FTM Forum

Full Version: (OT) Speciaal voor Davydoff
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4
Succes met je verdere leven... :lol:
Icon_question
Laat me raden: hij is debiteurenbeheerder geworden bij de Metro :Big Grin
Wacht maar op de reactie van Dave... :wink:
hehehehe, ik zit net de metro van vandaag op te zoeken......
welk leven?????? Ik leef voor die stellingen. Ik werd herkend op straat, mensen maakte een praatje met me.... en nu, nu neem je alles van me af! En waarom??? waarooooom????? ik snap het niet! Waren mijn meningen niet leuk genoeg? Niet goed genoeg? Wat deed ik verkeerd Keyzer?

Het enige wat ik krijg na jaaaaren trouwe dienst is een fucking mail waarin ik word bedankt op een uiterst onpersoonlijke manier....

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
YOU'RE FIRED!!! #-o
:lol:
ik ga nu naar huis.... een potje janken!!! Morgen neem ik de spits aan en schop ik die metro dude in elkaar.
En als je hier dan ook meteen stopt... op je hoogtepunt !! 3000 Posts !!
Jammer, nou kan ik niet meer lachen om die leuke bijdrages van onze debiteurenbeheerder :wink:
Saartje Wrote:En als je hier dan ook meteen stopt... op je hoogtepunt !! 3000 Posts !!

Notworthy Saartje Notworthy
Of zoals Prins Bernhard zou zeggen: "De debiteu'nbehee'de' mut behoud'n bleib'n." :8:
Davydoff Wrote:welk leven?????? Ik leef voor die stellingen. Ik werd herkend op straat, mensen maakte een praatje met me.... en nu, nu neem je alles van me af! En waarom??? waarooooom????? ik snap het niet! Waren mijn meningen niet leuk genoeg? Niet goed genoeg? Wat deed ik verkeerd Keyzer?

Het enige wat ik krijg na jaaaaren trouwe dienst is een fucking mail waarin ik word bedankt op een uiterst onpersoonlijke manier....

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Stel je niet zo aan man! Kijk maar eens in de krant van vandaag waarvoor wij je hebben ingeruild :razz:

Even voor de goede orde: Dit was een reactie van Keyzer de SD-forummer en niet Jochem de Metro-journalist... :lol:
een 16 jarig kippetje =D> =D> =D>
Zonde Davy, hopelijk heb je nu wél weer meer tijd om FvdW-interviews te verzorgen!

Ik zag Keyzer overigens weer breeduit in de Metro staan, afgelopen week. Toch wel grappig Smile.
met zn idols avontuur Smile

wat was eigenlijk de reden dat je niet door mocht?
Frits Wrote:met zn idols avontuur Smile

wat was eigenlijk de reden dat je niet door mocht?

http://www.competitieteam.nl/phpBB2/view...php?t=4149
aha ok

ga idd nu kijken of kandidaten en jury in 1 beeld zijn
Ik meende toch echt dat ze laatst een debiteurenbeheerder zochten bij Metro :roll:
Ik zag Dave z'n kop wel op de voorpagina, een week of twee geleden. Hij gaf zijn mening over financiele hulp van Nederland aan New Orleans, als ik me niet vergis.
Bakke Wrote:Ik zag Dave z'n kop wel op de voorpagina, een week of twee geleden. Hij gaf zijn mening over financiele hulp van Nederland aan New Orleans, als ik me niet vergis.

Dat heeft em inderdaad de das omgedaan
Neeee, dat zou echt te triest zijn.
Jochem de Metro-journalist Wrote:Zoals Dave is uitgelegd in het mailtje, was het tijd voor nieuwe, frisse gezichten in het Metropanel. Van het oude panel, waar Dave dus deel van uitmaakte, hebben wij een aantal mensen gehandhaafd omdat ze in onze ogen iets toevoegen aan het panel (waarmee ik niet wil zeggen dat Dave dat niet doet!) en ook nog eens makkelijk bereikbaar zijn (met andere woorden: als ik of één van mijn collega's de stelling mailt, hebben we snel een reactie van hen terug).

Keyzer de SD-forummer Wrote:Daarnaast betreft het hier ook nog eens aantrekkelijke, gezellige en vrijgezelle dames...
Slecht geslapen vanacht, ik zag steeds die woorden van Keyzer voor me; Succes met je verdere leven! Vervolgens werd ik badend in het zweet wakker. Vanochtend dus maar wel een keert gaan douchen. In een lichte shock toestand naar mijn werk gegaan. In de trein toch nog even in een rondzwervende Metro gekeken. Ik was gewoon nieuwsgierig en zag dat 1 of andere Turk was toegevoegd aan het panel. Die buitenlanders pakken ook alles van ons af :wink: Nu zit ik gewoon voor me uit te staren......... denk dat ik maar een bakkie ga halen. Sad
Waar ga je nu je WC mee behangen? :razz:
Treesong Wrote:Ik meende toch echt dat ze laatst een debiteurenbeheerder zochten bij Metro :roll:

dat heb ik ook eens gelezen, maar ik denk niet dat ze mij kunnen betalen.
Davydoff Wrote:
Treesong Wrote:Ik meende toch echt dat ze laatst een debiteurenbeheerder zochten bij Metro :roll:

dat heb ik ook eens gelezen, maar ik denk niet dat ze mij kunnen betalen.

1 pallet pindasaus per week is inderdaad teveel gevraagd!
:lol:

Of hun kantine is niet op jouw berekend.
Dugarry Wrote::lol:

Of hun kantine is niet op jouw berekend.

Keyzer...en dan ook Dave nog, noem eens een kantine die daar wel op berekend is :wink:
Pages: 1 2 3 4