FTM Forum

Full Version: OT kiespijn
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3
ooh ik ga dood van de pijn...
iemand tips
paracetamol en naar de tandarts :roll:
paracetamol al gedaan..tandarts op zondag?
er zijn toch weekend artsen, weet niet of tandartsen daar ook aan doen...
Verdoven met sterke drank.
Laat je eens flink op je bek slaan, en dat moet toch niet zo moeilijk zijn dunkt mij.
Kruidnagel erin rossen
waterpomptang pakken en trekken maar...
[Image: trekken.gif]
Krijg jij nou geen vermoeidheidsverschijnselen van al die duffe plaatjes van je
ik kom net van de tandarts...kies eruit getrokken...zitten nog wat stukjes wortel in die ik eruit moet laten halen in het ziekenhuis :|

voel nu niks trouwens...nog verdoofd
HT-Moker Wrote:ik kom net van de tandarts...kies eruit getrokken...zitten nog wat stukjes wortel in die ik eruit moet laten halen in het ziekenhuis :|

voel nu niks trouwens...nog verdoofd

Begin dan maar vast een fles vodka leeg te zuipen, dan blijft het zo :wink:
ik hoop niet dat het pijn gaat doen als de verdoving weg is...en ik heb honger...
En dan begint de ramadan ook nog eens deze week... sterkte :|.
Treesong Wrote:
HT-Moker Wrote:ik kom net van de tandarts...kies eruit getrokken...zitten nog wat stukjes wortel in die ik eruit moet laten halen in het ziekenhuis :|

voel nu niks trouwens...nog verdoofd

Begin dan maar vast een fles vodka leeg te zuipen, dan blijft het zo :wink:


moslims....alcohol... [-X Dead

ramadan......pijn, ontberingen en afzien =D> [-o<
HT-Moker Wrote:ik kom net van de tandarts...kies eruit getrokken...

:eeeek: hij had zeker geen zin in een wortelkanaalbehandeling of zo? "gvd, zit ik lekker versatel te kijken komt er weer een met kiespijn. hoe los ik dit snel op?"

een kies trekken bij kiespijn, dat deden ze bij de romeinen toch voor het laatst? laat me raden, hij deed er een touwtje om die hij vastbond aan een deurklink en hij lazerde de deur dicht?
Ik heb het vorig jaar ook gehad....wortelkanaalbehandeling...

Hele weekend mee rond gelopen...zondag nog gewerkt. Ik ging kapot van de pijn. 's nachts om 4 uur tweemaal flauwgevallen van de pijn. Toen werd het toch maar eens tijd om een bezoekje aan de tandarts te brengen. Heeft die gast mij om half 5 zo'n kanaal behandeling gegeven. Ik ben nog nooit zo blij geweest met een spuit in mijn tandvlees :eeeek:
Bocaloca Wrote:Krijg jij nou geen vermoeidheidsverschijnselen van al die duffe plaatjes van je

Zeg azijnpisser. Ik probeer alleen de boel een beetje op te vrolijken en te compenseren voor jouw troosteloze opmerkingen die kant nog wal raken.

Groeten van je trouwe viervoeter,
[Image: animatedWolfFace.gif]
Bor de Wolf Wrote:
Bocaloca Wrote:Krijg jij nou geen vermoeidheidsverschijnselen van al die duffe plaatjes van je

Zeg azijnpisser. Ik probeer alleen de boel een beetje op te vrolijken en te compenseren voor jouw troosteloze opmerkingen die kant nog wal raken.

Groeten van je trouwe viervoeter,
[Image: animatedWolfFace.gif]

Als er een iemand zijn opmerkingen kant nog wal waken zijn het die onbenullige plaatjes van jou wel
Bocaloca Wrote:
Bor de Wolf Wrote:
Bocaloca Wrote:Krijg jij nou geen vermoeidheidsverschijnselen van al die duffe plaatjes van je

Zeg azijnpisser. Ik probeer alleen de boel een beetje op te vrolijken en te compenseren voor jouw troosteloze opmerkingen die kant nog wal raken.

Groeten van je trouwe viervoeter,
[Image: animatedWolfFace.gif]

Als er een iemand zijn opmerkingen kant nog wal waken zijn het die onbenullige plaatjes van jou wel

een iemand zijn=iemands?


Bor, voowal doowgaan!
Bocaloca Wrote:
Bor de Wolf Wrote:
Bocaloca Wrote:Krijg jij nou geen vermoeidheidsverschijnselen van al die duffe plaatjes van je

Zeg azijnpisser. Ik probeer alleen de boel een beetje op te vrolijken en te compenseren voor jouw troosteloze opmerkingen die kant nog wal raken.

Groeten van je trouwe viervoeter,
[Image: animatedWolfFace.gif]

Als er een iemand zijn opmerkingen kant nog wal waken zijn het die onbenullige plaatjes van jou wel

Junior prutser, plaatjes zijn geen opmerkingen. Leer eerst ff fatsoenlijk, of op zn minst begrijpelijk, Nederlands te spreken voordat je die puberale scheur van je open trekt
Nou... had om 08.50 een afspraak bij de tandarts. Uitkomst; 5 gaatjes! Zoveel heb ik er nog nooit tegelijkertijd gehad. Tot m'n 15e had ik er geen; tegen die tijd mijn eerste, in de VS twee in vier maanden, en nu dus 5. Op 31 oktober is het zover; dan mogen ze gevuld worden Sad.
Bor de Wolf Wrote:
Bocaloca Wrote:
Bor de Wolf Wrote:
Bocaloca Wrote:Krijg jij nou geen vermoeidheidsverschijnselen van al die duffe plaatjes van je

Zeg azijnpisser. Ik probeer alleen de boel een beetje op te vrolijken en te compenseren voor jouw troosteloze opmerkingen die kant nog wal raken.

Groeten van je trouwe viervoeter,
[Image: animatedWolfFace.gif]

Als er een iemand zijn opmerkingen kant nog wal waken zijn het die onbenullige plaatjes van jou wel

Junior prutser, plaatjes zijn geen opmerkingen. Leer eerst ff fatsoenlijk, of op zn minst begrijpelijk, Nederlands te spreken voordat je die puberale scheur van je open trekt


Beste bor
Ik spreek niet op een forum, ik type daar
5 gaatjes! :eeeek: :eeeek:
Het kan nog erger hoor, KJ. Mijn broer kreeg in zijn Marine-tijd te horen dat hij 7 gaatjes had. Twee maanden daarvoor had onze eigen tandarts al 3 gaatjes bij hem gevuld. Vermoedelijk staat onze familie nu bekend als 'wanpoetsers' Wink.
Of 'veelsnoepers'
10 gaatjes bij elkaar.. !!

Ik ben er zelf ook geen fan van.. ik heb er nu... 4 volgens mij... maar doe nu echt mijn best het hierbij te laten want vind het echt geen pretje..

ga je die 5 gaatjes met verdoving doen of ben je echte bikkel?
Met verdoving uiteraard, dit heeft niets met bikkel zijn of niet te maken. We doen het zelfs in twee afspraken, op aanraden van de expert. Anders loop ik drie dagen lang met een aftands (haha?) gezicht. Het probleem is alleen dat ik voor dit akkefietjes geen vrij krijg van school. Eens zien hoe ik dat ga oplossen.
Praatjes vullen geen gaatjes. Plaatjes daarentegen wel
[Image: wolf_happy_smile_sm_clr.gif]
Hoe kom je aan al die plaatjes? Heb je echt een hele map genaamd 'Bor' vol met afbeeldingen?
Bakke Wrote:Hoe kom je aan al die plaatjes? Heb je echt een hele map genaamd 'Bor' vol met afbeeldingen?

Bakke en Bor gaan plaatjes ruilen! :waf:
Pages: 1 2 3