FTM Forum

Full Version: Werder-Ajax
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3
Fabian, je bent niet via Oldenzaal gereden naar Bremen ofwel?
Via Grunn, moesten iemand oppikken in Almere :wink:
Peter Wrote:Voor het seizoen:
We worden kampioen en komen ver in de CL
Na Kopenhagen:
We worden kampioen en winnen de Uefa Cup
Na al het puntverlies de weken na Ajax-PSV:
Dan winnen we toch gewoon de Uefa Cup
Na Werder:
Dan worden we toch gewoon kampioen
En wrs na 18 maart (als ze bij Twente, AZ en PSV geweest zijn):
volgend seizoen worden we kampioen en via de play-offs en de voorronde gaan we de CL in om daar vervolgens ver te komen.


En zo gaat het nu al de hele 21e eeuw. Zo voorspelbaar die reakties steeds. :8:

cry
Ach, nu pas lees ik de post van het protegé van Fons S., gelukkig geef ik geen één van zijn 'voorspelbare' reakties....

=D>
Fabian Wrote:Ach, nu pas lees ik de post van het protegé van Fons S., gelukkig geef ik geen één van zijn 'voorspelbare' reakties....

=D>

hoe is dat stadion nou daar in bremen? volgens de commnetator zitten ze daar bovenop het veld..... :|
Behalve in de hoeken en achter de goal, dan zit die sintelbaan toch echt wel redelijk in de weg :wink: !

Verder is het best een leuk stadionnetje, maar op het veld is gelul....
Tevens heb je daar altijd natte voeten als het regent, stadion ligt in een soort 'kuil' (altijd die kuilen die ze graven...)...
Mooi moment nog na de wedstrijd, Pasanen werd massaal toegezongen door de 2500 Ajacieden. Komt terugrennen en gooit zijn Werder shirt het uitvak in...

Mooi om te zien.

Ook wij hebben veel respect voor oud spelers, zolang ze zich maar normaal gedragen richting Ajax (niet natrappen ala Roosje etc)
Fabian Wrote:Mooi moment nog na de wedstrijd, Pasanen werd massaal toegezongen door de 2500 Ajacieden. Komt terugrennen en gooit zijn Werder shirt het uitvak in...

Mooi om te zien.

Ook wij hebben veel respect voor oud spelers, zolang ze zich maar normaal gedragen richting Ajax (niet natrappen ala Roosje etc)

kan me niet herinneren dat seedorf ooit nagetrapt heeft voordat hij in de aarsrena werd uitgefloten.
Heeft aangepapt met de Feyenoorders en dat is hem niet in dank afgenomen.

Naar mijn idee overigens geheel onterecht om hem daarom niet toe te juichen.

------
Van een Ajax-forum rond de wedstrijden tegen Milan in 2003:

Seedorf heeft de uitstraling van een arrogante vedette en heeft meerdere malen gezegd dat het Nederlands voetbal hem niets meer interesseert. Over Ajax zei hij: " Hier is het allemaal begonnen"(verder niets), een uitspraak die naar mijn mening toch wel de egoistische persoonlijkheid van Seedorf illusteert. Vorig jaar heeft Seedorf na Feyenoord-Inter gezegd dat hij het Feyenoord publiek heel goed vond. Allemaal zaken die je er bij het trotse Ajax-publiek niet populairder op maken.
Toch nog een beetje wraak door vd Vaart!! =D>
Lamme Lennie Wrote:Toch nog een beetje wraak door vd Vaart!! =D>

Nee vd Vaart wil graag naar FC Twente als hij terugkomt in Nederland en heeft gescoord tegen Bremen omdat dat Schalke helpt want Schalke heeft nauwe banden met FC Twente :roll:
Vret Mien Gras Wrote:Nee vd Vaart wil graag naar FC Twente als

(hehe)
Zucht.
Pages: 1 2 3