FTM Forum

Full Version: (OT) Songfestival
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Wat denken jullie over dit geheel.

Zag net in de krant dat Edsilia weg is gestemd.
Niet dat het mij veel boeit, maar ik wil er niet meer lastig door worden gevallen.
je bedoelt het oostvblokfestival?

of het welk land houden we te vriend festival?

zielig voor edsilia. blijft een lekker wijf.

oh ja, gewoon nooit meer meedoen.
Ik sluit me in zijn geheel bij waf aan.
Gister wel een dubbele whiskey verdiend dankzij Latvia. Superonnozel lied van een gekke snuiter met een raar hoedje, te slecht voor woorden. Ik roep: en toch gaat dit nummer naar de Finale. Daar wilde iemand wel een borrel om verwedden :8:

Geheel terecht natuurlijk dat de troela van Tjeerd eruit ligt met d'r slechte Engels. Dat nummer was soooo 12 years ago, daar kun je tegenwoordig niet meer mee aankomen. Xtragaap4de
Treesong Wrote:Geheel terecht natuurlijk dat de troela van Tjeerd eruit ligt met d'r slechte Engels. Dat nummer was soooo 12 years ago, daar kun je tegenwoordig niet meer mee aankomen. Xtragaap4de

das dan nog altijd een stuk moderner dan die sooo 40 years ago depri pop waar jij het altijd over hebt. :razz:

een dubbele whiskey? toe maar, ben je zeker weer van een afstapje gelazerd? :negerwaf:
Volgens kenner H.J. Smits moeten we Within Temptation volgend jaar afvaardigen.

Daar sluit ik me ook bij aan.

Iemand trouwens ooit van de cd's Good Morning Vietnam 1 t/m 4 gehoord?
Quote:De zangeres moet donderdagavond tijdens de halve finale van het festival bij de eerste tien eindigen om door te mogen naar de finale en is zelf ook vol vertrouwen. "Voor 99 procent staan we in de finale", zegt ze zelfverzekerd. "We gaan ervoor."

:lol:
waf Wrote:een dubbele whiskey? toe maar, ben je zeker weer van een afstapje gelazerd? :negerwaf:

Nee hoor, dat doe ik alleen maar als ik gasten moet entertainen :cheers:
Ach ja, in de mallemolen van het leven, draaien we allemaal een rondje mee.
Treesong Wrote:
waf Wrote:een dubbele whiskey? toe maar, ben je zeker weer van een afstapje gelazerd? :negerwaf:

Nee hoor, dat doe ik alleen maar als ik gasten moet entertainen :cheers:

Of na een pubkwis natuurlijk. Ow nee dat was een hele trap :waf:
Hup Ukraine. <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.eurovision.tv/addons/mediaplayer/video/ukr.html">http://www.eurovision.tv/addons/mediapl ... o/ukr.html</a><!-- m -->

En Nederland had gewoon weer een slecht, voorspelbaar, 100x eerder gehoord nummer natuurlijk, gek he dat je het dan nooit haalt.
goa Wrote:
Treesong Wrote:
waf Wrote:een dubbele whiskey? toe maar, ben je zeker weer van een afstapje gelazerd? :negerwaf:

Nee hoor, dat doe ik alleen maar als ik gasten moet entertainen :cheers:

Of na een pubkwis natuurlijk. Ow nee dat was een hele trap :waf:

Pfff, omdat jullie te broekpoeperig waren om voor het einde een fles champagne te bestellen en voorts weigerden om mee te drinken toen we de welverdiende buit binnen hadden [-(
De oekraine is een achterlijk land weet ik sinds ik daar vorig jaar zag dat er ZAKKEN melk werden verkocht.
goa Wrote:De oekraine is een achterlijk land weet ik sinds ik daar vorig jaar zag dat er ZAKKEN melk werden verkocht.

Wel een mooi scheldwoord: Ontzettende Zak MELK! Icon_evil
Later dit jaar ga ik eens kijken in MINSK, ik vermoed dat het daar nog een drupje erger is allemaal =D>
goa Wrote:Later dit jaar ga ik eens kijken in MINSK, ik vermoed dat het daar nog een drupje erger is allemaal =D>

Bof jij even! Ik heb gehoord dat ze daar melk en brood geven in ruil voor quasi-populair-wetenschappelijke schrijfsels van Hollandse bodem :eten:
goa Wrote:Later dit jaar ga ik eens kijken in MINSK, ik vermoed dat het daar nog een drupje erger is allemaal =D>

nog een mooier scheldwoord: ontzettende zak melk uit minsk!
Treesong Wrote:
goa Wrote:Later dit jaar ga ik eens kijken in MINSK, ik vermoed dat het daar nog een drupje erger is allemaal =D>

Bof jij even! Ik heb gehoord dat ze daar melk en brood geven in ruil voor quasi-populair-wetenschappelijke schrijfsels van Hollandse bodem :eten:

[Image: pikgetrap.jpg]

:lol:
waf Wrote:
goa Wrote:Later dit jaar ga ik eens kijken in MINSK, ik vermoed dat het daar nog een drupje erger is allemaal =D>

nog een mooier scheldwoord: ontzettende zak melk uit minsk!

Precies! En: het mag vast van de Bond tegen het Vloeken! Hakkuh
Ik ga me volgend jaar aanmelden. Ga ik naakt het podium op met een schaap en dan in 24 talen roepen (zingen kan ik niet), dat het doorgestoken kaart is.

Als afsluiter duw ik dat schaap met reet naar het publiek, waarna die een natte scheet laat. Dan zeg ik:"Dit was Nederland, wij doen vanaf nu niet meer mee...."
Dan gaan we dus gewoon door.... #-o
Die kans bestaat, jah.
Kan die Edsilia volgend jaar niet gewoon weer mee doen met hetzelfde liedje? Dat weet dan toch niemand meer, en het scheelt weer een hoop heisa van te voren.
Mukkus Wrote:Ik ga me volgend jaar aanmelden. Ga ik naakt het podium op met een schaap en dan in 24 talen roepen (zingen kan ik niet), dat het doorgestoken kaart is.

Als afsluiter duw ik dat schaap met reet naar het publiek, waarna die een natte scheet laat. Dan zeg ik:"Dit was Nederland, wij doen vanaf nu niet meer mee...."

Dat is bijna hetzelfde als wat Edsilia gisteren deed. Niet origineel Muk
Kan dit niet in het homo-topic?
Bor de Wolf Wrote:Kan dit niet in het homo-topic?

Daar heb ik deze poll ook voor gemaakt.
Hoeveel homo's lopen hier op het voetbalforum rond?
Het antwoord is 4:
Quote:Ik kijk er ieder jaar weer naar uit 14% [ 4 ]

En Bor, het kunnen er zelfs nog meer worden!
Fred Naaigaren Wrote:
Bor de Wolf Wrote:Kan dit niet in het homo-topic?

Daar heb ik deze poll ook voor gemaakt.
Hoeveel homo's lopen hier op het voetbalforum rond?
Het antwoord is 4:
Quote:Ik kijk er ieder jaar weer naar uit 14% [ 4 ]

En Bor, het kunnen er zelfs nog meer worden!

Davydoff is/was toch zo'n Songfestivalfan?
Bor de Wolf Wrote:Kan dit niet in het homo-topic?

Bij die andere 2 homo wolven?

[Image: rough-gay-wolf-sex.jpg]
Mukkus Wrote:Davydoff is/was toch zo'n Songfestivalfan?

D'r is hier maar 1 echte Songfestivaladept en da's EB...
Leuke happening op zich, die puntentelling #-o
Pages: 1 2