FTM Forum

Full Version: PSV - AZ
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4
Maar weer eens een training bezocht waaruit de basiself wel zo ongeveer viel af te leiden voor AZ.
Afellay is nog niet fit genoeg, trainde wel met de bal maar gaat niet spelen.
PSV gaat zaterdag met 3 verdedigers spelen.
Alex deed maar de halve training mee ivm hamstringklachten. Kromkamp speelde in alle opzetjes als rechtermiddenvelder.
Da Costa stond steeds bij de basiself, Alcides alleen naast Da Costa toen Alex niet meedeed.
Het elftal wordt naast de gebruikelijke namen gecompleteert door Culina, Vayrynen of Kluivert. Die kregen alle 3 een kans. Culina deed het heel goed, maar die speelt in de wedstrijden meestal ruk.
Peter Wrote:Alex deed maar de halve training mee ivm hamstringklachten.

:eeeek:
Treesong Wrote:
Peter Wrote:Alex deed maar de halve training mee ivm hamstringklachten.

:eeeek:

Het was heel licht hoor, de fysio masseerde even wat, hij liep wat te rekken en strekken, schoot wat ballen tegen de boarding en hij stond er weer in de basiself. Halve training is misschien een tikkie overdreven. :p
Hup Vayrinen en Cocu!
Ik denk dat ie beter dit weekend even rust kan pakken :wink:
Aukinho Wrote:Hup Vayrinen en Cocu!

vayrinen is de 12e man. ken er niet iemand zijn plek innemen toevallig?
Frits Wrote:
Aukinho Wrote:Hup Vayrinen en Cocu!

vayrinen is de 12e man. ken er niet iemand zijn plek innemen toevallig?

culina dus...
ja idd!! doe die kneus maar....
Toen vayrynnen vorige week voor het eerst eens in de basis stond werd er direct verloren, dus dat lijkt me niet voor herhaling vatbaar...
Het spel tegen Roda was best aardig hoor en Vayrynen kan er als kleinste man van het veld weinig aan doen dat Roda er een bal inkopt uit een vrije trap en dat Cocu en Farfan hele aardige kansen niet afmaken. :o
De feiten spreken voor zich, hij moet er gewoon uit !
hij speelt gewoon :8: (in ieder geval een deel van de wedstrijd en ik ga zelf uit van farfan-koné voorin met cocu, simons, vayrinen en culina/mendez op het middenveld)
daarbij is hij vrij goedkoop en verwacht ik dat het iets van 3-1 wordt waarbij niemand meer dan 1 keer scoort (waardoor farfan te duur is. ik vind het ook echt een cocu/simons wedstrijd, maar simons pastte niet meer in het budget, dus vayrinen).
Er zijn genoeg slechtere teams deze week met winstkansen dus farfan en cocu erin was geen probleem.
simonus en kromkamp (tegen zn ouwe cluppie)
Laten we hopen dat AZ eindelijk eens effectief voetbal gaat spelen tegen PSV, het zou de 2e competitiehelft weer wat aantrekkelijker maken. =D>
FC Petr Wrote:Laten we hopen dat AZ eindelijk eens effectief voetbal gaat spelen tegen PSV, het zou de 2e competitiehelft weer wat aantrekkelijker maken. =D>

Als PSV uit de komende 3 potjes (AZ thuis, Sparta en Heracles uit) 9 punten haalt is de titel binnen, dus een zege van AZ is een moetje voor evt. spanning. Na die 3 potjes zijn er nog 30 punten te verdienen, is het gat nog steeds (minimaal) 8 punten met Ajax (Ajax zal de komende 3 potjes wel winnen) en met AZ minimaal 12. En het programma van Ajax is dan in 4 wedstrijden tijd: AZ (uit), Heerenveen (thuis), Twente (uit), PSV (uit). Daaruit halen ze nooit 12 punten, terwijl PSV dan een eenvoudig programma heeft met Excelsior uit, Groningen en RKC thuis. Daarin wordt het verschil dus groter dan 8 punten, waarna de champagne ontkurt kan worden. Maar eerst dus AZ, Heracles en Sparta winnen, wat niet gemakkelijk zal zijn.
Sinouh weer geblesseerd? Waterman mogelijk op doel

Volgens regionale media in Noord-Holland is doelman Sinouh weer geblesseerd geraakt. Hij kampt met een knieblessure. Vrijdag zal moeten blijken of hij kan spelen tegen PSV. Haalt hij dat niet, dan zal Louis van Gaal starten met de nieuwe aanwinst Boy Waterman in het doel.
--

Ik vind Sinouh een enorme grabbelaar, maar dit is toch wel aardig voor PSV. Een keeper op doel die de verdedigers voor zich pas 3 dagen kent, er pas 2x mee getraind heeft en voor het laatst in 2005 een eredivisiewedstrijd keepte. :eeeek:
En die zich nu wil gaan bewijzen...
Ik heb liever Sinouh op goal Icon_twisted
Ekslem Wrote:Ik heb liever Sinouh op goal Icon_twisted
Hoezo, heb je die :wink:
Az is wel een kanjer in het zoeken van keepers. :eeeek:
Ik vind Waterman ook zo'n grabbelaar met heel veel opmerkelijke blunders.
Dat wordt dus een makkie voor PSV.
3-2 lijkt me een mooie uitslag...
kuiper Wrote:Az is wel een kanjer in het zoeken van keepers. :eeeek:
Ik vind Waterman ook zo'n grabbelaar met heel veel opmerkelijke blunders.

Noem er eens een paar dan. Hij is 23 jaar en heeft in 3 seizoenen 18 wedstrijden in het 1e van Heerenveen gespeeld.
Peter Wrote:PSV gaat zaterdag met 3 verdedigers spelen.
:eeeek:
Bij gebrek aan een goede 4e?!
#-o
Ricochan Wrote:#-o
Geef gewoon een inhoudelijke reactie, drol.
Ad Wim Wrote:
Ricochan Wrote:#-o
Geef gewoon een inhoudelijke reactie, drol.

Inhoudelijk? Reiziger is blessé en met Kromkamp, Alcides, Addo, Lamey en Sun Xiang heeft PSV idd geen 4e verdediger achter de hand. Dead :roll:

En tuurlijk wil Waterman zich bewijzen, dat is juist waar het meestal fout gaat. Het te goed willen doen, te gespannen door de druk van dit is misschien mn enige kans enz. Doe mij hem maar op doel, hij was een week geleden in Eindhoven als 2e keeper achter ene Vandenbussche die er weinig van bakte. :|
Peter Wrote:
Ad Wim Wrote:
Ricochan Wrote:#-o
Geef gewoon een inhoudelijke reactie, drol.

Met Kromkamp, Alcides, Addo, Lamey en Sun Xiang heeft PSV idd geen 4e verdediger achter de hand. :razz:
Maar waarom dan met 3 verdedigers spelen? Dat is toch de kat op het spel binden tegen AZ? Ze winnen toch juist altijd die belangrijke potjes omdat ze leunen op hun verdediging en snel kunnen counteren?
Pages: 1 2 3 4