FTM Forum

Full Version: AZ-Newcastle
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3
Dit gaat toch niet weer mis....doelpunt... afgefloten. =D>
Oei oei oei oei oei,

x2
NEEEEEEEEEE

de tering!!

shota lat
latje latje
Wat een thriller :wink:
Arveladze op de lat!!! Wat een spanning!
Arveladze, wat een prachtige passeer beweging...maar geen doelpunt. #-o
Gaan ze het dan toch redden... =D>
2 vingers in de neus :8:
Jaaaaa!!!!! =D>
HakkuhHakkuhHakkuh

Grote klasse!!! =D> =D>
Mooi. Jammer van die klote Van Gaal, maar wel verdiend.
Wooohoooooo
A =D> Z
Mooi voor het NL voetbal
Ad Wim Wrote:Mooi. Jammer van die klote Van Gaal, maar wel verdiend.

Ad, denk even na wat die klote Van Gaal voor je clubje heeft betekend... of was dat voor jouw tijd?
Respect! =D>
T00L Wrote:
Ad Wim Wrote:Mooi. Jammer van die klote Van Gaal, maar wel verdiend.

Ad, denk even na wat die klote Van Gaal voor je clubje heeft betekend... of was dat voor jouw tijd?

Ad vond het ook een penalty, zegt meer dan genoeg
Geweldig, ben benieuwd tegen wie ze de volgende ronde moeten spelen.
2-0 zoals voorspeld, knap gedaan weer van az =D>
Ad Wim Wrote:Mooi. Jammer van die klote Van Gaal, maar wel verdiend.

Mooi voor van Gaal juist, jammer voor die TYFUS Scheringa.... :!:
Wat een fenomenale spanning zeg aan het einde!
T00L Wrote:
Ad Wim Wrote:Mooi. Jammer van die klote Van Gaal, maar wel verdiend.

Ad, denk even na wat die klote Van Gaal voor je clubje heeft betekend... of was dat voor jouw tijd?
Waar slaat dat nu weer op? Ik vind het een kwal en dat heb ik altijd gevonden. Het is een toptrainer, maar wel een heel naar mannetje. Als hij dan niet bij Ajax zit, gun ik hem weinig.
Depor Wrote:
T00L Wrote:
Ad Wim Wrote:Mooi. Jammer van die klote Van Gaal, maar wel verdiend.

Ad, denk even na wat die klote Van Gaal voor je clubje heeft betekend... of was dat voor jouw tijd?

Ad vond het ook een penalty, zegt meer dan genoeg
Heb ik nooit gezegd drol, maar het was zeker een overtreding.
Ad Wim Wrote:
Depor Wrote:
T00L Wrote:
Ad Wim Wrote:Mooi. Jammer van die klote Van Gaal, maar wel verdiend.

Ad, denk even na wat die klote Van Gaal voor je clubje heeft betekend... of was dat voor jouw tijd?

Ad vond het ook een penalty, zegt meer dan genoeg
Heb ik nooit gezegd drol, maar het was zeker een overtreding.

Penalty, overtreding....Desalniettemin http://www.hansanders.nl/
GOed dat je die site zelf gevonden hebt, hoef ik hem niet te geven.
Jenner werd gewoon in de tang genomen van achteren.
Hoop dat je de wedstrijd hebt opgenomen...kan je het nog eens kijken met je bril op.
duidelijk geen pingel nee Smile

maar eind goed al goed, blij voor AZ

hopen op tottenham, vind ik de mooiste club van de overige 7
Code:
'Meesterbrein Van Gaal wint met Churchill-speach'

16/3/2007  9 :00

De Engelse pers was vol lof over wat AZ op de mat legde donderdagavond tegen Newcastle United, dat er minder flatteus vanaf kwam in de commentaren. De rol van de lepe Louis van Gaal en een oude toespraak van Winston Churchill sprongen eruit volgens de Britse journalisten.

'Newcastle werd uit het UEFA Cup-toernooi gesmeten doordat het overklast en overspeeld werd door AZ', concludeerde de BBC. De Engelse staatsomroep vond dat Newcastle geluk had dat de score niet hoger uitviel. 'Steven Taylor ontsnapte aan een rode kaart na iets wat leek op een bewuste elleboogstoot tegen Koevermans. En Newcastle mocht van geluk spreken dat het geen strafschop tegen kreeg.'

The Guardian benadrukte vooral hoe zwak Newcastle voor de dag kwam ondanks de uitstekende uitgangspositie na de 4-2 zege in eigen huis. 'Slap waar het sterk had moeten zijn, angstig waar zelfverzekerd op zijn plaats was geweest; Newcastle nam volledig verdiend afscheid van Europa in een klein stadje ten noorden van Amsterdam. De grote namen van Newcastle met hun nog hogere salarissen werden lek geprikt.'

Boulevardkrant The Mirror zag dat Newcastle Shota to pieces werd door AZ. De tabloid gunde Van Gaal, meesterbrein en koning van de psychologische spelletjes, alle eer. Hij zou namelijk achter de opmerkelijke speach zitten die voor de wedstrijd door de speakers in het DSB Stadion schalde.

'De Nederlanders gebruikten Winston Churchills befaamde We shall never surrender (Wij zullen ons nooit overgeven, red.) als strijdkreet. (...) Van Gaal liet de woorden van de Britse oorlogsleider rondzingen. Wat volgde was een beschamende Newcastle-vertoning, waarna Roeders mannen moesten opgeven.'
Van Gaal gisteren weer, over de loting:

"Ik hoop niet dat we Sevilla loten, want die hebben we al gehad in de poulefase."

Ik snap dat niet zo goed. Ze hebben daar zelfs gewonnen, waarom wil je die gasten niet loten juist omdat je ze al in de poulefase hebt gehad?!
Ad Wim Wrote:Van Gaal gisteren weer, over de loting:

"Ik hoop niet dat we Sevilla loten, want die hebben we al gehad in de poulefase."

Ik snap dat niet zo goed. Ze hebben daar zelfs gewonnen, waarom wil je die gasten niet loten juist omdat je ze al in de poulefase hebt gehad?!

Dezelfde reden als Ronald Koeman gaf. Ondanks dat het geen schoolreisje is wil je graag een andere tegenstander. Daar leer je van als voetballer en als coach, want dat vergt weer een (gedeeltelijk) andere benadering. Je moet van je eigen sterke punten uit gaan, maar desondanks houd je altijd rekening met de speelwijze van de tegenstander. Is dat nou zo moeilijk te snappen? :roll:
Pages: 1 2 3