FTM Forum

Full Version: Forum Awards 2006-'07
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Prelude
Ook dit seizoen terug als vanouds; de Forum Awards! Inmiddels zijn we dacht ik alweer aanbeland bij de vijfde editie, wat gaat het toch rap. Voor de één een bekend concept, voor de ander niet. Daarom een korte uitleg:

Wat zijn de Forum Awards?
De Forum Awards zijn ‘prijzen’ voor en door forummers, als beloning of terechtwijzing voor een afgelopen forumseizoen. De bezoeken aan het forum lopen meestal synchroon met het voetbalseizoen, vandaar dit tijdstip.

Forummers bewegen zich op allerlei manieren voort in deze interactieve samenleving. We hebben mopperaars, enthousiastelingen, chagrijnen, wijzen, onzinposters, spammers, leiders en volgers, pestkoppen en slachtoffers. Via de Forum Awards wordt het wat duidelijker hoe onze forummers over elkaar denken. Om hier goed onderscheid in te maken worden de Forum Awards onderverdeeld in diverse categorieën. De categorieën van vorig jaar zullen gehandhaafd blijven, al komt er wel weer een nieuwe bonuscategorie bij, waarvan misschien de winnaar zelfs is op te sporen. Maar daar later meer over Wink.

Categorieën
Beste forummer
Beste nieuwkomer
Grappigste forummer
Fred-Naaigaren Award (Nuttigste forummer van het jaar)
Beste avatar
Beste onderschrift
Beste initiatief
Afscheid van het jaar
Irritantste forummer
Meest oninteressante forummer
Gloryhunter
Discussie van het jaar
Topic van het jaar

Nieuwe categorie!
Woord/term van het jaar

Hoewel ik dit seizoen weer minder aanwezig was op de diverse fora wegens studiedrukte (?) is het me opgevallen dat er enkele nieuwe woorden ingeburgerd zijn geraakt. Laat ik het houden op koosnamen en aanverwante soorten Wink. Laat weten welk woord of welke term volgens jou woord van het jaar moet worden.

’Regels’
Alhoewel ik niet echt strikte regels wil gebruiken voor deelname aan de Forum Awards, toch even wat richtlijnen.

- Stuur per categorie 1 naam van een forummer in
- Probeer echt alle categorieën in te vullen
- Stuur je nominaties per PB (Persoonlijk Bericht) naar me toe. Nieuw: e-mail mag ook via <!-- e --><a href="mailto:ctforumawards@gmail.com">ctforumawards@gmail.com</a><!-- e -->
- Nomineer niet je forumvriendje voor Beste forummer, maar iemand die het om een goeie reden zou moeten zijn.
- Aan de andere kant; nomineer niet je forumvijand voor Irritantste of Meest oninteressante forummer.

Dat was het. Valt wel mee, toch Wink ?

Stuur je inzendingen svp in voor 9 mei. Ik ben dit seizoen wat aan de late kant, dus wat er al eerder binnen is is alleen maar meegenomen.

VEEL PLEZIER EN SUCCES!
Verstuurd! (PB)
The votes from the Enge Bos...

Beste forummer: Mukkus (sympathy vote)
Beste nieuwkomer: Ad Wim, ik houd wél van u
Grappigste forummer: Waf
Fred-Naaigaren Award: Treesong
Beste avatar: Goa
Beste onderschrift: Bor de Wolf
Beste initiatief: sjupliek voetbalmaster (BdW)
Afscheid van het jaar: DENIZ
Irritantste forummer: Ad Wim
Meest oninteressante forummer: Ad Wim
Gloryhunter: Peter
Discussie van het jaar: (OT) Wat eten we vandaag?
Topic van het jaar: (OT) Wat eten we vandaag?
Woord/term van het jaar: Sloeber
Bor de Wolf Wrote:The votes from the Enge Bos...

Beste forummer: Mukkus (sympathy vote)
Beste nieuwkomer: Ad Wim, ik houd wél van u
Grappigste forummer: Waf
Fred-Naaigaren Award: Treesong
Beste avatar: Goa
Beste onderschrift: Bor de Wolf
Beste initiatief: sjupliek voetbalmaster (BdW)
Afscheid van het jaar: DENIZ
Irritantste forummer: Ad Wim
Meest oninteressante forummer: Ad Wim
Gloryhunter: Peter
Discussie van het jaar: (OT) Wat eten we vandaag?
Topic van het jaar: (OT) Wat eten we vandaag?
Woord/term van het jaar: Sloeber

Wie is je captain?
Bor, je stem wordt op deze manier niet meegenomen.
Bakke Wrote:Bor, je stem wordt op deze manier niet meegenomen.

zie PB
Tripplexxx Wrote:
Bor de Wolf Wrote:The votes from the Enge Bos...

Beste forummer: Mukkus (sympathy vote)
Beste nieuwkomer: Ad Wim, ik houd wél van u
Grappigste forummer: Waf
Fred-Naaigaren Award: Treesong
Beste avatar: Goa
Beste onderschrift: Bor de Wolf
Beste initiatief: sjupliek voetbalmaster (BdW)
Afscheid van het jaar: DENIZ
Irritantste forummer: Ad Wim
Meest oninteressante forummer: Ad Wim
Gloryhunter: Peter
Discussie van het jaar: (OT) Wat eten we vandaag?
Topic van het jaar: (OT) Wat eten we vandaag?
Woord/term van het jaar: Sloeber

Wie is je captain?

vanzelfsprekend Ad Wim
Tussen alle perikelen door even deze omhoogschoppen. Iedereen heeft nu toch mooi de tijd Wink. Heb pas 3 inzendingen binnen, vandaar.
Toch nog best lastig... er zijn zoveel nuttelozen hier :-k
:cheers:
je hebt m binnen
Bakke Wrote:Heb pas 3 inzendingen binnen
+1
Een ieder hartelijk bedankt voor de inzendingen tot nu toe! Heb er 12 of 13 binnen, ik hoop natuurlijk op een inzending á la vorig jaar (30+).... dus mocht je bepaalde forummers IRL kennen, spoor ze dan ff aan Wink.
Morgen als ik nuchter ben zal ik even mijn bevindingen doormailen ofzo.
Ik heb iets meer dan een dozijn inzendingen binnen... jammer! Vraag me af waar het aan ligt... is er weinig animo voor of was vorig jaar (30+ inzendingen) gewoon een uitschieter? In ieder geval; ik ben door mijn stage pas morgenavond rond 0:00 uur in de gelegenheid om de stemmen te tellen en de einduitslag op te maken, dus tot die tijd kun je gewoon blijven inzenden. Zegt het voort...
Ik heb dit jaar bewust niet gestemd. Vind het op zich een leuk initiatief, maar zoals ik de vorige keer al heb aangegeven zijn de meeste categorieen veel te breed om een goede, onderbouwde keuze te maken...
Ekslem Wrote:Ik heb dit jaar bewust niet gestemd. Vind het op zich een leuk initiatief, maar zoals ik de vorige keer al heb aangegeven zijn de meeste categorieen veel te breed om een goede, onderbouwde keuze te maken...

Ik vind de meeste juist expliciet genoeg om niet een onderbouwde keuze te maken, maar gewoon mijn eerste ingeving in te vullen.
Die studententijd heb ik gehad!
Ekslem Wrote:Die studententijd heb ik gehad!

Burgerlul! :8:
Gerben Zonderland Wrote:
Ekslem Wrote:Die studententijd heb ik gehad!

Burgerlul! :8:

Waar staat dat?
Ekslem Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Ekslem Wrote:Die studententijd heb ik gehad!

Burgerlul! :8:

Waar staat dat?

Als je het studentikoos vindt om je eerste ingeving te volgen neem ik gemakshalve aan dat je jezelf weloverwogen serieus neemt en dus 'volwassen' bent. Het lijkt me vrij saai om altijd alleen maar weloverwogen, beargumenteerde keuzes te maken, maar dat is natuurlijk mijn bescheiden mening. :8:
Waar staat dat ik het studentikoos vind om je eerste ingeving te volgen?
Ekslem Wrote:Waar staat dat ik het studentikoos vind om je eerste ingeving te volgen?

Waarop doel je dan met "Die studententijd heb ik gehad?"
Blijkbaar vind jij onderbouwd en studentikoos per definitie het tegenovergestelde...
Ekslem Wrote:Blijkbaar vind jij onderbouwd en studentikoos per definitie het tegenovergestelde...

Jij begint over studententijd, ik niet.
Gerben Zonderland Wrote:
Ekslem Wrote:Blijkbaar vind jij onderbouwd en studentikoos per definitie het tegenovergestelde...

Jij begint over studententijd, ik niet.

Die jij vervolgens voor mijn invult! :roll:
Ekslem Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Ekslem Wrote:Blijkbaar vind jij onderbouwd en studentikoos per definitie het tegenovergestelde...

Jij begint over studententijd, ik niet.

Die jij vervolgens voor mijn invult! :roll:

Jij beschouwt het niet onderbouwen van je keuze en je eerste ingeving in te vullen als iets wat bij je studententijd hoort. Onderbouw dan eens wat je er wel mee bedoelt.
Nu snap ik idd waarom ik een burgerlul ben. Thx voor de uitleg.
Ekslem Wrote:Nu snap ik idd waarom ik een burgerlul ben. Thx voor de uitleg.

Berend Botje Wrote:Ik snap er niets van, maar dat zal dan wel aan mij liggen. Ik ga naar Tommy Cooper kijken.