FTM Forum

Full Version: Wedstrijden dinsdag
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Man U begint aardig, al zeg ik het zelf... :lol:
Man U inmiddels al op 4-0 :eeeek:
Damn! Hopen op een goal van Chelsea, anders zie ik het somber in voor mezelf (qua eindigen in de top 30)
Voyou Wrote:Man U inmiddels al op 4-0 :eeeek:

pfffffffff dit zal wel weer 4-1 worden.....zit je mooi te kijken met je drie verdedigers incl. cappie
Lamme Lennie Wrote:Damn! Hopen op een goal van Chelsea, anders zie ik het somber in voor mezelf (qua eindigen in de top 30)

Nou daar is 'ie dan, Sjevtsjenko :|
5-0 :Big Grin
Na 3 assists mag Giggs zelf ook nog wel even scoren.. [-o<
Fuckin hell kom net thuis, zet teletekst aan... 5-0 :eeeek:
Echt alles gaat erin daaro. Zal in 90+3 wel weer de boot ingaan met mijn 3 verdedigers dankzij een klotegoal van Totti of zo.
Cristiano Ronaldo =D> Notworthy
6-0 :eeeek:
Voyou Wrote:Na 3 assists mag Giggs zelf ook nog wel even scoren.. [-o<

dat zal hij niet meer doen Smile :lol:
Tripplexxx Wrote:6-0 :eeeek:

Sar hou je doel schoon Icon_twisted
Harde wedstrijd in Spanje....6 gele kaarten al....
Ik denk trouwens dat Manchester nu wel door is....
Tripplexxx Wrote:Cristiano Ronaldo =D> Notworthy
Die heb ik gelukkig ook, naast mijn 2 verdedigers!
Het lijkt me dat bijna iedereen Ronaldo heeft. Managers die hem als C hebben doen goede zaken. Lijkt me dat er vrij weinig zijn met Carrick.
6-1 :razz:
HOEREN Icon_evil
Nou Farfan morgen nog een vrije trap erin en deze jongen is tevreden....
Riekki Wrote:
Voyou Wrote:Man U inmiddels al op 4-0 :eeeek:

pfffffffff dit zal wel weer 4-1 worden.....zit je mooi te kijken met je drie verdedigers incl. cappie

Dat ''riekt" naar de Goden verzoeken.....
7-1 Evra
Kut Chelsea Icon_twisted Icon_twisted
:letitallout: :letitallout: :letitallout: :letitallout: :letitallout: :letitallout: :letitallout: :letitallout: :letitallout: :letitallout: :letitallout: :letitallout: :letitallout: :letitallout: :letitallout: :letitallout: :letitallout: :letitallout: :letitallout: :letitallout:
Voyou Wrote:Kut Chelsea Icon_twisted Icon_twisted

Hopen dat die eikels weinig gekozen zijn!
ik wel :Big Grin
Wat een kutploeg dat Valencia. Blij dat we van dat afbraakvoetbal af zijn...
3 engelse ploegen in de halve finale, dat is toch wel knap....en liverpool zal niet blij zijn met man u en chelsea want van die 2 ploegen verliezen ze bijna altijd.
3 engelse ploegen in de halve finale geeft maar weer eens aan dat het belachelijk is dat er zoveel ploegen per topland zich kunnen plaatsen voor de CHAMPIONS league!
Ekslem Wrote:3 engelse ploegen in de halve finale geeft maar weer eens aan dat het belachelijk is dat er zoveel ploegen per topland zich kunnen plaatsen voor de CHAMPIONS league!


heb je liever dat er 3 ploegen van flut landen in de halve finale staan?
Pages: 1 2