FTM Forum

Full Version: ATP Masters Rome
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Bocaloca Wrote:
Ad Wim Wrote:Ongeveer altijd moet Federer verliezen en wint hij en nu verliest hij als hij moet winnen, ik heb er geen woorden voor. Het geluk van Buurs is echt ongelimiteerd...

En meteen weer geluk voor de ander :roll:
Bedankt, door jou kan ik weer een beetje lachen cry
Ad Wim Wrote:Ik zie het nu nog eens staan: Federer d. Volandri 6-2 6-4
Ik denk dat er de afgelopen jaren, tijdens de Federer-hegemonie, niet zo'n upset is geweest als deze...

Verliezen tegen Volandri... tja dat moet ik met je eens zijn, sinds de nederlaag tegen Hrbaty de grootste upset voor Federer. En die nederlaag tegen Hrbaty was voor het officiële begin van zijn hegemonie.
Massu ook nog eens van 4-2 naar 4-6, wat een dramatisch begin van de dag...
En die Volandri had er gisteren gewoon uit kunnen liggen als Gasquet het had afgemaakt...

Davydenko mag het rechtbreien, hup Davy!
gvd zeg..je bent even weg en federer krijgt gewoon een pak rammel van volandri
dan lees ik ook nog eens dat massu het totaal heeft weggeven. wat een baaldag
zal starace ook wel gaan verliezen
hup petito en jose!!
allebei underdog dus zal ook wel mis gaan
davy zal ook wel weer precies op tijd in vorm zijn om mijn speler eruit te slaan
En Chucho zal nu wel juist niet meer goed serveren, nu het echt nodig is...
Ad Wim Wrote:En Chucho zal nu wel juist niet meer goed serveren, nu het echt nodig is...
hij maakt twee van de eerste 14 punten Icon_evil
starace breakt davy =D>
Mijn redelijke positie deze week zakt echt helemaal in vandaag, wat een drama...
acasuso lijkt wakker en breakt ineens terug...4-1
is starace goed op tv?
Ad Wim Wrote:Mijn redelijke positie deze week zakt echt helemaal in vandaag, wat een drama...
ik weet hoe het voelt. nog maar drie spelers over
kooltje Wrote:acasuso lijkt wakker en breakt ineens terug...4-1
is starace goed op tv?

Hopelijk is ie nu heel goed wakker en gaat-ie de druk opvoeren.
Vamos Chucho...... :razz:
hij serveert echt slecht
kooltje Wrote:is starace goed op tv?
Behoorlijk. Davy is een muur, maar maakt af en toe een foutje. Starace legt goed druk en maakt ook af en toe een foutje, maar minder dan Davy op het moment.
Aca moet deze set gewoon laten lopen en dan de 2e en de 3e gaan knallen..... :lol:
nu al de set voor berdych
Davy speelt vooral op de belangrijke punten te slap en Starace juist goed.
Ad Wim Wrote:Davy speelt vooral op de belangrijke punten te slap en Starace juist goed.
hou je iig je eerste plaats bij de poll :lol:
jose begint de tweede set goed..hij behoudt zijn service
Pfff, Davy speelt nu wel slecht. Hij moet breaken, maar slaat toch twee afzwaaiers in 3 punten.
starace pakt de set dankij constante service =D>
Nee, davydenko is nog niet de oude. Ik verwachtte het wel na zijn winst op Safin, maar hij slaat nog veel te veel onnodige fouten, iets dat juist zijn kracht was in zijn topdagen.
moet je die stats zien van service acsuso :eeeek:
En Chucho gaat het ook niet reden, veel te wisselvallig en veel te matige service.
maar 1 op de 5 services in..dat doe ik nog beter
Eindelijk gaat Davy beter spelen en zakt Starace in. Maar zo ging het tegen Ferrero ook...
aijj davy breakt starace.
Maar Davy wil niet winnen en levert letterlijk meteen weer zijn service in met een aantal afzwaaiers :letitallout:
en de break terug! concentreer je nou even dan ben je zo klaar!
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24