FTM Forum

Full Version: Ajax - Heerenveen (terugwedstrijd)
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3
Quote: Sulejmani, Breuer en Hansson zondag inzetbaar tegen Ajax

11/05 (13:47) Michel Breuer blijkt in de thuiswedstrijd tegen Ajax een botje in zijn hand te hebben gebroken. Hij is desondanks inzetbaar in de return, zondag in Amsterdam. Miralem Sulejmani is eindelijk speelgerechtigd.
nieuws

Hetzelfde geldt voor Thomas Prager. Ook hij kreeg in de play-offs vorig seizoen twee gele kaarten. Bij sc Heerenveen ontbreekt alleen Ugur Yildirim. Hij is geblesseerd en komt dit seizoen niet meer in actie, ook niet als de club de finale van de play-offs haalt.

Ook Miralem Sulejmani is nu speelgerechtigd. Vrijdag loopt de schorsing af die door zijn vorige club Partizan Belgrado werd opgelegd, omdat de clubs het niet eens werden over een transfervergoeding. Protesten tegen die gang van zaken leverden niets op. Over de vergoeding zijn de clubs het nog steeds niet eens.

Michel Breuer kon vrijdag opgelucht ademhalen. Foto's wezen uit dat er in zijn hand een botje is gebroken. Breuer: ,,Maar de pijn valt mee. Flink intapen die zaak en het is te doen. Ik schrok eerst wel, want ik weet echt niet in welk duel ik dit heb opgelopen.''

Ajax begint de thuiswedstrijd met een achterstand van 1-0. Trainer Henk ten Cate kan nog geen beroep op Gabri doen. De Spanjaard is geschorst. Zdenek Grygera en Leonardo zijn nog steeds geblesseerd.

sc Heerenveen begint de wedstrijd met een voorsprong van 1-0.

en
Quote:Statistieken tegen SC Heerenveen niet in voordeel van Ajax

Ajax moet zondag in de ArenA tegen SC Heerenveen een 1-0 nederlaag goedmaken om uitzicht te houden op de voorronde van de Champions League. De statistieken spreken echter niet in het voordeel van de Amsterdammers.

Ajax heeft namelijk in de eredivisie sinds 23 november 2003 niet meer thuis gewonnen van de Friezen. Sindsdien werd het 1-3 (2004/05), 0-0 (2005/06) en 0-1 (2006/07). De laatste wedstrijd was ook een van de slechts vier thuisnederlagen die Ajax dit seizoen leed. De andere waren tegen SC Heerenveen, PSV en Espanyol.

Wedstrijd staat onder leiding van 'blinde tyfushond' Bossen.
Stilte voor de gloryhunt-storm? :-k
Ik ga ervan uit dat het 1-1 of 2-1 word en Ajax word uitgeschakeld, nu kan alles nog natuurlijk maar ik heb er een hard hoofd in
Ik heb er geen goed gevoel over. Alves gaat er voor zorgen dat Ajax niet mag spelen voor een CL-ticket Sad
3-1 wordt het
ik huiver ook een beetje, had misschien toch cziommer ipv sneijder captain moeten maken.

Het wordt trouwens live uitgezonden op goaltv2
straks dus 2 wedstrijden tegelijk op mn scherm.
Kan iedereen dat goaltv2 ontvangen/gebruiken/zien?
Ekslem Wrote:3-1 wordt het
[-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o<
Mukkus Wrote:Kan iedereen dat goaltv2 ontvangen/gebruiken/zien?

ja


<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.voetbalinbeeld.nl/">http://www.voetbalinbeeld.nl/</a><!-- m -->

kijk hier maar even, je moet ppmate downloaden

heb je het programma, dan ga je naar sports en dan goaltv2. dan begint ie met bufferen zodra ze iets uitzenden
3-0
Frits Wrote:
Mukkus Wrote:Kan iedereen dat goaltv2 ontvangen/gebruiken/zien?

heb je het programma, dan ga je naar sports en dan goaltv2. dan begint ie met bufferen zodra ze iets uitzenden

Programma heb ik, hoe kom ik dan bij 'sports'?
AJAX: Stekelenburg,Ogararu,Stam,
Vermaelen,Davids,Sneijder,Heitinga,
Emanuelson,De Mul,Huntelaar,Babel

SC HEERENVEEN: Vandenbussche,
Zuiverloon,Hansson,Dingsdag,Breuer,
Poulsen,Bosvelt,Hanssen,Pranjic,Alves,
Nilsson
Mukkus Wrote:
Frits Wrote:
Mukkus Wrote:Kan iedereen dat goaltv2 ontvangen/gebruiken/zien?

heb je het programma, dan ga je naar sports en dan goaltv2. dan begint ie met bufferen zodra ze iets uitzenden

Programma heb ik, hoe kom ik dan bij 'sports'?
op player klikken, zie je rechts onder NEW sport staan, klik je op en dan goaltv2
St Etienne vs Lille?

Wil Ajax zien! Wink
das over een half uurtie!
Frits Wrote:
Mukkus Wrote:
Frits Wrote:
Mukkus Wrote:Kan iedereen dat goaltv2 ontvangen/gebruiken/zien?

heb je het programma, dan ga je naar sports en dan goaltv2. dan begint ie met bufferen zodra ze iets uitzenden

Programma heb ik, hoe kom ik dan bij 'sports'?
op player klikken, zie je rechts onder NEW sport staan, klik je op en dan goaltv2

Klopt het dat hij nu nog op 0 % staat bij het bufferen en dat ie pas om half 3 gaat, of hebben jullie al beeld?
Ik heb nu beeld,

ching ching oeee ah Davids sambal bei?
Wie is die Chinees die elke keer er doorheen lult?
Dat is Hoe Lang
Wel ruk kwaliteit btw
Tripplexxx Wrote:Wie is die Chinees die elke keer er doorheen lult?

die kun je uit zetten Smile kwaliteit is idd niet best vergeleken met planetvoetbal, maar duidelijk genoeg om het te volgen
Enge vrije trappen van ALves
1-0 Huntelaar
Dan lopen ze hier achter....
2-0
En 2-0 Babel (sneijder) :eeeek:
TT geeft 2-0
Babel
Hoe is het, spuit elf :lol:
Hahah net te laat... Big Grin
Pages: 1 2 3