FTM Forum

Full Version: Autoverkoper
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Ik probeer momenteel mijn prachtige Saab te verkopen maar wat een ontzettend vervelende bezigheid is dat zeg met al die sukkels die denken voor een stuiver op de eerste rang te kunnen zitten terwijl ik maar een dubbeltje vraag. Icon_evil

Heeft iemand nog een mintgroene blazer met bijpassende bordeauxrode broek voor me zodat ik me wat beter in mijn rol als verkoper kan verplaatsen? Looney Tunes das erbij zou helemaal mooi zijn :Big Grin
Een saab proberen te verkopen, betekent, dat je hem eerst hebt gekocht. Oeioei.
Een saab, zeker een tweede- of derdehandse is moeilijk te verkopen, gewoon, omdat het niet zo'n gewilde auto is.
Dat ligt niet aan de kwaliteit of aan het uiterlijk van een auto, maar veeleer aan het 'image' en aan het (al dan niet vermeende) image van de 'Saab-rijder'.
De saab 900 turbo is een klassieker met een hoop fans. En terecht want ik koop er hierna meteen weer 1. Wat betreft dat imago van die saab rijder hangt het denk ik af van wat je voorkeur heeft. In mijn omgeving heeft dat in ieder geval een positiever aroma dan de bmw- of mercedes-rijder. Dat zijn namelijk auto's voor pooiers en bergvolk :Big Grin
Saab 900, mooi!!!! Alleen wat prijzig in onderhoud (en benzine naar ik vernomen heb Wink). Waarom doe je deze weg als je meteen weer een andere terugkoopt? Ander jaar?
Ander jaar en ik wil de 200 pk uitvoering ipv de 165 pk die ik nu heb. Dit schiet niet op natuurlijk :8:
Beaam. Als ik ooit geld teveel heb ga ik een Saab kopen. Ik word al helemaal warm als ik dat sleutelje in de middenconsole zie. :8:
De vader van een ex-vriendin had de 900 2.5V6 met alle toeters en bellen die er maar op konden.... Hij zat regelmatig bijna te slapen achter het stuur met dat black-panel en cruise-controle... Koekje d'rbij? :roll:
Lol.. Verdere details? Jaar, km-stand, kleur, uitvoering... Misschien weet ik nog wel iemand (mits de auto in goede staat verkeert uiteraard)...

Wat rijden die dingen trouwens? 1 op 6?
Marshall Wrote:Lol.. Verdere details? Jaar, km-stand, kleur, uitvoering... Misschien weet ik nog wel iemand (mits de auto in goede staat verkeert uiteraard)...

Wat rijden die dingen trouwens? 1 op 6?

Mwoah, ik denk dat je met een beetje zuinig rijden 1 op 10 a 11 wel moet kunnen halen. Als je hem laat brullen trekt ie wel een draaikolkje in je tank, ja. :lol:
Ik heb er een zogenaamd lange versnellingsbak in laten zetten waardoor hij 1 op 11 rijdt als ik flink doortrap.

1990, zwart, lederen bekleding, turbo, airco alles erop en eraan. Wel 270.000 km maar goed onderhouden. Drie ruggen en je mag em hebben :wink:
3 ruggen voor een '90er met 270k op de klok? Geen wonder dat je m niet verkoopt... Om Patton maar te quoten: Nuts!
Hallo hij staat net een paar dagen te koop. Lukt wel hoor.
goa Wrote:Hallo hij staat net een paar dagen te koop. Lukt wel hoor.

Genoeg suffe suri's en naffers bij je in de buurt uiteraard :wink:
Maar goed, als ik mijn Megane voor 6 ruggen kan verkopen wil ik de best een saab voor 2,5rug kopen.... :wink: :roll:
En Goa? Al verkocht voor 3 ruggen?
Psssssssst.................. Fiets kopen?
Nee, dank je, heb al 3 goede fietsen... Bovendien is het fijner fietsen mét zadel Ekslem!
2500 werd van de week geboden. Dikke lul zei de raaf.
En wat zei jij?
Marshall Wrote:Nee, dank je, heb al 3 goede fietsen... Bovendien is het fijner fietsen mét zadel Ekslem!

hehe, als je flink hebt gezopen, maakt het weinig verschil :wink:
goa Wrote:2500 werd van de week geboden. Dikke lul zei de raaf.

Dat bedoel ik met het 'image' van de saabrijder.
Hij wil de hoofdprijs voor een hoop schroot van 15 jaar oud. En maar twijfelen wat de gemiddelde Nederlander tegen hem heeft.
'Zijn er geen sportvelgen voor mijn Saab te koop??? Het is wél een SAAB hoor!!'
:wink:
Rij jij lekker verder in je verlaagde bmw en vraag je vooral niet af wat de iets bovengemiddeld ontwikkelde Nederlander tegen je heeft :wink:
goa Wrote:Rij jij lekker verder in je verlaagde bmw en vraag je vooral niet af wat de iets bovengemiddeld ontwikkelde Nederlander tegen je heeft :wink:

Zolang het niet teveel bovengemiddeld ontwikkeld is, kijk ik wel naar beneden uit mijn nieuwe vectra, naar je mooi uitgebeten, matgroene saab. :Big Grin
Ekslem Wrote:
Marshall Wrote:Nee, dank je, heb al 3 goede fietsen... Bovendien is het fijner fietsen mét zadel Ekslem!

hehe, als je flink hebt gezopen, maakt het weinig verschil :wink:

Maar de ochtend/middag/twee weken daarna zijn zo 'strontvervelend'.... :wink:
En Goa? Verkocht?