FTM Forum

Full Version: Koefnoen
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Iemand gezien gisteren?

Vond het een van de leukste sinds tijden. Bijna alles was goed.....
Hed de reünie gezien, was ook erg leuk!
Bumme Wrote:Iemand gezien gisteren?

Vond het een van de leukste sinds tijden. Bijna alles was goed.....

Zo, en nu ist klaar! :Big Grin
Gerben Zonderland Wrote:
Bumme Wrote:Iemand gezien gisteren?

Vond het een van de leukste sinds tijden. Bijna alles was goed.....

Zo, en nu ist klaar! :Big Grin

Jammer, ik wilde graag nog wat voordragen..........
Bumme Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Bumme Wrote:Iemand gezien gisteren?

Vond het een van de leukste sinds tijden. Bijna alles was goed.....

Zo, en nu ist klaar! :Big Grin

Jammer, ik wilde graag nog wat voordragen..........

De vorige keren was ie harder met die 'vermoorde' bezwangeraar van de dochter als 'hoogtepunt'. Maar het kan niet altijd feest zijn. :8:
Ik heb dit keer erg moeten lachen om Joling en Gordon. Erg goed nagedaan en even slap als ze in het echt zijn (al heb ik nog geen halve aflevering gezien).
Bumme Wrote:Ik heb dit keer erg moeten lachen om Joling en Gordon. Erg goed nagedaan en even slap als ze in het echt zijn (al heb ik nog geen halve aflevering gezien).

Ik wel.... die aflevering op die boot met die oudjes was erg goed !! :lol:
Erg goed idd..

En die dudes van koefnoen doen hun perfect na
Meesterlijk echt die Gordon en Joling door Koefnoen. Ik heb de herhaling dinsdag ook maar meteen gekeken. Vreeeeeeeeeeeeeeeselijk!
Vond het een iets mindere aflevering, maar waarschijnlijk was dat omdat ik vooral op Gordon en Joling zat te wachten.
goa Wrote:Vond het een iets mindere aflevering, maar waarschijnlijk was dat omdat ik vooral op Gordon en Joling zat te wachten.

Ja, maar het was toch te verwachten dat ze dat niet weer zouden doen. Uitmelken laten ze wel aan de Jiskefets van deze wereld over. :wink:
Klopt en dat is dan ook wel goed van ze natuurlijk. Ik respecteer het ook wel dat ze dat dan niet doen maar ik vond jobcoman toch minder.
goa Wrote:Klopt en dat is dan ook wel goed van ze natuurlijk. Ik respecteer het ook wel dat ze dat dan niet doen maar ik vond jobcoman toch minder.

Het was niet zo 'direct grappig' zoals Gay&Gay, maar het cynisme droop er wel vanaf en dat was wel leuk.
Laat los, moeder, laat los.
Laat nou eindelijk eens los! Icon_twisted
Gerben Zonderland Wrote:
goa Wrote:Klopt en dat is dan ook wel goed van ze natuurlijk. Ik respecteer het ook wel dat ze dat dan niet doen maar ik vond jobcoman toch minder.

Het was niet zo 'direct grappig' zoals Gay&Gay, maar het cynisme droop er wel vanaf en dat was wel leuk.

Tis wel erg makkelijk om zo goedkoop tegen nonkel Job aan te kakken... maar da's momenteel bon ton in de grachtengordel, met die boerelul van een Holman voorop, dus tja...