FTM Forum

Full Version: Winnaarszone
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Neuh dat was voor mij ultiem ik zette hem op A laag en dat ik dan een flush trek is lucky, maar ik wist dat me 9 hoog goed was.
Depor Wrote:Neuh dat was voor mij ultiem ik zette hem op A laag en dat ik dan een flush trek is lucky, maar ik wist dat me 9 hoog goed was.

Als ik die hand lees had hij net zo goed AA, KK, QQ, JJ, TT of een ander paar kunnen hebben en je gewoon leeg hebben getrokken. Snap al niet dat je die raise preflop callt met K9 trouwens.
Lamme Lennie Wrote:
Depor Wrote:Neuh dat was voor mij ultiem ik zette hem op A laag en dat ik dan een flush trek is lucky, maar ik wist dat me 9 hoog goed was.

Als ik die hand lees had hij net zo goed AA, KK, QQ, JJ, TT of een ander paar kunnen hebben en je gewoon leeg hebben getrokken. Snap al niet dat je die raise preflop callt met K9 trouwens.


Speel veel handen om eerlijk te zijn...en het heeft gewerkt...
En als ik de hand gewoon bekijk slaat het idd nergens op, ipokeder was totaal getilt, die callde alles met 10-4 zat al 20 min te vissen. Die shortstack wist ik van dat ie niets had, puur door zijn betting pattern hitte hij A hoog raisede hij idioot AA-KK ging ie meteen mee allin. Hierdoor kon ik gewoon agressief spelen veel potjes met niets gepakt. Dus K9 Q10 etc speelde ik alsof ik goede kaarten had.
Eigenlijk is dat een beetje mijn speelstijl grote range die ik speel. Soms pakt het slecht uit en probeer ik de verliezen te beperken maar over het algemeen maak ik er dikke winst mee. Speel ook alleen 6man cashtables, dit spelletje kan je op 10 man tafels en S&G's schudden.
Depor Wrote:Speel veel handen om eerlijk te zijn...en het heeft gewerkt...

Als je hot runt wel ja.

Depor Wrote:Dus K9 Q10 etc speelde ik alsof ik goede kaarten had.

Ooow ja, logisch.. utg+1 K9 off limpen, zo speel ik ook altijd QQ+ 6 handed.

Sorry hoor, maar ik lach me echt suf hier. Het wordt met de week gekker hier, NL400/NL600 nu al NL1000 Undecided =D> Notworthy !
harry_bierdop Wrote:
Depor Wrote:Speel veel handen om eerlijk te zijn...en het heeft gewerkt...

Als je hot runt wel ja.

Depor Wrote:Dus K9 Q10 etc speelde ik alsof ik goede kaarten had.

Ooow ja, logisch.. utg+1 K9 off limpen, zo speel ik ook altijd QQ+ 6 handed.

Sorry hoor, maar ik lach me echt suf hier. Het wordt met de week gekker hier, NL400/NL600 nu al NL1000 Undecided =D> Notworthy !

Ik limp wel vaker met QQ als iemand raised...
Zoals ik al zei, ik speel em zo, pak in 2 weken 5k winst maar dat zal vast geluk geweest zijn.
Lach je maar suf, mijn bankrekening word zo gespekt met 3500 eutjes of dat volgens jullie met leip of goed spel behaald is maakt mij niet zo heel veel uit Big Grin
Depor Wrote:Ik limp wel vaker met QQ als iemand raised...
:roll:
Depor Wrote:Ik limp wel vaker met QQ als iemand raised...
Zoals ik al zei, ik speel em zo, pak in 2 weken 5k winst maar dat zal vast geluk geweest zijn.
Lach je maar suf, mijn bankrekening word zo gespekt met 3500 eutjes of dat volgens jullie met leip of goed spel behaald is maakt mij niet zo heel veel uit Big Grin

Haha fantastisch dit! Ik wil graag deze post, nu al, nomineren voor post van het jaar 2008!! Notworthy !!

Hele jaar amper ooit gezien hier, nu vallen een keer de kaarten 2 weken lang komt ie hier ff een bragpost maken. Dat je met $100 begon zegt al genoeg... kom je de volgende 20 keer ook even melden als je weer opnieuw $100 moet storten?

En ik lach me idd suf, als we dan toch aan het braggen zijn: gewoon solid grinden op NL100/NL200 en ik pak gemiddeld $3k per maand. Op nog ff iets meer te braggen: December $8k (gewoon op NL100, ook met dank aan wat toernooitjes) winst + 1700 euro met cash in HC en livetoernooien.

see you at the tables :Big Grin !
Depor Wrote:Lach je maar suf, mijn bankrekening word zo gespekt met 3500 eutjes of dat volgens jullie met leip of goed spel behaald is maakt mij niet zo heel veel uit Big Grin
Waarom post je het hier dan? :roll:
Ad Wim Wrote:
Depor Wrote:Lach je maar suf, mijn bankrekening word zo gespekt met 3500 eutjes of dat volgens jullie met leip of goed spel behaald is maakt mij niet zo heel veel uit Big Grin
Waarom post je het hier dan? :roll:

Ja..Braggen obvious haha!
harry_bierdop Wrote:
Depor Wrote:Ik limp wel vaker met QQ als iemand raised...
Zoals ik al zei, ik speel em zo, pak in 2 weken 5k winst maar dat zal vast geluk geweest zijn.
Lach je maar suf, mijn bankrekening word zo gespekt met 3500 eutjes of dat volgens jullie met leip of goed spel behaald is maakt mij niet zo heel veel uit Big Grin

Haha fantastisch dit! Ik wil graag deze post, nu al, nomineren voor post van het jaar 2008!! Notworthy !!

Hele jaar amper ooit gezien hier, nu vallen een keer de kaarten 2 weken lang komt ie hier ff een bragpost maken. Dat je met $100 begon zegt al genoeg... kom je de volgende 20 keer ook even melden als je weer opnieuw $100 moet storten?

En ik lach me idd suf, als we dan toch aan het braggen zijn: gewoon solid grinden op NL100/NL200 en ik pak gemiddeld $3k per maand. Op nog ff iets meer te braggen: December $8k (gewoon op NL100, ook met dank aan wat toernooitjes) winst + 1700 euro met cash in HC en livetoernooien.

see you at the tables :Big Grin !


Dus als iemand blij is met een goede run is het braggen? Het topic heet toch winnaarszone? Ik heb 2 weken in die "zone" gezeten en voor mijn skills een boel geld gepakt.
En ik kom hier vaak genoeg alleen als ik 10 handjes win en daarmee 100 dollar pak vind ik dat niet zo bijzonder.
En ik weet dat jij heel lekker gaat Harry, je speelt het bloed serieus en het zal me niets verbazen als je er je brood mee kan verdienen.
Ik speel het op mijn manier, kerstvakantie 2 weekjes lopen kutten pak 5000 en ik speel amper tot de volgende vakantie aangezien ik het te druk heb om uren aan poker kwijt te zijn.
Dus laat mij lekker blij zijn met mijn 5k dollar op wat voor manier ik het ook win. Maar ik denk dat het op dit forum blijkbaar net is als op het voetbal forum...
Naja veel plezier hier nog, misschien kom ik je nog tegen op de tafels Harry en anders veel succes.
Nee noem een goede run niet een bragpost, wel als je bijna nooit iets post en dan nu je gewonnen hebt wel ineens wat post. Althans zo komt het over.. Wink!

Maar goed.. nette post verder!
So fucking sick.... pot gedart in de kroeg vanavond. half 1 thuis, nog ff cashgamen dan... veel actie op de NL200, en juicy actie ook. Dus maar ff 4tafelen op 200, 1,5 uur later $1440 up... so sick. Klapstuk was deze hand hieronder, voor diegene die denken was ie niet bang voor die flush, ik had al wat table history met deze gast en ik had ook genoeg reden om hier niet meteen aan een flush te denken desondanks een heerlijke hand natuurlijk. Na zijn minraise op de turn wist ik wel dat ie de flush had, als de river dus niet het board had gepaired had ik nog wel gefold (met pijn in het hart)

Everest Poker — Ronde details
Hand ID: 2679694422
Tafel ID: -97626303
Spelgebruik: Echt Geld
Tafelnaam: Suva-23
Speltype: Hold'em
Blinds: $1.00/$2.00
Stakes: $2.00/$2.00
Valuta: USD
Begindatum: 2008-01-19 GMT
Begintijd: 00:56:02 GMT



Zitplaats arrangement:

andaluscia is op zitplaats 1 met $534.05.
HarryBierdop is op zitplaats 2 met $344.25.
RebVodka is op zitplaats 3 met $200.00.
.Spark. is op zitplaats 4 met $673.05.
Acemar is op zitplaats 5 met $312.20.
flavionovais is op zitplaats 6 met $121.40.

Blinds plaatsen:

De knop is bij zitplaats 3.
.Spark. plaatst de small blind van $1.00.
Acemar plaatst de big blind van $2.00.

Deel de pocketkaarten uit:

andaluscia: -- --
HarryBierdop: Ks Kh
RebVodka: -- --
.Spark.: -- --
Acemar: -- --
flavionovais: -- --

Pre-flop:
flavionovais calls $2.00.
andaluscia folds.
HarryBierdop verhoogt $9.00.
RebVodka folds.
.Spark. calls $8.00.
Acemar folds.
flavionovais folds.


Flop (6d Jd 8d):
.Spark. verhoogt $12.00.
HarryBierdop verhoogt $35.00.
.Spark. calls $23.00.


Turn (6d Jd 8d Kc):
.Spark. verhoogt $25.00.
HarryBierdop verhoogt $69.00.
.Spark. verhoogt $103.00.
HarryBierdop calls $59.00.


River (6d Jd 8d Kc 8s):
.Spark. verhoogt $201.00.
HarryBierdop calls $172.25.


Onthulling:
.Spark. vertoont Ad 10d.
.Spark. heeft 6d 8d 10d Jd Ad: Flush
HarryBierdop vertoont Ks Kh.
HarryBierdop heeft 8d 8s Ks Kh Kc: Full House


Pot Samenvatting:
$28.75 is terug gegeven aan .Spark. (uncalled).
Totale pot: $692.50
HarryBierdop wint $689.50.
Huisaandeel: $3.00
Obvious bragpost overigens :8:
jammer dat je niet meer geld aan tafel had
haha tsja.. je mag maar met $200 gaan zitten. Ik zat dus al met 144 extra..
Win net in 1e ronde van het HU toernooi van de winnaar van de sunday million van 9 december!
harry_bierdop Wrote:Heerlijke hand.. zal hem er onder even uitleggen:

Zitplaats arrangement:

Med.Stud is op zitplaats 1 met $203.00.
HarryBierdop is op zitplaats 2 met $246.75.
groengras is op zitplaats 3 met $200.00.
andreas1969 is op zitplaats 4 met $79.00.
MasterFlo is op zitplaats 5 met $54.15.
Ad_Winnaar is op zitplaats 6 met $489.75.

Blinds plaatsen:

De knop is bij zitplaats 6.
Med.Stud plaatst de small blind van $1.00.
HarryBierdop plaatst de big blind van $2.00.
andreas1969 plaatst de early blind van $3.00.

Deel de pocketkaarten uit:

Med.Stud: -- --
HarryBierdop: Qd Ah
groengras: -- --
andreas1969: -- --
MasterFlo: -- --
Ad_Winnaar: -- --

Pre-flop:
groengras folds.
andreas1969 checks.
MasterFlo folds.
Ad_Winnaar verhoogt $10.00.
Med.Stud folds.
HarryBierdop verhoogt $30.00.
andreas1969 folds.
Ad_Winnaar verhoogt $77.00.
HarryBierdop verhoogt $214.75.
Ad_Winnaar folds.


Onthulling:
HarryBierdop mucks .


Pot Samenvatting:
$159.75 is terug gegeven aan HarryBierdop (uncalled).
Totale pot: $178.00
HarryBierdop wint $178.00.
Er is geen huisaandeel voor deze ronde.
---------------------------------

Preflop gebeurd hier het belangrijkste in de hand. Die Andreas is zo stom (Ik heb het Buurs ook al vaak zien doen toen ik bij hem aan tafel zat) om niet te wachtten op de big blind. Dit is uiteraard --------EV. Daarnaast moet hij ook nog eens een dead small blind plaatsen wat er dus voor zorgt dat er preflop dubbele blinds in de pot zitten en je tegen 2 random kaarten speelt.

Als iemand nieuw aan tafel komt of terug is en zo'n dooie blind plaatst is dat voor regulars vrijwel altijd een reden om bijna any 2 cards te raisen als je in een mooie positie zit. Dat doet Ad_Winnaar (mooie naam Undecided ) hier dus ook.. ik 3-bet hem dus om gewoon de pot op te pakken met de beste hand. Hij weet echter (ook al eerder op NL100 tegen gespeeld) dat ik ook vaak zulke plays maak met een dead blind in de pot dus hij denk dat ik nu een play maak en denk er met een lichte 4-bet wel mee weg te komen.. mooi niet dus. Zijn fout die ie maakt is dat hij mijn raise maar heel lafjes (2,5 x) raist... dit doet ie uiteraard om goedkoop de pot op te pakken EN om zichzelf niet commited te maken. Als hij er hier gewoon $100 ofzo van maakt wordt het een heel stuk moeilijker om hier te shoven...
`

Ik speel hier dus tegen Ad_winnaar, waar wij uiteraard een grapje over maken. Lees ik net op PI dat deze gast, of eigelijk dit gastje (20 jaar), 1 of andere idioot is die aan 1 ding vooral niet doet en dat is BR management. Hij maakte 1,5 jaar geleden met gewone storting $17K in 3 weken om vervolgens net zo snel weer broke te gaan. Begin 2007 is ie het nog eens gaan proberen en heeft ie binnen no time een BR van 120k opgebouwd ( en een tijd NL5000 gespeeld ) om vervolgens toch maar een keer 15k te cashen en daarna weer 100k te verspelen in een maand :eeeek: . ( DAN heb je pas geen gevoel meer voor de waarde van geld haha, die zag het denk ik echt als playmonney ).

Nu zegt ie dat ie iig een beetje aan BR management doet... hij speelt NL200 en NL400 haha. Sick verhaal..

edit: Nadat ie weer alles verloren had heeft ie nog een keer een dikke audi gekocht van upswing die ie had :lol:
Interessant Harry... die shove met AQo, multiple level thinking.
dank u meneer de monsterdonk!

Geduld is een schone zaak.. vanavond zeker 5 uur gespeeld met als resultaat wel geteld een winst van $125... maar ineens volgen op alle tafels AA's langs, QQ's langs, handen bleven staan en nog ff deze hand :razz:

Start spel 2825573774.

vince.vega is zitplaats 1 met $223,10.
L3NNOX is zitplaats 2 met $92,58.
pup4x0 is zitplaats 3 met $109,20.
ScoopyDooo is zitplaats 4 met $98,50.
HarryBierdop is zitplaats 5 met $225,64.

De dealer is zitplaats 5.

vince.vega plaatst een blind van $,50.
L3NNOX plaatst een blind van $1.

(HarryBierdop krijgt 8h 8s.)

Pre-flop:
pup4x0 calls voor $1.
ScoopyDooo folds.
HarryBierdop raises $3,50.
vince.vega raises $3,50.
L3NNOX folds.
pup4x0 calls voor $7.
HarryBierdop calls voor $3,50.

De flop is
8d 3s 9c.

vince.vega zet $25 in.
pup4x0 folds.
HarryBierdop raises $40.
vince.vega calls voor $40.

De turn is Jc.

vince.vega checks.
HarryBierdop zet $80 in.
vince.vega calls voor $80.

De river is 8c.

vince.vega checks.
HarryBierdop gaat all-in voor $72,64.
vince.vega gaat all-in voor $70,10.
$2,54 is terug gegeven aan HarryBierdop.

Onthulling:

HarryBierdop toont: 8h 8s
8d 8c 8h 8s Jc
Vier Achten

vince.vega toont: Kh Ks
Kh Ks 8d 8c Jc
Twee Paar, Heren en Achten

HarryBierdop wint de pot van ($453,20).
zo ziek.. ik wil gaan slapen maar ik zit met 500bb aan tafel maar er zit ook een gigamonsterdonk aan tafel met 300bb.. ik kan um gewoon niet daar laten zitten spartelen :8:. 1 setje is genoeg voor een $600 pot. Maar heb gewoon vierkante ogen man.. vrij ziek.. in 1 dag (tot nu toe) 2k summit points gehaald Undecided
u vraagt, wij draaien.. verkeerde tafel helaas, wel nice pot haha

Start spel 2825672677.

fishprohog is zitplaats 0 met $19,50.
mfmaster is zitplaats 2 met $166,82.
Anthony..... is zitplaats 3 met $95,75.
ill-omened is zitplaats 4 met $101.
HarryBierdop is zitplaats 5 met $176,18.

De dealer is zitplaats 5.

fishprohog plaatst een blind van $,50.
mfmaster plaatst een blind van $1.

(HarryBierdop krijgt 4c 4d.)

Pre-flop:
Anthony..... folds.
ill-omened folds.
HarryBierdop raises $2,50.
fishprohog folds.
mfmaster calls voor $2,50.

De flop is
Kc 6c 4s.

mfmaster checks.
HarryBierdop zet $7,50 in.
mfmaster calls voor $7,50.

De turn is 10s.

mfmaster checks.
HarryBierdop zet $22,50 in.
mfmaster raises $27,50.
HarryBierdop calls voor $27,50.

De river is 6s.

mfmaster gaat all-in voor $105,82.
HarryBierdop gaat all-in voor $115,18.
$9,36 is terug gegeven aan HarryBierdop.

Onthulling:

mfmaster toont: Ac Qc
6c 6s Ac Kc Qc
Eén paar Zessen

HarryBierdop toont: 4c 4d
4s 4c 4d 6c 6s
Full House, Vieren over Zessen

HarryBierdop wint de pot van ($332,14).
waaauw.. weer verkeerde tafel, weer lekkere pot! (obvious de broek vol voor JJ maar had um al vaker TP zien overspelen)

Start spel 2825714207.

13.yeta is zitplaats 0 met $228,45.
daniboyy is zitplaats 1 met $116,45.
ewpognwgsjd is zitplaats 2 met $198,10.
Anthony..... is zitplaats 3 met $73,90.
ill-omened is zitplaats 4 met $94,50.
HarryBierdop is zitplaats 5 met $324,05.

De dealer is zitplaats 3.

ill-omened plaatst een blind van $,50.
HarryBierdop plaatst een blind van $1.

(HarryBierdop krijgt Kh Ks.)

Pre-flop:
13.yeta raises $2,50.
daniboyy folds.
ewpognwgsjd folds.
Anthony..... folds.
ill-omened calls voor $3.
HarryBierdop raises $10,50.
13.yeta calls voor $10,50.
ill-omened calls voor $10,50.

De flop is
8d Js 4s.

ill-omened checks.
HarryBierdop zet $29 in.
13.yeta raises $29.
ill-omened folds.
HarryBierdop calls voor $29.

De turn is 6c.

HarryBierdop checks.
13.yeta zet $80 in.
HarryBierdop gaat all-in voor $252,05.
13.yeta gaat all-in voor $76,45.
$95,60 is terug gegeven aan HarryBierdop.

Onthulling:

HarryBierdop toont: Kh Ks
Kh Ks Js 8d 6c
Eén paar Heren

13.yeta toont: Jd As
Js Jd As 8d 6c
Eén paar Boeren

De river is 5d.

HarryBierdop toont: Kh Ks
Kh Ks Js 8d 6c
Eén paar Heren

13.yeta toont: Jd As
Js Jd As 8d 6c
Eén paar Boeren

HarryBierdop wint de pot van ($467,90).
Toch maar slapen.. heb de grootste vis niet binnen kunnen hengelen maar uiteindelijk toch $800 gepakt in het laatste uurtje Undecided .

Denk dak maar een blog begin hier! Waar is iedereen eigelijk, saaie bedoeling hier. \Big Grin/
harry_bierdop Wrote:Toch maar slapen.. heb de grootste vis niet binnen kunnen hengelen maar uiteindelijk toch $800 gepakt in het laatste uurtje Undecided .

Denk dak maar een blog begin hier! Waar is iedereen eigelijk, saaie bedoeling hier. \Big Grin/

4.30 en meneer klaagt dat hij in zichzelf aan het lullen is Notworthy

Verder leuke potjes harry, je weet zeker dat je wilt afsturderen ? Volgens mij pak je meer dan de gemiddelde starter op die pokertafels....
Ach ja.. half jaartje nog maar... 4 maanden eigelijk.

Dat afstuderen is ook wel +EV, over 4 maanden mooi studieschuld van 13k kwijt gescholden :wink:.
OMG!!! Ik win preflop all in met AA van JJ en J5, fucking miracles. 5 out of 22 gewonnen nu :8:
hehe heb je pokerEV al geinstalleerd? ben wel benieuwd naar je allin-luck lijn van de afgelopen weken.
Nope.. nog niet! Misschien zo ff proberen.. middagje thuis nu.

Maar ja vrijwel al die AA's die ik verloren heb waren in toernooien he. Ik stat alleen cashgames in principe, ik hou geen stats bij van toernooien. Qua VPIP etc etc, dat met die azen ben ik gewoon gaan tellen zelf.

Los daarvaarvan zit ik gewoon in een dikke downswing dat voel je gewoon (verlies NU AK vs A5, 5 op de river) en ik voelde hem ook eigelijk al aankomen. Maar in een downswing spelen ook zoveel andere dingen mee. Alles valt gewoon verkeerd, niet allen qua all ins maar ook gewoon postflop tijdens de hand.

Blind battle, jij met K5 in de hand, flop is K75, hij bet, jij raist, hij callt. Turn is een 4. Hij checkt, ik bet, hij callt. River = een 7. 2e paar dood en je verliest van KJ. Zo gaat het gewoon constant. Ik gister 2 x een set in een 4way pot met allebei de keren een vrij lekker board (A erop of een mooie draw erop). 2 x pak ik een pot van onder de $10. Als upswingt pak je daar in totaal $150 en nu pak je $10 of je verliest $100 aan een flushdraw die alles afcallt en op de river hit.
Jezus, wat kom ik hier goed weg zeg! Ik had op zich misschien moeten vermoeden dat hij een set of twee paar had, maar aangezien ik het afgelopen kwartier best goede kaarten kreeg en heel veel raiste en zonder showdown potjes oppakten met c-bets of op de turn, kon het ook goed zijn dat hij het zat was en me een keer raiste. Of op een flush draw zat...
Was mijn push wel goed?



Zitplaats arrangement:

BBAABBCCFFF is op zitplaats 1 met $37.50.
furfante is op zitplaats 2 met $19.90.
PITOU070707 is op zitplaats 3 met $49.50.
AdWim is op zitplaats 4 met $62.05.
Rebbo is op zitplaats 5 met $22.38.
olininie is op zitplaats 6 met $5.40.

Blinds plaatsen:

De knop is bij zitplaats 6.
BBAABBCCFFF plaatst de small blind van $0.25.
furfante plaatst de big blind van $0.50.

Deel de pocketkaarten uit:

BBAABBCCFFF: -- --
furfante: -- --
PITOU070707: -- --
AdWim: Ah Ks
Rebbo: -- --
olininie: -- --

Pre-flop:
PITOU070707 calls $0.50.
AdWim verhoogt $2.00.
Rebbo folds.
olininie folds.
BBAABBCCFFF folds.
furfante folds.
PITOU070707 calls $1.50.


Flop (4c 8d Kc):
PITOU070707 checks.
AdWim verhoogt $1.75.
PITOU070707 verhoogt $10.00.
AdWim verhoogt $58.30.
PITOU070707 calls $37.50.


Turn (4c 8d Kc 10h 10c):

Onthulling:
AdWim vertoont Ah Ks.
AdWim heeft 10h 10c Ks Kc Ah: Twee Paar
PITOU070707 vertoont Kd 4s.
PITOU070707 heeft 8d 10h 10c Kd Kc: Twee Paar


Pot Samenvatting:
$12.55 is terug gegeven aan AdWim (uncalled).
Totale pot: $99.75
AdWim wint $96.75.
Huisaandeel: $3.00



Ik run sowieso heel goed in deze sessie. 2x met AA tegen KK en QQ, setjes hitten, draws hitten en altijd als iemand anders ook iets had. 3 BIs up Hakkuh
pfff, kom je echt goed weg.

na zijn raise zet ik hem zeker op een set
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21