FTM Forum

Full Version: Loting CL & UEFA Cup
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3
Ik kan me nog een goal van Tomasson in blessuretijd herinneren een paar jaar eerder :cry:
Depor Wrote:Kopbal Gilardino kan ik me nog herinneren en weg halve finale :roll:

Was dat niet Ambrosini?
Welke Nederlandse clubs overleven de volgende ronde in Europa? (Meerdere antwoorden mogelijk)

48% Ajax


78% AZ


25% Feyenoord


57% PSV


18389 antwoorden
--
Wat een vertrouwen zeg. Maar waarop is dit in vredesnaam gebaseerd. Confused PSV en Feyenoord spelen tegen Engelse top-5 ploegen en nog eerst thuis ook. In principe gewoon beiden eruit. AZ moet naar de hel van Fenerbache (vorig seizoen Fener-PSV 3-0 bijvoorbeeld), maar kan thuis alles rechtzetten. Turkse clubs bakken er buitenshuis doorgaans weinig van dus die geef ik goede kansen. Ajax heeft geluk dat ze eerst uit mogen spelen, maar desondanks heeft Werder de beste papieren. Nipt 3e achter Chelsea en Barca; duidelijk de beste afvaller uit de CL.
Ik denk helaas dat we midden maart blij mogen zijn als er nog 1 Nederlandse club Europees actief is voor de broodnodige punten, anders binnenkort 2 Uefa-Cup plaatsen kwijt, zelfs als Feyenoord ook bij het hoger beroep goed weg gaat komen.
Gaat trouwens nog wat worden al die Arsenal supporters tussen een carnaval vierend Eindhoven. Die gasten weten niet wat ze zien :lol:
Ekslem Wrote:Gaat trouwens nog wat worden al die Arsenal supporters tussen een carnaval vierend Eindhoven. Die gasten weten niet wat ze zien :lol:

Hetzelfde als de Nederlanders...idioten in apenpakkies
Quote:idioten in apenpakkies

mensen die feest vieren zijn idioten?
en van de vele carnavalvierders zijn er maar weinig in een apenpak gekleed hoor.

Wat een vooroordelen toch!!
Dat je het zelf niet leuk vindt, prima, maar veroordeel anderen, die iets wel leuk vinden, daar dan niet op!
Carnaval. =P~
eeeeeeeeeeeeer staaaaaaaaaaaaaaaaaaaat uuuuuuuun paard in de gang......jaja un paard in de gang :razz:
Bredanaar Wrote:
Quote:idioten in apenpakkies

mensen die feest vieren zijn idioten?
en van de vele carnavalvierders zijn er maar weinig in een apenpak gekleed hoor.

Wat een vooroordelen toch!!
Dat je het zelf niet leuk vindt, prima, maar veroordeel anderen, die iets wel leuk vinden, daar dan niet op!

Ik vind het briljant eerlijk gezegd zuipen en hossen tot je niet meer kan (dikke kans dat ik in Tilburg rondhang), maar daarom mag ik het nog wel idioot vinden
Zo kaarten Arsenal - PSV zijn binnen Hakkuh
Kaarten Werder - Ajax binnen.... :cheers:
Fabian Wrote:Kaarten Werder - Ajax binnen.... :cheers:

Ok mooi :cheers:
Ekslem Wrote:Zo kaarten Arsenal - PSV zijn binnen Hakkuh

Mooi stadion hoor ! Je mag alleen niet meer roken (20 man opgepakt bij Testimonial Bergkamp) en niet staan, zijn van die zachtlederen stoeltjes, zelfs in het uitvak.... :eeeek:
Fabian Wrote:
Ekslem Wrote:Zo kaarten Arsenal - PSV zijn binnen Hakkuh

Mooi stadion hoor ! Je mag alleen niet meer roken (20 man opgepakt bij Testimonial Bergkamp) en niet staan, zijn van die zachtlederen stoeltjes, zelfs in het uitvak.... :eeeek:

Willen ze er dan 3000 man uitgooien of zo als we gaan staan!? Lijkt me niet kunnen. Ik neem aan dat ook in ENgeland de uitsupporters vaak niet zitten!

Ook lederen stoeltjes in het uitvak? :eeeek:
Ekslem Wrote:
Fabian Wrote:
Ekslem Wrote:Zo kaarten Arsenal - PSV zijn binnen Hakkuh

Mooi stadion hoor ! Je mag alleen niet meer roken (20 man opgepakt bij Testimonial Bergkamp) en niet staan, zijn van die zachtlederen stoeltjes, zelfs in het uitvak.... :eeeek:

Willen ze er dan 3000 man uitgooien of zo als we gaan staan!? Lijkt me niet kunnen. Ik neem aan dat ook in ENgeland de uitsupporters vaak niet zitten!

Ook lederen stoeltjes in het uitvak? :eeeek:

Van de zomer wel ja, ik mag hopen dat ze die eruitgehaald hebben en 'gewone' hebben geplaatst in de 'away-section'.
Bergkamp test was natuurlijk veel klootjesvolk aanwezig, als het uefa/cl was geweest, hadden ze ze ook niet laten zitten en niet laten roken, haha!

3000 man ? Zoveel krijgt psv nooit op de been Eks! Famous for not travelling, weet je nog... :wink:
Fabian Wrote:
Ekslem Wrote:
Fabian Wrote:
Ekslem Wrote:Zo kaarten Arsenal - PSV zijn binnen Hakkuh

Mooi stadion hoor ! Je mag alleen niet meer roken (20 man opgepakt bij Testimonial Bergkamp) en niet staan, zijn van die zachtlederen stoeltjes, zelfs in het uitvak.... :eeeek:

Willen ze er dan 3000 man uitgooien of zo als we gaan staan!? Lijkt me niet kunnen. Ik neem aan dat ook in ENgeland de uitsupporters vaak niet zitten!

Ook lederen stoeltjes in het uitvak? :eeeek:

Van de zomer wel ja, ik mag hopen dat ze die eruitgehaald hebben en 'gewone' hebben geplaatst in de 'away-section'.
Bergkamp test was natuurlijk veel klootjesvolk aanwezig, als het uefa/cl was geweest, hadden ze ze ook niet laten zitten en niet laten roken, haha!

3000 man ? Zoveel krijgt psv nooit op de been Eks! Famous for not travelling, weet je nog... :wink:

Ben benieuwd... Liv was zo uitverkocht.
Ik weet wel dat er nu 2000+ kaarten verkocht zijn, maar had eerlijk wel verwacht dat het al uitverkocht zou zijn. Heb daar echter nog niets over gelezen.
Quote:Bremen uit: Uitverkocht
Ajax meldt dat alle kaarten voor de op 14 februari te spelen uitwedstrijd tegen Werder Bremen zijn verkocht. Minstens 2500 Ajacieden zullen afreizen naar Bremen om Ajax te steunen in de volgende ronde van de Uefa-cup.

Gezellig ! :Big Grin
Arsenal - PSV Uitverkocht

Gezellig 3000 boeren in London :Big Grin
Gloryhunters, daar wel steeds vol en nationaal nooit... =D>

:wink:
Fabian Wrote:Gloryhunters, daar wel steeds vol en nationaal nooit... =D>

:wink:

Ok knap :razz:
:razz:

Quote:Ook Hleb valt weg bij Arsenal

Na Robin van Persie is Arsenal nog een aanvaller kwijt. Aliaksandr Hleb liep in het League Cup-duel met Tottenham van woensdag een hamstringblessure op die hem weleens lang aan de kant kan houden.
"Hleb heeft zijn hamstring verrekt, het ziet er niet zo best uit", vertelt Arsène Wenger op de site van Arsenal. De Wit-Rus viel in de tweede helft in, maar hield het maar 25 minuten vol. Hij werd vanwege de kwetsuur vervangen door Mathieu Flamini.
Ad Wim Wrote:Arsenal is precies een club die in het mes gaat lopen van het resultaatvoetbal van de lampies.

Ben benieuwd of je daar nu nog zo over denkt?! :wink:

Ik zet i.i.g. mijn geld op the Gunners........ : :razz:
Hoe dichter bij het komt, hoe meer hoop ik heb op een stuntje in Bremen...
Ik hoop gewoon dat beide teams een goed resultaat neerzetten, net als AZ.
Ik acht de kans op een overwinning van PSV het kleinst en van AZ het grootst
Pfffffff


Quote:Gregory van der Wiel, Vurnon Anita en Mitchell Donald mee naar Bremen

Jong Ajax-spelers Gregory van der Wiel, Vurnon Anita en Mitchell Donald zijn door de technische staf toegevoegd aan het eerste elftal van Ajax voor het UEFA cup-uitduel met Werder Bremen. De jeugdspelers zijn bij de selectie gehaald vanwege de schorsing van George Ogararu en de blessures van Urby Emanuelson, Thomas Vermaelen en Zdenek Grygera.

Sneijder schijnt ook al niet mee te kunnen doen en Rosales schijnt morgen te gaan tekenen bij River.... :eeeek:
Fabian Wrote:Rosales schijnt morgen te gaan tekenen bij River.... :eeeek:

Transfer is afgeketst, verhuur schijnt nu de optie van River plate te zijn.

Viel spass im Bremen, Fabian! Hup Daniel Jensen!
Wat een opstelling :|

VERMOEDELIJKE OPSTELLING AJAX



Doel: Stekelenburg

Achterhoede: Heitinga, Roger, Stam

Middenveld: Donald, Gabri, Maduro, Sneijder, Lindenbergh

Aanval: Babel, Leonardo
ja duh, 4,5 verdedigers dus. een beetje 4-4-2 en een beetje 5-3-2.
Ad Wim Wrote:Wat een opstelling :|

VERMOEDELIJKE OPSTELLING AJAX



Doel: Stekelenburg

Achterhoede: Heitinga, Roger, Stam

Middenveld: Donald, Gabri, Maduro, Sneijder, Lindenbergh

Aanval: Babel, Leonardo

Die vermoedelijke opstellingen moet je met een korrel zout nemen. Bij Henk weet je t echt niet.
Als hij ook Huntelaar, de Mul en Perez tot zijn beschikking heeft, zal hij wel met een andere variant komen
waf Wrote:ja duh, 4,5 verdedigers dus. een beetje 4-4-2 en een beetje 5-3-2.

En 2 verdedigende middenvelders (Gabri en Maduro) en 2 snelle counterspitsen voorin.

Op papier lijkt het heel erg aanvallend, zo'n 3-5-2.

Trouwens ik meende me herinneren dat Ten Cate sprak over Stam en Heitinga in het centrum, aangevuld met 2 van die jongelingen op de backposities.
Pages: 1 2 3