FTM Forum

Full Version: Schorsingen laatste ronde.
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Wie zet ze hier even neer, ik ben er te lui voor.
:razz:
De laatste ronde is pas degeen waarin PSV naar de UEFA cup gesloeberd wordt
Treesong Wrote:De laatste ronde is pas degeen waarin PSV naar de UEFA cup gesloeberd wordt

Das de 1 na laatste ronde!
Nog geschorst zijn: Blondelle (VIT) en Schenkel (SPA)
Dit weekend kreeg Sikora (NAC) rood.
De zoveelste gele kaarten waren er voor:
Heitinga (AJA)
Zwaanswijk (NAC)
Kah (ROD)
Dickoh, Kruys (UTR)
Bobson (WII)
De mannen in de witte jassen? :eeeek:
Treesong Wrote:De mannen in de witte jassen? :eeeek:
Kijk maar uit het raam :wink:
Daar zit alleen maar een halfnaakte buurvrouw op het balkon... :razz:
Treesong Wrote:Daar zit alleen maar een halfnaakte buurvrouw op het balkon... :razz:
Balen......... :8:
[Image: dirkendesiree1.jpg]
Treesong Wrote:Daar zit alleen maar een halfnaakte buurvrouw op het balkon... :razz:

Aha, een muslima die d'r sokken heeft uitgedaan. :waf:
vi Wrote:Play-offs: boosdoeners van vorig jaar geschorst

1/5/2007 11:03

Negen spelers moeten de start van de play-offs missen. Zij zijn voor één duel geschorst omdat ze een jaar geleden tegen twee gele kaarten zijn opgelopen.
SC Heerenveen, NEC en Roda JC hebben twee geschorsten. AZ, Feyenoord, FC Groningen, en NAC Breda mogen één speler niet inzetten.


wat is dit nu weer voor onzin? omdat je vorig jaar 2 kaarten kreeg mag je nu niet meedoen? :roll:

oh, ik snap het al, er is een nieuwe regel bedacht waardoor er iig één ploeg geen geschorste speler heeft...... rara welke ploeg missen we in dit overzicht?
:razz:
:lol:
waf Wrote:rara welke ploeg missen we in dit overzicht?
:razz:

P$V Icon_evil
waf Wrote:
vi Wrote:Play-offs: boosdoeners van vorig jaar geschorst

1/5/2007 11:03

Negen spelers moeten de start van de play-offs missen. Zij zijn voor één duel geschorst omdat ze een jaar geleden tegen twee gele kaarten zijn opgelopen.
SC Heerenveen, NEC en Roda JC hebben twee geschorsten. AZ, Feyenoord, FC Groningen, en NAC Breda mogen één speler niet inzetten.


wat is dit nu weer voor onzin? omdat je vorig jaar 2 kaarten kreeg mag je nu niet meedoen? :roll:

oh, ik snap het al, er is een nieuwe regel bedacht waardoor er iig één ploeg geen geschorste speler heeft...... rara welke ploeg missen we in dit overzicht?
:razz:

Complot! De tegenstander mag kiezen welke speler het betreft. Ajax kiest Alves.
Treesong Wrote:
waf Wrote:rara welke ploeg missen we in dit overzicht?
:razz:

P$V Icon_evil
Hebben die vorig jaar plee-ofs gespeeld dan :wink:
Luirink
Diba
Derijck
Denneboom
Fledderus
Wisgerhof
Hansson
Agustien
Prager
Kah
Mocht iemand het echt willen weten :razz:
de nieuwe Wrote:Luirink
Diba
Derijck
Denneboom
Fledderus
Wisgerhof
Hansson
Agustien
Prager
Kah
Mocht iemand het echt willen weten :razz:

Waarom hebben we eigenlijk alleen deze geschorsten? Niemand in de laatste speelronde tegen de zoveelste keer geel aangelopen waardoor hij geschorst is?
Volgens mij telt dat niet voor de play-offs!?
Tien spelers moeten de start van de plee-offs missen. Zij zijn voor één duel geschorst omdat ze een jaar geleden tegen twee gele kaarten zijn opgelopen.

De KNVB beschouwt de plee-offs als een apart tournooi en dus tellen alleen de kaarten opgelopen in dat tournooi mee.
ok, dank u.
+ gabri
direct rood :8:
gittermaster Wrote:+ gabri
Geschorst voor 4 wedstrijden waarvan 1 voorwaardelijk....
yep, dus de laatste wedstrijd uit tegen Twente is hij er weer bij
Nee, hij is de eerste wedstrijd van het nieuwe seizoen geschorst :wink:
Icon_twisted
Aankomend weekend alleen de Guzman geschorst lijkt me.
Ik neem aan dat gele kaarten geen consequenties hebben aangezien de play-offs als aparte competitie gezien wordt. Of worden alle gele kaarten van voirg jaar meegenomen? Dus stonden de spelers met 1 kaart van vorig jaar automatisch op scherp? Lijkt me overigens niet.
Gabri doet uiteraard ook niet mee.
Ekslem Wrote:Aankomend weekend alleen de Guzman geschorst lijkt me.
Ik neem aan dat gele kaarten geen consequenties hebben aangezien de play-offs als aparte competitie gezien wordt. Of worden alle gele kaarten van voirg jaar meegenomen? Dus stonden de spelers met 1 kaart van vorig jaar automatisch op scherp? Lijkt me overigens niet.

ik heb het even gevraagd aan de knjb:

Quote:Beste Waf,

Die vragen kunnen we nu nog niet beantwoorden. Eerst wordt gekeken naar het aantal gele kaarten dat de spelers van Ajax halen en we zullen de regels vervolgens zo vaststellen dat er zo min mogelijk spelers van Ajax geschorst worden.

Wij vinden het namelijk het best voor het Nederlandse voetbal als Ajax in de Champions League speelt. Feyenoord hebben we liever niet in Europa, want dat geeft alleen maar supporters ellende. Dat is trouwens ook de reden dat we ADO Den Haag hebben laten degraderen.

Met groet,

mede namens Henk Kesler,

De KNVB
Pages: 1 2