FTM Forum

Full Version: Gratis producten!
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
op de meeste artikelen die je in de supermarkt kunt kopen staat een tekst als deze:

"Dit product werd door ons met de grootste zorg samengesteld.Mocht u klachten hebben over dit product verzoeken we u de geopende verpakking aan ons toe te zenden, we zullen bij u dan geheel gratis een nieuw product laten bezorgen."

Ik had een keer een zak Croky chips waar een stuk touw in zat. Heb ik een brief geschreven en het stuk touw erbij gedaan. Toen kreeg ik een doos terug met 3 nieuwe zakken en een brief waarin stond waar dat touw vanaf kwam.

post hier producten die je terugstuurde naar een fabrikant, én hun reactie daarop !
Moker krijgt hollandse trekjes? :wink:

Ik heb een keer een blik Whiskas kattenvoer (voor de kat) teruggestuurd, daar zat een stuk karton (het halve blik was opgevuld) in. Werd ook ruim vergoed met Whiskas-produkten.
Ik had een keer een fles Coca Cola die erg muf smaakte... Heb hem opgestuurd en ben toen beloond met een heel krat, dus 12 flessen (en 17 gulden statiegeld)...
Nou 2 weken geleden mijn Mobiel opgestuurd omdat een paar toetsen het niet meer deden!! Waterschade zeggen ze dus ik krijg niks terug en kan een nieuwe mobiel halen! had em net 4 maand
Balthazar Wrote:Nou 2 weken geleden mijn Mobiel opgestuurd omdat een paar toetsen het niet meer deden!! Waterschade zeggen ze dus ik krijg niks terug en kan een nieuwe mobiel halen! had em net 4 maand

Die kutsmoes wordt bijna altijd opgevoerd als reden dat ze geen geld teruggeven. MAAK DIE DINGEN DAN BETER BESTAND TEGEN WATER, HUFTERS!
Fijn stof is trouwens ook een hele nare m.b.t mobiele telefoons. Daar kunnen ze ook niet goed tegen.
Je moet die telefoons ook niet uit de verpakking halen! Heb trouwens ooit eens gebeld over klontjes in de citroenkwark van Mona (wel opgegeten natuurlijk als rasstudent). Kreeg ik een complete doos vol met allerlei verschillende kwarken, puddinkjes en weet ik wat allemaal. Toch ruim een week misselijk geweest van al die zut. :lol:
Toen ik nog in de Brugklas zat was ik in een tussenuur met mijn klas in de Mac Donalds.

Een vriendje van me had een Mac Chicken, at deze voor 3 kwart op, ging toen naar de kassaslet met de medeling dat er wat weinig sla opzat. Hij kreeg een nieuwe, en besloot er toen ook een Milkshake bij te nemen. Na deze Milkshake helemaal op te hebben gedronken ging hij naar dezelfde kassaslet om te melden dat hij een wat opgeblazen gevoel had gekregen van zijn Milkshake, waarop hij weer een nieuwe kreeg. Vol verbazing kocht ik snel een Mac Chicken om deze voor drie kwart op te eten en daarna te zeggen dat er wat weinig sla op zat. De kassaslet nam de burger mee naar achter, kwam terug met het doosje. Ik deed het open en vond onder allemaal ranzige sla resten het laatste kwart van mijn Mac Chicken Icon_evil