FTM Forum

Full Version: Loting CL
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Poll op VI.nl (heel nederland):
Welke tegenstander kan PSV het best treffen in de kwartfinale van de Champions League?
14% AC Milan
26% AS Roma
17% Bayern München
5% Chelsea
7% Liverpool
6% Manchester United
21% Valencia

Poll op PSV Netwerk (wens PSV-supporters):
Welke club heeft jouw voorkeur als tegenstander van PSV in de kwartfinale van de Champions League?
AC Milan - 21,7%
AS Roma - 22,1%
Bayern Munchen - 30,6%
Chelsea - 4,4%
Liverpool - 2,1%
Manchester United - 6,8%
Valencia - 9,1%
Valencia zou mooi zijn, die missen er zowiezo 2 a 3
Alst maar geen Engelse club is ben ik tevreden. Kans van 4 op 7 dat het goed is. [-o<
Geen Engelse club? Een club uit de premier league zou juist uitstekend zijn voor PSV. Kijk alleen al naar de reputatie van Koeman als trainer tegen Engelse clubs. PSV kan perfect haar gewenste spelletje spelen tegen Engelse clubs.
Tukker_Rulez Wrote:Geen Engelse club? Een club uit de premier league zou juist uitstekend zijn voor PSV. Kijk alleen al naar de reputatie van Koeman als trainer tegen Engelse clubs. PSV kan perfect haar gewenste spelletje spelen tegen Engelse clubs.

Euhm, Chelski en ManU? denk dat PSV daar echt nog een maatje te klein voor is, liever Roma, Valencia of Bayern desnoods.
Koeman schakelde vorig jaar ManU uit met Benfica. Dan kun je een maatje groter zijn, maar als je niet weet hoe je een knock-out systeem overleeft, heb je daar nog weinig aan. Porto had chelsea ook bijna op de knieen. En Valencia zou ik niet hopen. Ik zie ze regelmatig spelen nu ik in Spanje woon en dat is een echte counterploeg waar PSV het heel moeilijk tegen zal kunnen krijgen.
Tukker_Rulez Wrote:Koeman schakelde vorig jaar ManU uit met Benfica. Dan kun je een maatje groter zijn, maar als je niet weet hoe je een knock-out systeem overleeft, heb je daar nog weinig aan. Porto had chelsea ook bijna op de knieen. En Valencia zou ik niet hopen. Ik zie ze regelmatig spelen nu ik in Spanje woon en dat is een echte counterploeg waar PSV het heel moeilijk tegen zal kunnen krijgen.

Het klopt wel wat je zegt. Tegen ManU en Chelsea is PSV niet kansloos hoor, maar tegen Roma, Bayern of Milan zijn 'we' gewoon kansrijker.
Ik vind valencia en chelsea de moeilijkste tegenstanders op papier, en as roma is ook een hele nare ploeg, de ene dag kunnen ze niks (=totti) en de andere dag spelen ze de sterren van de hemel...
Tukker_Rulez Wrote:Koeman schakelde vorig jaar ManU uit met Benfica. Dan kun je een maatje groter zijn, maar als je niet weet hoe je een knock-out systeem overleeft, heb je daar nog weinig aan.

Koeman schakelde Man U ook niet uit in de knockoutfase. :wink:

Denk trouwens zelf dat PSV het beste Bayern of Liverpool zou kunnen loten...
Ik denk ook bayern, want die missen van bommel de eerste pot :razz:
Als je zo gaat rekenen, zou Valencia idd ook geen slechte loting zijn, Eerst daarnaartoe als ze ongeveer een heel elftal missen en dan thuis afmaken :wink:
Droomloting:

Liverpool - Bayern
PSV - Manchester
Chelsea - Valencia
Roma - Milan

Eventueel PSV - Valencia en Chelsea - Manchester
PSV-Liverpool wordt het!
Verdomme Liverpool en nog eerst thuis ook. Icon_evil
Milan-Bayern
PSV-Liverpool
Roma-United
Chelsea-Valencia
Ok, jij was eerst.
:letitallout: die pot heb ik dit jaar al gezien
AS Roma - Manchester United
AC Milan - Bayern Munchen

Chelsea - Valencia
PSV - Liverpool
--
Arsenal, Liverpool en Chelsea verslaan dus voor een finaleplek. Brrr... Gelukkig evt. halve finale eerst uit. En evt. finale in uitshirt. :razz: Zware k-loting. :|
Mooie loting. =D>
FC Petr Wrote:Mooie loting. =D>

Icon_evil
Milan-Bayern

Dat is makkelijk, bayern gaat door.


PSV-Liverpool

Nare loting, thuis MOET de 0 gehouden worden, maar dan geef ik psv wel een goede kans.

Roma-United

Roma gaat door als totti 2 keer zijn dag heeft


Chelsea-Valencia


Chelsea gaat door
Koeman: We wilden alles behalve Liverpool
EINDHOVEN (ANP) - PSV-coach Ronald Koeman heeft vrijdag teleurgesteld gereageerd op de loting voor de kwartfinale van de Champions League. De ploeg treft opnieuw Liverpool. Ook in de groepsfase speelde PSV tegen de Engelse ploeg.

,,We wilden tegen iedereen spelen, behalve tegen Liverpool'', zei Koeman direct na de loting. ,,We hebben daar natuurlijk al gespeeld dit seizoen en hadden graag ergens anders heen gewild.''
Frits Wrote:Koeman: We wilden alles behalve Liverpool
EINDHOVEN (ANP) - PSV-coach Ronald Koeman heeft vrijdag teleurgesteld gereageerd op de loting voor de kwartfinale van de Champions League. De ploeg treft opnieuw Liverpool. Ook in de groepsfase speelde PSV tegen de Engelse ploeg.

,,We wilden tegen iedereen spelen, behalve tegen Liverpool'', zei Koeman direct na de loting. ,,We hebben daar natuurlijk al gespeeld dit seizoen en hadden graag ergens anders heen gewild.''


Het is geen vakantiereisje hoor Icon_evil Laat die tonny bruins slot nou eens wat doen voor zijn geld zodat ze Liverpool op de juiste manier kunnen bestrijden...
Koeman Wrote:,,We hebben daar natuurlijk al gespeeld dit seizoen en hadden graag ergens anders heen gewild.''

Dan vliegen ze toch godverdomme via het Burunearisiteidailaguyti-gebergte, vervolgens naar Hokietokker-eiland met een tussenstop op Soelanateriusawaya naar Liverpool. :roll:

't is godverdomme toch geen schoolreisje, met zijn 'ik-had-wel-ergens-anders-heen-gewild, want-hier-zijn-we-al-geweest"...
Zoals ik al eerder zei, lijkt dit mij een prima loting. In ieder geval grootmachten ManU, Chelsea en Milan ontlopen. Roma, Valencia en Liverpool leek mij allemaal te doen op een goede dag en dan zou ik nog het liefst Liverpool hebben. Ik neem ook aan dat ze inmiddels weten hoe ze die moeten bespelen...
Ad Wim Wrote:Zoals ik al eerder zei, lijkt dit mij een prima loting. In ieder geval grootmachten ManU, Chelsea en Milan ontlopen. Roma, Valencia en Liverpool leek mij allemaal te doen op een goede dag en dan zou ik nog het liefst Liverpool hebben. Ik neem ook aan dat ze inmiddels weten hoe ze die moeten bespelen...
Ze weten in elk geval hoe het NIET moet :roll:
Ad Wim Wrote:Zoals ik al eerder zei, lijkt dit mij een prima loting. In ieder geval grootmachten ManU, Chelsea en Milan ontlopen. Roma, Valencia en Liverpool leek mij allemaal te doen op een goede dag en dan zou ik nog het liefst Liverpool hebben. Ik neem ook aan dat ze inmiddels weten hoe ze die moeten bespelen...

Grootmachten zal best, wel tegenstanders die PSV beter liggen dan Liverpool. In de poule waren we kansloos in het kwadraat. Ook in Eindhoven had Liverpool toen de beste kansen. En dan (al stunten we heeeel misschien toch) halve finale ook nog eens topfavoriet Chelsea. Icon_evil Halve finales worden Chelsea-Liverpool en AC Milan-Manchester. Finale Chelsea-ManU zou natuurlijk wel schitterend zijn.
Mohamed Sissoko mist in ieder geval het eerste duel in het tweeluik met PSV wegens een schorsing. Niet ongunstig, want die speelde de vorige ronde (vooral in Barcelona) erg sterk.

Neemt uiteraard niet weg dat Liverpool voor PSV 'n lastig te nemen horde blijft, vooral omdat ze 'n beetje dezelfde speelstijl hanteren.
Chiel montagne ? ouwe zijksnor !
Ricochan Wrote:Chiel montagne ? ouwe zijksnor !

Dank u :8:
Pages: 1 2