FTM Forum

Full Version: Punten
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3
Ekslem Wrote:Met 29 van 113 naar 85.
Kuiper trouwens hoogste weekscore zag ik =D>

Wat een humor. Icon_twisted Icon_twisted
Dat dacht ik eerst.
Ik heb namelijk 5 punten incl. quiz.!!!!!!!

Maar nu zie ik dat Team Kuiper de hoogste weekscore heeft, maar dat zal wel één of ander neefje zijn aan wie ik dit allemaal geleerd heb.
Helaas het is niet mijn team.
kuiper Wrote:
Ekslem Wrote:Met 29 van 113 naar 85.
Kuiper trouwens hoogste weekscore zag ik =D>

Wat een humor. Icon_twisted Icon_twisted
Dat dacht ik eerst.
Ik heb namelijk 5 punten incl. quiz.!!!!!!!

Maar nu zie ik dat Team Kuiper de hoogste weekscore heeft, maar dat zal wel één of ander neefje zijn aan wie ik dit allemaal geleerd heb.
Helaas het is niet mijn team.

Undecided
Musse speelt stiekem ook mee :o
kuiper Wrote:
Ekslem Wrote:Met 29 van 113 naar 85.
Kuiper trouwens hoogste weekscore zag ik =D>

Wat een humor. Icon_twisted Icon_twisted
Dat dacht ik eerst.
Ik heb namelijk 5 punten incl. quiz.!!!!!!!

Maar nu zie ik dat Team Kuiper de hoogste weekscore heeft, maar dat zal wel één of ander neefje zijn aan wie ik dit allemaal geleerd heb.
Helaas het is niet mijn team.

Treesong spant de kroon met een totaal van -1 :o
Tripplexxx Wrote:
kuiper Wrote:
Ekslem Wrote:Met 29 van 113 naar 85.
Kuiper trouwens hoogste weekscore zag ik =D>

Wat een humor. Icon_twisted Icon_twisted
Dat dacht ik eerst.
Ik heb namelijk 5 punten incl. quiz.!!!!!!!

Maar nu zie ik dat Team Kuiper de hoogste weekscore heeft, maar dat zal wel één of ander neefje zijn aan wie ik dit allemaal geleerd heb.
Helaas het is niet mijn team.

Treesong spant de kroon met een totaal van -1 :o

Had hij de band maar niet aan Henry moeten geven, had m nog zo gewaarschuwd. :razz: Zelf doe ik het met 7 punten excl quiz wel erg goed. :lol:
Bocaloca Wrote:Musse speelt stiekem ook mee :o

Die is hier niet zoveel meer. Hij is helemaal in de ban van Guild Wars. Hij heeft daar ook een forum opgezet en is daar "mijn inziens" teveel mee bezig. Maar ja wie ben ik om daar wat van te zeggen. :wink:
Peter Wrote:Had hij de band maar niet aan Henry moeten geven, had m nog zo gewaarschuwd. :razz:

De band was voor die lelijke braziljaan Icon_evil
Die aap met dat staartje?
Quote:Marangon, Donieber Alexander (11.90M)

0 punten voor deze keeper, weten ze bij SD nou nog niet dat zijn voetbalnaam 'Doni' is?!? Icon_evil
Devlin Wrote:
Quote:Marangon, Donieber Alexander (11.90M)

0 punten voor deze keeper, weten ze bij SD nou nog niet dat zijn voetbalnaam 'Doni' is?!? Icon_evil

Dit is inmiddels hersteld, maar nu ben ik de quiz punten kwijt. Iedereen is ze kwijt zo te zien.
16 punten wooohoooo
_Tampie Wrote:
Devlin Wrote:
Quote:Marangon, Donieber Alexander (11.90M)

0 punten voor deze keeper, weten ze bij SD nou nog niet dat zijn voetbalnaam 'Doni' is?!? Icon_evil

Dit is inmiddels hersteld, maar nu ben ik de quiz punten kwijt. Iedereen is ze kwijt zo te zien.

Omdat het geen nieuwe quiz was.....
Tripplexxx Wrote:
_Tampie Wrote:
Devlin Wrote:
Quote:Marangon, Donieber Alexander (11.90M)

0 punten voor deze keeper, weten ze bij SD nou nog niet dat zijn voetbalnaam 'Doni' is?!? Icon_evil

Dit is inmiddels hersteld, maar nu ben ik de quiz punten kwijt. Iedereen is ze kwijt zo te zien.

Omdat het geen nieuwe quiz was.....

Actually, it was :razz:
Ze zijn alweer een uurtje opnieuw aant verwerken
Ekslem Wrote:Ze zijn alweer een uurtje opnieuw aant verwerken

Inderdaad. Volgens mij hebben ze een stagiair gezet op Championsmanager en Tennismanager....
m'n keeper heeft z'n puntjes gehad, maar volgens mij zijn ze nu weer de quiz vergeten mee te nemen... =D>
Tripplexxx Wrote:Treesong spant de kroon met een totaal van -1 :o
=D> :wink:
Gelukkig was het niet de ALLERlaagste weekscore :razz:
Zo mag ik dat graag zien: altijd het postieve inzien!
Devlin Wrote:volgens mij zijn ze nu weer de quiz vergeten mee te nemen... =D>
Denk ook niet dat ze dat nog gaan veranderen, want de database is gewoon open. :roll:
de nieuwe Wrote:
Devlin Wrote:volgens mij zijn ze nu weer de quiz vergeten mee te nemen... =D>
Denk ook niet dat ze dat nog gaan veranderen, want de database is gewoon open. :roll:

Mooi! Kan ik meteen die prutsers door de plee spoelen Icon_evil
Net verkeerde topic, maar ik kwam op een dieptepunt score uit: -1 Icon_evil :letitallout:
Jansoe Wrote:Net verkeerde topic, maar ik kwam op een dieptepunt score uit: -1 Icon_evil :letitallout:
Hey, net als Treesong! Icon_evil
Jansoe Wrote:Net verkeerde topic, maar ik kwam op een dieptepunt score uit: -1 Icon_evil :letitallout:

Moet je mijn team ook maar niet kopiejeren :razz:
Wat had jij voor een onnozelen erin staan dan? :wink:
Dat ben ik al weer vergeten, maar ze hebben allemaal verloren :Big Grin
Treesong Wrote:Dat ben ik al weer vergeten, maar ze hebben allemaal verloren :Big Grin
Je hebt echt je team al leeg gemaakt! Undecided
de nieuwe Wrote:
Treesong Wrote:Dat ben ik al weer vergeten, maar ze hebben allemaal verloren :Big Grin
Je hebt echt je team al leeg gemaakt! Undecided

Tuurlijk... ze gaan het vast wel weer een keer hertellen en dan heb ik 0 punten :wink:
Ga je er in elk geval 1 punt op vooruit! =D>
Treesong Wrote:Dat ben ik al weer vergeten, maar ze hebben allemaal verloren :Big Grin

Ik had nog 2 keer inter, 2 keer roma. Al kregen die van roma allebei geel en kwam mijn speler die het het beste deed tot een fenomenale score van 1. Dat was Kaka volgens mij...
Pages: 1 2 3