zo'n interview willen doen? duurt hoogstens 10 minuten.
Ja hoor, prima, stel je vragen maar..
Sure, heb de godganse dag met dat tuig te maken (bij ons houden ze de applicaties niet draaiende)
ok vraag 1: zijn zij wel een beetje scherp op de vrijdagavond?
Mac Wrote:ok vraag 1: zijn zij wel een beetje scherp op de vrijdagavond?

Nee. Losers zijn het.
Mukkus Wrote:
Mac Wrote:ok vraag 1: zijn zij wel een beetje scherp op de vrijdagavond?

Nee. Losers zijn het.

Moet een herkenning voor jezelf zijn.
Fred Naaigaren Wrote:
Mukkus Wrote:
Mac Wrote:ok vraag 1: zijn zij wel een beetje scherp op de vrijdagavond?

Nee. Losers zijn het.

Moet een herkenning voor jezelf zijn.

Nog niet....ben er nog 1 stapje van verwijderd. Ik probeer nu een dikke zeilhomo te worden, zodra dat gelukt is, mag je mij 'loser' noemen. Okay?
Mukkus Wrote:
Fred Naaigaren Wrote:
Mukkus Wrote:
Mac Wrote:ok vraag 1: zijn zij wel een beetje scherp op de vrijdagavond?

Nee. Losers zijn het.

Moet een herkenning voor jezelf zijn.

Nog niet....ben er nog 1 stapje van verwijderd. Ik probeer nu een dikke zeilhomo te worden, zodra dat gelukt is, mag je mij 'loser' noemen. Okay?

Dik ben je, homo ben je....
Nu nog op een bootje en je bent compleet Mukk.
Mac Wrote:ok vraag 1: zijn zij wel een beetje scherp op de vrijdagavond?

Zou het niet weten, de helft van die idioten gaat om 5 uur weg, en de andere helft zit in India, in onverstaanbaar Engels mij duidelijk te maken dat iets niet werkt wat ik al wist.
Maar ff serieus, ik heb dus 90% van de tijd in mijn functie met information en software engineers te maken.
Je hebt me MSN contact me maar of mail oid.
Depor Wrote:
Mac Wrote:ok vraag 1: zijn zij wel een beetje scherp op de vrijdagavond?

Zou het niet weten, de helft van die idioten gaat om 5 uur weg, en de andere helft zit in India, in onverstaanbaar Engels mij duidelijk te maken dat iets niet werkt wat ik al wist.
Maar ff serieus, ik heb dus 90% van de tijd in mijn functie met information en software engineers te maken.
Je hebt me MSN contact me maar of mail oid.

Vraag 2: Zijn apen slimmer dan Depor?
whaha depor dit was een topic van 2 jaar geleden.
Mac Wrote:whaha depor dit was een topic van 2 jaar geleden.

Ik kan dus een 'ja' noteren op vraag 2?
:lol:
Depor Wrote:
Mac Wrote:ok vraag 1: zijn zij wel een beetje scherp op de vrijdagavond?

Zou het niet weten, de helft van die idioten gaat om 5 uur weg, en de andere helft zit in India, in onverstaanbaar Engels mij duidelijk te maken dat iets niet werkt wat ik al wist.
Maar ff serieus, ik heb dus 90% van de tijd in mijn functie met information en software engineers te maken.
Je hebt me MSN contact me maar of mail oid.

:lol: :lol: :lol: