FTM Forum

Full Version: USA (bakke?)
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Wie kan mij aan een mooie site helpen waarop ik de volgende info kan vinden:
Ik heb hier een lijst met 6 adressen in de USA. Nu wil ik graag weten waar de plaatsen liggen in Amerika (op een kaartje bijvoorbeeld) en hoever ze van elkaar af liggen (in km's en/of tijd)?

Het gaat om:
Westbury (New York?)
Davidsonville (MD?)
Spring valley (New York?)
Cockeysville (MD?)
Lothian (MD?)
Danburey (CT?)
er bestaan vast wel amerikaanse routeplanners...zou daar eens naar zoeken
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.nl.map24.com/">http://www.nl.map24.com/</a><!-- m -->
harry_bierdop Wrote:Wie kan mij aan een mooie site helpen waarop ik de volgende info kan vinden:
Ik heb hier een lijst met 6 adressen in de USA. Nu wil ik graag weten waar de plaatsen liggen in Amerika (op een kaartje bijvoorbeeld) en hoever ze van elkaar af liggen (in km's en/of tijd)?

Het gaat om:
Westbury (New York?)
Davidsonville (MD?)
Spring valley (New York?)
Cockeysville (MD?)
Lothian (MD?)
Danburey (CT?)

Ik ben benieuwd wat de reacties waren als ik het had gevraagd :lol: :lol:
Waar de vraagtekens voor staan weet ik niet, maar MD en CT zijn de staten Maryland en Connecticut. Ik weet het ook niet uit m'n hoofd, heb alleen de staten Wisconsin, Iowa, en Pennsylvania gezien. Kijk het even in de atlas na, zou ik zeggen. Voor afstanden kun je kijken op de site die EJR je gaf.
HT-Moker Wrote:
harry_bierdop Wrote:Wie kan mij aan een mooie site helpen waarop ik de volgende info kan vinden:
Ik heb hier een lijst met 6 adressen in de USA. Nu wil ik graag weten waar de plaatsen liggen in Amerika (op een kaartje bijvoorbeeld) en hoever ze van elkaar af liggen (in km's en/of tijd)?

Het gaat om:
Westbury (New York?)
Davidsonville (MD?)
Spring valley (New York?)
Cockeysville (MD?)
Lothian (MD?)
Danburey (CT?)

Ik ben benieuwd wat de reacties waren als ik het had gevraagd :lol: :lol:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
HT-Moker Wrote:Ik ben benieuwd wat de reacties waren als ik het had gevraagd :lol: :lol:
:lol: Undecided
Dank u heren, beetje laat hé :wink: !

De grote baas was tevreden!
Moker Wrote:Ik ben benieuwd wat de reacties waren als ik het had gevraagd :lol: :lol:

:Big Grin