FTM Forum

Full Version: BIER!
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Iemand zo 1,2,3 een idee waar het bier in de aanbieding is? (Heineken of dommelsch of Herton Jan)

Moet 15 kratten hebben dus het liefst niet zo'n actie van max 4 kratten... dan moek 4 x naar binnen :wink: !
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.goedkoopbier.nl">http://www.goedkoopbier.nl</a><!-- w --> :razz:
Ekslem Wrote:www.goedkoopbier.nl :razz:

15 kratten Heineken bij de C1000, hopen dat het genoeg is :cheers: !
Blij, Harry? Dat Denneboom naar Twente gaat?
Harry moet zelf al het bier kopen voor de rkoeg van zn mama Sad
Mukkus Wrote:Blij, Harry? Dat Denneboom naar Twente gaat?

Ach.. ik had me er allang bij neergelegd dat ie wegging... de laatste weken raakt ie trouwens ook geen knikker!
gister de film Beerfest gezien... superflauw, maar een aanrader voor iedereen die bier een warm hart toedraagt =D>
Die film is echt supergrappig!!! Kan niet wachten op potfest! :p
Haha, zaterdagavond twee filmpies gehuurd met het vrouwtje, maar kreeg helaas Bierfest er niet doorgedrukt :lol: . Lijkt me ook wel een geinig filmpie
Ekslem Wrote:Haha, zaterdagavond twee filmpies gehuurd met het vrouwtje, maar kreeg helaas Bierfest er niet doorgedrukt :lol: . Lijkt me ook wel een geinig filmpie

Zeg maar dat mijn vriendinnetje em ook erg grappig vond :wink:
Treesong Wrote:
Ekslem Wrote:Haha, zaterdagavond twee filmpies gehuurd met het vrouwtje, maar kreeg helaas Bierfest er niet doorgedrukt :lol: . Lijkt me ook wel een geinig filmpie

Zeg maar dat mijn vriendinnetje em ook erg grappig vond :wink:

Ga hem wel een keer met maten kijken, kunnen we vervolgens meteen de spelletjes naspelen :cheers:
Volgens mij zit elk bierspel erin, behalve kaartje blazen :lol:

Zelfs mexicaantje komt voorbij - tegen het mexicaanse team natuurlijk :waf:
Zap de neger zit er ook in? (al is dat niet echt een bierspel)
Niet gezien :razz:

Wel stuiver stuiteren, bier ping pong, bier estafette, series woorden/gebaren herhalen en in één keer een laars leegdrinken a.k.a. Das Boot =D>
Drink to the Queen, maxen?
Zap de neger is heel simpel, tv aan en iedereen zapt een kanaal en degene die op een kanaal komt waar een neger op tv is moet een glaasje willekeurig alcohol houdende drank opdrinken.
Depor Wrote:Zap de neger is heel simpel, tv aan en iedereen zapt een kanaal en degene die op een kanaal komt waar een neger op tv is moet een glaasje willekeurig alcohol houdende drank opdrinken.

:lol:
Zo is er ook het CSI Miami drinkspel... je drinkt elke keer als Horeesjio Keen:

a) z'n zonnebril opzet
b) z'n handen in z'n zij zet
c) een zin zegt met een dramatische pauze
d) loopt te flirten met een grietje dat z'n kleindochter had kunnen zijn

Dronkenschap gerrentied :8:
Depor Wrote:Zap de neger is heel simpel, tv aan en iedereen zapt een kanaal en degene die op een kanaal komt waar een neger op tv is moet een glaasje willekeurig alcohol houdende drank opdrinken.
Zo hadden wij vroeger Animal House. Daar komt nogal veel drank in voor. Telkens als er een alcoholische consumptie in beeld komt, moest er gedronken worden.
Depor Wrote:Zap de neger is heel simpel, tv aan en iedereen zapt een kanaal en degene die op een kanaal komt waar een neger op tv is moet een glaasje willekeurig alcohol houdende drank opdrinken.

Briljant, deze speel ik ook nog wel eens =D>

Ooit ook een keer een variant hierop verzonnen, 'zap het lekkere wijf'. Dronkenschap gegarandeerd want na een aantal alcoholische versnaperingen worden veel vrouwen opeens een stuk knapper. Big Grin
Depor Wrote:Zap de neger is heel simpel, tv aan en iedereen zapt een kanaal en degene die op een kanaal komt waar een neger op tv is moet een glaasje willekeurig alcohol houdende drank opdrinken.

Ik heb maar 3 zenders.... :cry:
Depor Wrote:Zap de neger zit er ook in? (al is dat niet echt een bierspel)

:lol: Dat doen wij ook wel eens als we ons mateloos vervelen...
Tegenwoordig word je met zap de neger en zap de homo goed dronken. Vrogger was dat wel anders!
Dugarry Wrote:Tegenwoordig word je met zap de neger en zap de homo goed dronken. Vrogger was dat wel anders!

Idd vroeger konden we er nog tegen!
Dugarry Wrote:Tegenwoordig word je met zap de neger en zap de homo goed dronken. Vrogger was dat wel anders!

Hela! We spreken hier geen Twents, begrepen?
Gerben Zonderland Wrote:
Dugarry Wrote:Tegenwoordig word je met zap de neger en zap de homo goed dronken. Vrogger was dat wel anders!

Hela! We spreken hier geen Twents, begrepen?

Akkoord. Als jij nooit meer poogt om grappig te doen.
Treesong Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Dugarry Wrote:Tegenwoordig word je met zap de neger en zap de homo goed dronken. Vrogger was dat wel anders!

Hela! We spreken hier geen Twents, begrepen?

Akkoord. Als jij nooit meer poogt om grappig te doen.

Ik poog niet. Zoals een klein, wijs, oud, groen mannetje ooit zei: "No. Try not. Do... or do not. There is no try!" :wink:
Beerfest gezien. Wat een baggerfilm zeg :lol: