FTM Forum

Full Version: AZ-Vitesse
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Geel Steinsson

1-0 shota pingel
Vermeld rood voor Blonde del ook ff....
de nieuwe Wrote:Vermeld rood voor Blonde del ook ff....

Siebe, bedankt.
de nieuwe Wrote:Vermeld rood voor Blonde del ook ff....

dah boeit nie Wink

hoop nog op een goaltje van gretar, anders mag ie van mij affluiten
Frits Wrote:een goaltje van Martens of Koevermans
:razz:
martens © is helaas al lang gewisseld Sad
I know, wou het ff inwrijven :wink:
de nieuwe Wrote:Vermeld rood voor Blonde del ook ff....

hij stond er pas 3 minuten in...

opstootje met bikkel gretar waarschijnlijk
eind
Wat een ongelofelijke kwal is die Van Gaal toch ook Puke
Die van Gaal toch. :lol:

"Dat PSV wint van Twente is niet knap. Dat Ajax wint van NAC is niet knap. Dat wij winnen van Vitesse na zo'n reis, dat is knap!" en "PSV is thuis bijna onverslaanbaar. Ik had niet verwacht dat zij iets zouden verspelen tegen FC Twente"..

Reis naar het bizar verre Bremen. :roll: Volgens mij moeten Groningen en Heerenveen voor menig uitwedstrijd zover rijden.

En een paar weken geleden toen PSV nog redelijk draaide en Alex in de gelederen had zei hij toch echt dat hij PSV nog maar 2x punten zag verspelen, namelijk tegen Ajax en Twente. En die spelen ze ook nog eens beiden thuis zei hij er nog bij. En nu had hij opeens een zege verwacht. Wat is het ook een pannekoek. :razz:
Haha, ik vind dat ie altijd wel op een mooie manier druk probeert te leggen bij de concurrenten met zijn uitspraken.
Ekslem Wrote:Haha, ik vind dat ie altijd wel op een mooie manier druk probeert te leggen bij de concurrenten met zijn uitspraken.

Al zijn uitspraken had elke andere trainer ook kunnen doen in dezelfde situatie, alleen zouden zij het dan als grap bedoelen. Hij meent het gewoon allemaal nog ook. :lol:
Mooi toch. Die gast spoort af en toe niet, maar ik vind het vaak wel lachuh...