FTM Forum

Full Version: GP Australië
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Nog geen topic?
Werd ik zonet even opgebeld door mijn ex-vriendin die een jaartje in Down Under rondspookt. En oh, wat toevallig, ze was bij de pre-quali-training. HERRIE! :lol:
Raikkonen pole, Massa problemen, Albers ook. Kwalificatie verliep niet helemaal zoals ik had gehoopt. Toyota verrast, toch goed erbij ineens.
Kimi Räikkönen =D>
Ferrari! =D>
Mmmm, echt leven is er hier nog niet....

Mooie race ondanks de enigszins te verwachten afloop.
In mijn ogen de mannen van de race:
MotR: Lewis Hamilton, niet te betrappen op een foutje
LotR: DC, ondanks mijn persoonlijke voorkeur een mega dwaze actie waarmee hij zichzelf en Wurz uit de race knalt. Ervaring moet toch meer brengen dan dit...
TotR: Super Aguri... Vorig jaar achterin, dit jaar ondanks de protesten mooi in de middenmoot meerijdend
TLotR: Honda, zwaar door het ijs gezakt met een fiasco qua resultaat....
Marshall Wrote:Mmmm, echt leven is er hier nog niet....

Mooie race ondanks de enigszins te verwachten afloop.
In mijn ogen de mannen van de race:
MotR: Lewis Hamilton, niet te betrappen op een foutje
LotR: DC, ondanks mijn persoonlijke voorkeur een mega dwaze actie waarmee hij zichzelf en Wurz uit de race knalt. Ervaring moet toch meer brengen dan dit...
TotR: Super Aguri... Vorig jaar achterin, dit jaar ondanks de protesten mooi in de middenmoot meerijdend
TLotR: Honda, zwaar door het ijs gezakt met een fiasco qua resultaat....

Die van DC was echt naar, toen ze die herhalings beelden lieten zien zag je dat het 40-50 cm scheelt of die Wurz had een Bridgestone afdruk boven op zijn porem gehad
Depor Wrote:Die van DC was echt naar, toen ze die herhalings beelden lieten zien zag je dat het 40-50 cm scheelt of die Wurz had een Bridgestone afdruk boven op zijn porem gehad

En iets meer ben ik bang, denk dat je HANS je dan echt niet redden zal...