FTM Forum

Full Version: Die nare regering!!!
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Ik ben bezig op pacific met een toernooi, klapt de verbinding er uit.
Ik opnieuw opstarten, wat denk je?

IK BEN GEBAND OMDAT IK UIT NEDERLAND KOM!!!!!
Door nieuwe regels mag ik daar niet meer voor poen spelen, wel kan ik me zooi uit laten betalen......

Klotezooi!



EDIT: weer te snel een grote bek gehad. Ik zit er weer in, maar het toernooi wachtte dus niet. Ik had 1500, nu nog 300 Icon_evil Icon_evil

Maar wat het nou was....ik heb geen idee

EDIT2: ik lig er uit nu, kansloos als je blinds 300/600 zijn en je hebt nog 300.....

EDIT3: ik heb het hele bericht maar een beetje aangepast, want ik ben nu wel afgekoeld. Ik snap alleen niet waarom je mij Richard noemt, Ara
Ik voel met je mee Richard.
36+ he :lol:
Politie valt illegaal gokhuis binnen

Uitgegeven: 7 februari 2007 11:55

DEN HAAG - Bij een inval in een illegaal gokhuis in Den Haag heeft de politie woensdag duizenden euro's in beslag genomen. Het gokken was op dat moment nog in volle gang.


Vier Hagenaars in de leeftijd van 26, 32, 35 en 37 zijn aangehouden, liet een woordvoerder van de politie weten.

Het gokhuis bevond zich in een woning boven een café in de Houtzagerssingel. De politie trof op het moment van de inval vijftien gokkers aan.
Wie zegt dat dit met poker te maken heeft?
Omdat het een poker tent was.
Er staat hier alleen maar het woord ´gok´, maar goed als jij zegt dat het een pokertent is dan geloof ik je.
Haha, nu lees ik weer dat de regering in gesprek wil gaan met Neteller! (hehe)

Ik zie het al voor me, een ChristenUnie man op bezoek: Beste mensen van Neteller! De Nederlandsche regering wil dat u stopt met het aanzetten tot gokken via uw website! :roll: