FTM Forum

Full Version: De wedstrijden: CEL-MIL, REA-BAY, LIL-MU, PSV-ARS
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Kalac speelt!! =D>
Hup nakamura :lol:
EJR Wrote:Kalac speelt!! =D>

What the fuck!! Die was toch geblesseerd?? Zit ik met die andere keeper :letitallout: :letitallout: :letitallout: :letitallout:

edit: Cabaye ook op de bank, dat is nummer 2
Nou daar gaan we dan. 1e speler die dus niet speelt bij mij....

HUP LILLE en Hup Kaka dan maar...
Het Nederlands scheidsrechtersgilde manifesteert zich ook buiten de landsgrenzen :|
Schaamhaar was idd weer lekker bezig =D>
Tsja, goal werd terecht afgekeurd en de scheids hoeft niet perse te fluiten voordat een vrije trap wordt genomen
Quote:Van Nistelrooy boos op Van Bommel
21 februari 2007

Mark van Bommel zorgde er dinsdagavond hoogstpersoonlijk voor dat Bayern München zicht houdt op de kwartfinale van de Champions League. De Limburgers knalde vlak voor tijd de 3-2 binnen, waardoor Bayern in eigen stadion aan een kleine (1-0) zege genoeg heeft om door te bekeren. De vreugde-explosie bij Van Bommel na zijn goal, viel in Madrid echter niet in goede aarde.

Van Bommel vierde zijn treffer zeer uitbundig en provoceerde het Madrileense publiek door met zijn arm de beweging te maken alsof hij zijn middelvinger uit ging steken. Dat had hij niet moeten doen, vindt zijn voormalig Oranje-teamgenoot Ruud van Nistelrooy. "Ik snap zijn reactie niet, hij toont geen respect voor onze supporters. Ik heb hem hier na de wedstrijd op aangesproken en hij heeft inmiddels zijn excuses aangeboden", aldus Van Nistelrooy, die zelf ook één doelpunt voor zijn rekening nam.

Was het niet zo dat Nistelrode er ook wel eens een handje van had om ietwat provocerend gedrag te vertonen richting vijandig publiek na een doelpunt? De pot verwijt de ketel....
Gerben Zonderland Wrote:
Quote:Van Nistelrooy boos op Van Bommel
21 februari 2007

Mark van Bommel zorgde er dinsdagavond hoogstpersoonlijk voor dat Bayern München zicht houdt op de kwartfinale van de Champions League. De Limburgers knalde vlak voor tijd de 3-2 binnen, waardoor Bayern in eigen stadion aan een kleine (1-0) zege genoeg heeft om door te bekeren. De vreugde-explosie bij Van Bommel na zijn goal, viel in Madrid echter niet in goede aarde.

Van Bommel vierde zijn treffer zeer uitbundig en provoceerde het Madrileense publiek door met zijn arm de beweging te maken alsof hij zijn middelvinger uit ging steken. Dat had hij niet moeten doen, vindt zijn voormalig Oranje-teamgenoot Ruud van Nistelrooy. "Ik snap zijn reactie niet, hij toont geen respect voor onze supporters. Ik heb hem hier na de wedstrijd op aangesproken en hij heeft inmiddels zijn excuses aangeboden", aldus Van Nistelrooy, die zelf ook één doelpunt voor zijn rekening nam.

Was het niet zo dat Nistelrode er ook wel eens een handje van had om ietwat provocerend gedrag te vertonen richting vijandig publiek na een doelpunt? De pot verwijt de ketel....


Ik weet niet of je de actie al gezien hebt maar dit was wel heel erg provocerend, dit was geen middelvinger opsteken dit was de versie met het hele armpie :Big Grin ik weet bijna zeker dat van bommel hiervoor geschorst gaat worden.
Het was behoorlijk heftig inderdaad, maar hij zal wel de hele wedstrijd uitgefloten zijn en dan kan ik het me voorstellen. Sowieso heb ik een hekel aan het Real dus van mij mag ie. En volgens mij kun je hier niet voor geschorst worden...
Ricochan Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Quote:Van Nistelrooy boos op Van Bommel
21 februari 2007

Mark van Bommel zorgde er dinsdagavond hoogstpersoonlijk voor dat Bayern München zicht houdt op de kwartfinale van de Champions League. De Limburgers knalde vlak voor tijd de 3-2 binnen, waardoor Bayern in eigen stadion aan een kleine (1-0) zege genoeg heeft om door te bekeren. De vreugde-explosie bij Van Bommel na zijn goal, viel in Madrid echter niet in goede aarde.

Van Bommel vierde zijn treffer zeer uitbundig en provoceerde het Madrileense publiek door met zijn arm de beweging te maken alsof hij zijn middelvinger uit ging steken. Dat had hij niet moeten doen, vindt zijn voormalig Oranje-teamgenoot Ruud van Nistelrooy. "Ik snap zijn reactie niet, hij toont geen respect voor onze supporters. Ik heb hem hier na de wedstrijd op aangesproken en hij heeft inmiddels zijn excuses aangeboden", aldus Van Nistelrooy, die zelf ook één doelpunt voor zijn rekening nam.

Was het niet zo dat Nistelrode er ook wel eens een handje van had om ietwat provocerend gedrag te vertonen richting vijandig publiek na een doelpunt? De pot verwijt de ketel....


Ik weet niet of je de actie al gezien hebt maar dit was wel heel erg provocerend, dit was geen middelvinger opsteken dit was de versie met het hele armpie :Big Grin ik weet bijna zeker dat van bommel hiervoor geschorst gaat worden.

Jazeker heb ik het gezien en hij stak zijn middelvinger NIET op. Hij maakte alleen de armbeweging ALSOF hij het zou gaan doen.

Zie hier:
http://www.voetbalnext.nl/index.php?acti...cht&id=658

En ik kan me niet voorstellen dat hij hiervoor geschorst gaat worden. Ik vind het allemaal nog wel meevallen...
Real heeft iig een aankalcht tegen hem ingediend
Die foto op de vi site is ook prachtig; van bommel die beckham bij zijn nekkie wil pakken en beckham die hem afweert =D>
Quote:Internazionale zonder Vieira tegen Valencia

21/2/2007 12:53

Patrick Vieira laat verstek gaan voor de Champions League-thuiswedstrijd tegen Valencia. De Franse middenvelder heeft weer last van een dijbeenspier.
'Vieira was dinsdagochtend in orde', aldus trainer Roberto Mancini. 'Maar tijdens de training voelde hij wat pijntjes. Daarom zit hij niet bij de selectie.' Vieira had na twintig minuten de training verlaten.

Mancini is er nog over uit welke twee aanvallers tegen Valencia het spitsenkoppel gaan vormen. 'Zal Hernan Crespo of Adriano naast Zlatan Ibrahimovic beginnen? Tactisch maakt het niet uit, beiden zijn een garantie op kansen. De fysieke gesteldheid geeft de doorslag', aldus de Inter-coach.

Mooi, er is nog een kans dat ie wel speelt :razz:
Ekslem Wrote:
Quote:Internazionale zonder Vieira tegen Valencia

21/2/2007 12:53

Patrick Vieira laat verstek gaan voor de Champions League-thuiswedstrijd tegen Valencia. De Franse middenvelder heeft weer last van een dijbeenspier.
'Vieira was dinsdagochtend in orde', aldus trainer Roberto Mancini. 'Maar tijdens de training voelde hij wat pijntjes. Daarom zit hij niet bij de selectie.' Vieira had na twintig minuten de training verlaten.

Mancini is er nog over uit welke twee aanvallers tegen Valencia het spitsenkoppel gaan vormen. 'Zal Hernan Crespo of Adriano naast Zlatan Ibrahimovic beginnen? Tactisch maakt het niet uit, beiden zijn een garantie op kansen. De fysieke gesteldheid geeft de doorslag', aldus de Inter-coach.

Mooi, er is nog een kans dat ie wel speelt :razz:

Als hij niet begint, dan valt hij op zeker in en prikt er minimaal eentje in.... :wink: