FTM Forum

Full Version: Stud
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Zelfs dit speel ik Hakkuh

PokerStars Tournament #40678231, Limit 7 Card Stud Hi/Lo
Buy-In: $1.50/$0.25
16 players
Total Prize Pool: $24.00
Tournament started - 2007/01/15 - 23:50:05 (ET)

Dear ivonolet,

You finished the tournament in 1st place.
A $9.60 award has been credited to your Real Money account.


Congratulations!
Thank you for participating.
Ik doe het ook wel eens... maar alleen als ik erg uitgeslapen ben :eeeek:
Aan de FT een slechte river tegen gehad (ik trips tegen zijn 2 pair wat een FH op de river werd) en daardoor zat er absoluut niet meer in. Toch een mooi resultaat Hakkuh

PokerStars Tournament #41089011, Limit 7 Card Stud
Buy-In: $5.00/$0.50
104 players
Total Prize Pool: $520.00
Tournament started - 2007/01/25 - 14:45:00 (ET)

Dear ivonolet,

You finished the tournament in 4th place.
A $45.24 award has been credited to your Real Money account.
lol echt nog nooit gespeeld, dacht laat ik eens een toernooitje hiervan proberen Smile
11 dollar buy in

[Image: stud.jpg]
7??? kaarten?
waarom denk je dat t 7card stud heet Wink

3 dichte 4 open kaarten
Jansoe Wrote:7??? kaarten?

:lol:
Ja sorry. Ik zou niet weten hoe het werkt om eerlijk te zijn dit spel. Begin net een beetje Omaha door te krijgen...

:wink:
Mac Wrote:waarom denk je dat t 7card stud heet Wink

3 dichte 4 open kaarten

En hoe gaat dat verder dan? Krijgt iedereen 7 kaarten of zo? Moet je ze losdraaien? Lijkt me opzich wel een leuk spel, maar weet niet precies hoet werkt. :8:
haha iedereen krijgt eerst 2 dichte kaarten en 1 open kaart. Degene met de laagste open kaart moet een bring in doen en kun je betten. Vervolgens krijg je steeds 1 open kaart er bij en dan komt er een bet ronde 1 open kaart bet ronde tot je 4 open kaarten hebt, dan krijg je nog 1 dichte kaart en nog 1 bet ronde en dan is het klaar, hoogste combinatie wint. Weet alleen niet precies hoe het zit met blinds en die bring in hoe hoog die moeten zijn enzo dat moet je even opzoeken.