FTM Forum

Full Version: relaties
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Joep even geen tijd gehad de afgelopen dagen, zal morgen weer klikke!
Zo heb even een telefoon gekocht Smile
Als je op 100% zit moet je dan ook het hele zooitje doen of alleen 1 om op 100% te blijven?
Hele zooitje.
Depor Wrote:Als je op 100% zit moet je dan ook het hele zooitje doen of alleen 1 om op 100% te blijven?

ik kijk eigenlijk alleen op de wedstrijddagen zelf of evt de dag ervoor. heb m'n moraal nog nooit zien dalen en kan me ook niet voorstellen dat m'n vriendschap met Eppie effect heeft op mijn training Wink
Zouden Sjaak, Gerrit, Milad, Wiebe en Harold ook zo vriendelijk willen zijn om af en toe eventjes te interacten? Is 5 minuten werk
En jijzelf dan? Ik heb de afgelopen dagen ook geen klikjes van jou gezien :p
Depor Wrote:Zouden Sjaak, Gerrit, Milad, Wiebe en Harold ook zo vriendelijk willen zijn om af en toe eventjes te interacten? Is 5 minuten werk

Da's een mooie! Ik doe het goddomme iig om de 2 dagen en vaak dagelijks!
T00L Wrote:En jijzelf dan? Ik heb de afgelopen dagen ook geen klikjes van jou gezien :p

Klik me het gompes, om de dag Smile
Depor Wrote:Zouden Sjaak, Gerrit, Milad, Wiebe en Harold ook zo vriendelijk willen zijn om af en toe eventjes te interacten? Is 5 minuten werk

heb je gisteren nog een mop verteld... nou moet je niet nog meer gaan vragen...
Box Brother Wrote:
Depor Wrote:Zouden Sjaak, Gerrit, Milad, Wiebe en Harold ook zo vriendelijk willen zijn om af en toe eventjes te interacten? Is 5 minuten werk

heb je gisteren nog een mop verteld... nou moet je niet nog meer gaan vragen...

Schiet eens op met dat klikken, heb net weer een rondje gedaan, zijn er maar 3 waar het echt niet mee opschiet, Sjaak, Wiebe en Harold...
dat klikken boeit de komende 1 a 2 weken niet, dan wordt er toch niet voor de competitie gespeeld
That the spirit! :roll:
waarom zou je je omver klikken als het toch 0,0 nut heeft?
Depor Wrote:Zouden Sjaak, Gerrit, Milad, Wiebe en Harold ook zo vriendelijk willen zijn om af en toe eventjes te interacten? Is 5 minuten werk

Depor, ik doe hetzelfde als Tool: 1x in de zoveel tijd even klikken... Heb nog totaal geen verschil gemerkt in moraal en het is zo weer op peil... Als je wegzakt naar 60% heb je het zelfs met 1 dag klikken weer op de 80% zitten... Als iedereen dat gewoon 1x in de 5 dagen doet ofzo is er geen enkel probleem
Kost integreren met Antidote ( Wilfred Souer (5805)) jullie ook geld?

Of zit ik met een duur mobiel abonnement opgescheept?
Ik denk dat het wel een positief effect heeft. Daarom vind ik dat we het wel op peil moeten houden. Zodat we ook aan het begin van het nieuwe eredivisie seizoen op 100% staan. Het kan in iig weinig kwaad om eens in de zoveel tijd even te klikken.
5 euro per gesprek nogwel Fred.. Heeft Antidote een of ander vaag 0900 nummer ofzo?
Maar goed, voor depor heb ik het weer even bijgewerkt
Wil Van Ijperen ook eens klikken!!! Icon_evil
T00L Wrote:5 euro per gesprek nogwel Fred.. Heeft Antidote een of ander vaag 0900 nummer ofzo?
En of ik een 0900 nummer heb! Naar spelers uit je eigen ploeg en divisie is gratis. Buiten je divisie maar wel in Nederland is 5 euro en buiten Nederland is 50 euro.
Fred Naaigaren Wrote:Kost integreren met Antidote ( Wilfred Souer (5805)) jullie ook geld?

Of zit ik met een duur mobiel abonnement opgescheept?
Leuk dat je contact met me opzoekt. Voel me ook zo alleen zonder mijn CT vrienden.
Tss goedkope harrie ben je ook Big Grin
Lamme Lennie Wrote:Wil Van Ijperen ook eens klikken!!! Icon_evil

Para, ik verwacht vanaf nu actie van jouw kant, voor mij houdt het nu even op!!!
Van Pijperen staat inmiddels op 45 % bij mij meen ik
done
Beetje laat, aangezien ik het vandaag al had gedaan :|
Wie is eigenlijk GErrit Kanthuis? Want die staat nadat ik twee dagen geleden mijn relaties heb bij gewerkt weer op 92%. Volgens mij botert het niet zo tussen ons. :Big Grin Kortom wat heb ik je aan gedaan mijn jonge. Praat is met de ervaren Gilles. =P~
Nr. 12 Wrote:Wie is eigenlijk GErrit Kanthuis? Want die staat nadat ik twee dagen geleden mijn relaties heb bij gewerkt weer op 92%. Volgens mij botert het niet zo tussen ons. :Big Grin Kortom wat heb ik je aan gedaan mijn jonge. Praat is met de ervaren Gilles. =P~

Lekker op de hoogte.....Gerrit Kanthuis (Saartje) is al zo'n 8 weken inactief, ontslaan is te duur. Daarom laat Tool zijn contract aflopen.....en komt het instandhouden van de relatie maar van 1 kant.
Al mijn vriendjes staan weer op 100% Wink
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13