FTM Forum

Full Version: NEC - Sparta (return)
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Quote:Blessures Muslu en Denneboom

Met een van pijn vertrokken gezicht bewoog Muslu Nalbantoglu zich door de catacomben van Het Kasteel. De verdediger was nog woedend. ''Gewoon een aanslag van die Bouaouzan. Bullshit. Ik ben blij dat mijn kruisbanden er nog aan zitten. Maar de enkel voelt zwaar aan. Ik denk niet dat ik de return van zondag ga halen.''

''Hij maakte nog wel zijn excuses. Zei dat hij voor bal ging. Dat leek me niet. Die scheidsrechter floot niet voor niks voor een overtreding. Maar een kaart was op zijn plaats geweest.''

Ook Romano Denneboom wist nog niet of hij zondag mee kan doen. De aanvaller die gisteren geschorst was, heeft last van zijn knie.

Bron: De Gelderlander
Quote:Nalbantoglu lost Snoyl af in ziekenboeg NEC

11/5/2007 16:01

Muslu Nalbantoglu heeft een knieblessure overgehouden aan het play-off-duel met Sparta Rotterdam van donderdag en kan niet in actie komen tijdens de return van zondag in Nijmegen. Ook Romano Denneboom zal wederom ontbreken in de formatie van trainer Mario Been.
Nalbantoglu moest zich tijdens de heenwedstrijd in Rotterdam (1-1) laten vervangen na een charge van Rachid Bouaouzan. De rechtsback blijkt de binnenband van zijn linkerknie te hebben verrekt.

Ook Denneboom heeft een knieblessure. De aanvaller zal zaterdag een MRI-scan ondergaan om meer duidelijkheid te krijgen over de precieze aard van de blessure. Been kan ook geen beroep doen op de al langer geblesseerden Brett Holman, Mark Otten en Saidi Ntibazonkiza.

Beter nieuws uit de Nijmeegse ziekenboeg kwam er over Ferne Snoyl. De linkermiddenvelder is weer speelklaar na de afgelopen weken aan de kant te hebben gestaan met een gebroken teen.
Pfoe.. heb Baretto ©, ben nog steeds onder de indruk van NEC thuis tegen PSV, zelden een ploeg zo goed zien voetballen.. zeker CL niveau.. maja dat was natuurlijk een gevalletje van eenmalig boven zichzelf uitstijgen van NEC, maar toch.. maar mss toch maar safe spelen en Huntelaar de band geven. :-k :oops:
Baretto de band is idd best lachwekkend als je nog serieus meedoet om de prijzen!
Wie gaat de goal van NEC dan maken?
Olsson © !
de nieuwe Wrote:Olsson © !

of Wisgerhof
Nee, want die heb ik niet.
Peter Wrote:Wie gaat de goal van NEC dan maken?

Niemand, we spelen op 0-0 thuis :8: :oops:
Frits Wrote:
de nieuwe Wrote:Olsson © !

of Wisgerhof

Maak dan maar kivivvvvuuuuu als C.
Quote:NEC-coach Been moet flink puzzelen
NEC-trainer Mario Been heeft flinke moeite om voor vanmiddag een representatief elftal op de been te brengen voor de play-off return tegen Sparta. De Nijmegenaren komen om in blessures.

"Met een beetje geluk heb ik er nog precies elf over", blikte Been in De Gelderlander vooruit met een wrange glimlach vooruit op het treffen met Sparta. De Rotterdamse oefenmeester mist Brett Holman (enkelblessure) en Mark Otten (kruisbandblessure). Daarnaast staat achter de namen van Peter Wisgerhof en Romano Denneboom een groot vraagteken. "Romano zegt dat hij vocht in zijn knie heeft", verduidelijkte Been.

Been blikte met zijn spelers ook nog even terug op het eerste duel tegen Sparta, dat in 1-1 eindigde. "Ik vond het erg slordig, al vond ik wel dat we in de tweede helft domineerden. Of we het zondag thuis kunnen afmaken? We zullen wel moeten."

Ikzelf heb Olsson. Zul je zien dat Wisgerhof niet speelt, maar dat NEC zo verzwakt is dat Sparta met 0-3 wint Hitself
Quote:Voorbeschouwing N.E.C. - Sparta Rotterdam

Aanstaande zondag staat de return wedstrijd in de eerste ronde van playoffs tussen N.E.C. en Sparta Rotterdam op het programma. De eerste ontmoeting tussen beide teams eindigde in 1-1.

N.E.C.
Trainer Mario Been had gehoopt bij de return tegen Sparta meer keuze te hebben in zijn selectie. Door de blessures van Muslu Nalbantoglu en Romano Denneboom is dat niet het geval. Beide spelers hebben een knieblessure. Muslu liep die op in de wedstrijd tegen Sparta, Denneboom blesseerde zich op de training afgelopen week. Daarnaast kan N.E.C. niet beschikken over de geblesseerde spelers Saidi Ntibazonzika, Mark Otten en Brett Holman. Peter Wisgerhof keert zondag terug van een wedstrijd schorsing. Paul Jans start wederom in de basis. In Rotterdam scoorde Jans de enige Nijmeegse goal.

Sparta Rotterdam
Sparta Rotterdam kan net als in ontmoeting van afgelopen donderdag niet beschikken over de geblesseerde speler Rene Ponk, Sjaak Polak, Jason Oost, Harold Wapenaar, Yannis Anastasiou en Darryll Roberts. Naar alle waarschijnlijkheid zal de ploeg van trainer Wiljan Vloet starten met dezelfde elf spelers als afgelopen donderdag.

Vermoedelijke opstellingen:
N.E.C.: Gábor Babos; Peter Wisgerhof, Patrick Pothuizen, Jonas Olsson, Youssef El-Akchaoui; Dominique Kivuvu, Lorenzo Davids, Edgar Barreto; Rutger Worm, Paul Jans, Roy Beerens.

Sparta Rotterdam: Joost Terol; Sepp de Roover, Danny Schenkel, Ayodele Adeleye, Steve Olfers; Edwin Van Bueren, Harris Medunjanin, Michael Krohn-Dehli; Yuri Rose, Marvin Emnes, Rachid Bouaouzan.

gelukkig heeft Sparta geen blessuregevallen :lol:
NEC: Babos,Wisgerhof,Pothuizen,Olsson,
El-Akchaoui,Barreto,Kivuvu,Davids,Worm,
Jans,Beerens

SPARTA R'DAM: Terol,De Roover,Adeleye,
Schenkel,Olfers,Krohn-Dehli,Medunjanin,
v.Bueren,Rose,Bouaouzan,Emnes
0-1
Schenkel
Icon_evil
lekker dan, blij dat ik ook hier mn cappie niet heb
Lees ik dat die kut Wisgerhof onzeker is, neem ik Olsson, scoort die kut Wisgerhof.

Kut spel :letitallout:
wie heeft hem niet Big Grin

19 keer
4 keer captain Sad
lollllll fuck de pleeee offs!
2-1 potje (Barreto)
Nu heeft Kivuvu schijnbaar gescoord :letitallout:
Ekslem Wrote:Nu heeft Kivuvu schijnbaar gescoord :letitallout:

minder ja.... kut ronde Sad
Nummer 1 en 2 doen goede zaken......
Nummer 75 doet dramatische zaken :letitallout:
Ekslem Wrote:Nummer 75 doet dramatische zaken :letitallout:

wat een gelul 41 punten is meer dan ik
37
Ekslem Wrote:37

assist sneijder is 39 net als ik

olsson en babos geel ook nog is Sad
36 dus :letitallout:
49 denkik
Pages: 1 2