FTM Forum

Full Version: De wedstrijden: Bar-Liv, Int-Val, Rom-Lyo, Por-Che
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Volgens uefa.com geen Crespo. Verkeerd gegokt dus, kolere Icon_evil

Probable teams
Barcelona: Víctor Valdés; Gianluca Zambrotta, Lilian Thuram, Carles Puyol, Giovanni van Bronckhorst; Xavi Hernández, Rafael Márquez, Deco; Ronaldinho, Lionel Messi, Eidur Gudjohnsen.

Liverpool: Pepe Reina; Steve Finnan, Jamie Carragher, Daniel Agger, John Arne Riise; Steven Gerrard, Mohamed Sissoko, Xabi Alonso, Boudewijn Zenden; Craig Bellamy, Dirk Kuyt.

Probable teams
Internazionale: Júlio César; Maicon, Marco Materazzi, Iván Córdoba, Nicolás Burdisso; Javier Zanetti, Olivier Dacourt, Esteban Cambiasso; Dejan Stanković; Zlatan Ibrahimović, Adriano.

Valencia: Santiago Cañizares; Luis Miguel, Raúl Albiol, Roberto Ayala, Emiliano Moretti; Miguel Ángel Angulo, Carlos Marchena, David Albelda, David Silva; David Villa, Fernando Morientes.

Probable teams
Roma: Doni; Christian Panucci, Matteo Ferrari, Philippe Mexes, Max Tonetto; David Pizarro, Daniele De Rossi; Taddei, Simone Perrotta, Mancini; Francesco Totti.

Lyon: Grégory Coupet; Anthony Réveillère, Sébastien Squillaci, Cris, Eric Abidal; Juninho Pernambucano, Jérémy Toulalan, Kim Källström; Sidney Govou, Florent Malouda, Fred.

Probable teams
Porto: Helton; Bosingwa, Pepe, Bruno Alves, Fucile; Paulo Assunção, Raul Meireles, Lucho González; Ricardo Quaresma, Lisandro López, Hélder Postiga.

Chelsea: Petr Čech; Geremi, John Terry, Ricardo Carvalho, Wayne Bridge; Claude Makelele, Michael Essien, Frank Lampard, Michael Ballack; Didier Drogba, Andriy Shevchenko.
Ha iedereen speelt, al vraag ik me af of Barca klopt of zambrotta moet rechtermiddenvelder worden?
Heeft die Riise niet een golfclub in zijn pisbuis ofzo?
Bocaloca Wrote:Ha iedereen speelt, al vraag ik me af of Barca klopt of zambrotta moet rechtermiddenvelder worden?
Wie heeft 'm niet.....Ikke wel, dus spelen met je donder! Ikzelf denk dat Gio niet speelt (of is dat wishful thinking).
Quote:Thuram terug in selectie Barcelona

Lilian Thuram keert voor de Champions League-wedstrijd met Liverpool terug in de selectie van Barcelona. De Fransman is na twee maanden volledig hersteld een dijbeenblessure. De Braziliaan Edmilson is buiten de selectie gelaten door Frank Rijkaard.
Thuram raakte eind december geblesseerd in de wedstrijd tegen Athletico Madrid. Woensdagavond behoort hij voor het eerst in het nieuwe jaar tot de selectie van de Catalanen.

De kans dat hij Dirk Kuijt vanavond tegenkomt is groot. Doordat Edmilson is gepasseerd, bestaat er de mogelijkheid dat Marquez op het middenveld zal spelen. Hierdoor komt er centraal in de defensie een plek vrij voor de oud-speler van Juventus.

Ook wonderkind Lionel Messi maakt een goede kans om aan de aftrap te verschijnen. In de verloren competitiewedstrijd met Valencia was zijn invalbeurt één van de weinige lichtpunten voor de Catalanen.

Eidur Gudjohnsen lijkt in de punt van de aanval de voorkeur te krijgen boven Javier Saviola. De IJslander is door zijn ervaring met Engelse ploegen de belangrijkste gedadigde voor de spitspositie.
Geen Figo? Icon_evil
Figo staat er gewoon in, Grosso is er helemaal niet bij Icon_evil
Mooi, Cordoba speelt Hakkuh
Mooi, mijn mannen spelen dus toch allemaal.
yes zambrotta :Big Grin
Hup Inter, Barça, Roma & Chelsea!
haha bellamy voor riise...dat wordt leuk :Big Grin
En de halve verdediging van Roma heeft al geel te pakken.
Voyou Wrote:Hup Inter, Barça, Roma & Porto!
:8:
Voyou Wrote:Hup Inter, Barça, Lyon & Chelsea!

:8:
Wat een vage goal voor Liverpool zeg #-o
Nou in de laatste minuten zal INter ook nog wel een goal tegenkrijgen. Dan heb ik dus echt nog geen 10 punten als het voor de rest zo blijft....
Haha, bij mij schiet het ook niet op. Aanvoerder Ronaldinho gaat ook niet meer dan 2 punten halen als Barca zo blijft spelen.
](*,)

Valdes dat is toch een terugspeelbal... Zul je zien dat hier de 1-2 uit valt...
Scheelde in ieder geval niet heel veel....
Inter ook een tegengoal :|

Dat worden heeeeel weinig punten
KUT BARÇA :letitallout: :letitallout: :letitallout:
Kut Inter
Kutspel :wink:
Lamme Lennie Wrote:Kutspel :wink:

Mooie samenvatting! :8:
de nieuwe Wrote:Kut Inter

wel maicon :Big Grin
En dan scoort de veelgekozen Maicon ook nog eens. Het is wel eens beter gegaan.
ik kom met deze standen op 2 punten :cry: (kaarten nog niet meegerekend)
lekr zambrotta nog ff geel
oh is het nog 1-2 geworden? ik ben gestopt met kijken, ik vond er geen hol aan. liverpool ontregelede barca goed, maar daar was ook niet veel voor nodig. voor de rest veel hotseknotsebegonia.

wel verbazend dat riise scoorde, die vond ik bijzonder matig. verdedigend te slecht voor linksback, aanvallend te langzaam. normaal vind ik het wel een mooie stoemper. vandaag dikke poep, net als kuijt.
Pages: 1 2