FTM Forum

Full Version: pokerforummeeting
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5
Poker is hot, ook op dit forum en daarom hebben we besloten er wat mee te gaan doen bij de volgende meeting in de vorm van een pokertoernooitje.

Wat gaan we doen? We komen bij elkaar bij het amsterdamse bos waar we een paar tafels hebben neergezet waar naar hartelust gepokerd kan worden. Eerst zullen we een toernooitje houden met een inleg van 10e de man en 1 optionele rebuy. Na afloop mag men uiteraard doen waar men zin in heeft, nog een toernooitje cash games alles is vrij. Prijzenverdeling zal nog even afhangen van het aantal deelnemers maar waarschijnlijk zullen de eerste 3 betaald krijgen 50/30/20

Eten? Jawel, Jazz zal zorgen voor een prachtige barbecue en ik zal ervoor zorgen dat ie weer een paar van die hamburgers in elkaar knutselt. (uiteraard mag je altijd je eigen barbecue items meenemen)

Is er ook wat te drinken dan? Het is de bedoeling dat iedereen zelf wat meeneemt. Dit kan varieren van een sixpackje tot een fles sinas maar als iedereen iets meeneemt zal er meer dan genoeg te drinken zijn.

Wat nou als ik niet wil/kan pokeren? Ook dan ben je natuurlijk van harte welkom! Er zullen er vast wel een paar bereid zijn om je het pokerspel uit te leggen zodat ook jij leuk kan meespelen en anders is het ook altijd leuk om te kijken aangezien er altijd genoeg ophef is rond de tafels. Bovendien zitten we in het amsterdamse bos dus een bal mee en er kan altijd gevoetbald worden door de afvallers.

Wanneer dan? Wij hadden zelf 23 juni in ons hoofd, mochten er echt veel mensen niet kunnen staat het natuurlijk vrij om dit te verplaatsen. Laat aub wel even weten of je komt, het liefst via een pb met daarin je mobiele nummer zodat je eventueel te bereiken bent.
Leuk idee, ik ben er graag bij maar doe dat wel onder voorbehoud van brekende vliezen bij mevrouw Bumme.
Present uiteraard
Ik zal eens even kijken of ik kan
Zal ook eens kijken of ik dan tiet heb
goede kans dat ik erbij ben.
Ik verwacht uiteraard een uitgebreid verslag met foto’s.
Ik kan eventueel 4 luitjes uit de regio Den Haag / Rotterdam / Dordrecht meenemen
23 juni staat genoteerd, onder voorbehoud ben ik present ( al dan niet om 10 e aan Tree te 'geven', en dan gewoon te genieten van een hapje)....

Ik neem wel wat voetballen mee... :wink:
Fabian Wrote:23 juni staat genoteerd, onder voorbehoud ben ik present ( al dan niet om 10 e aan Tree te 'geven', en dan gewoon te genieten van een hapje)....

Ik neem wel wat voetballen mee... :wink:
Wil je dit keer met Bokkie meerijden Fabian :razz:
Ik doe ook wel mee... want het mooie is: we zien de politie en de Belastingdienst van verre aankomen! :waf:

(En als we gepakt worden, halen we het pokerwereldnieuws Hakkuh)
Treesong Wrote:Ik doe ook wel mee... want het mooie is: we zien de politie en de Belastingdienst van verre aankomen! :waf:

(En als we gepakt worden, halen we het pokerwereldnieuws Hakkuh)

Hoezo ... de 10E is toch voor de BBQ en de winnaar van het pokertoernooi (op puur vriendschappelijke basis) draait op voor de rekening toch ?? :lol:
Lijkt mij een superplan en denk dat deshotas ook van de partij is.
gittermaster Wrote:Lijkt mij een superplan en denk dat deshotas ook van de partij is.

Je begint steeds meer te lijken op

[Image: techies%20fight%20club.jpg]

:wink:
Smile
first rule of fight club... Do NOT tlak about fight club
Geen angst, we zullen net doen of deshotas een echte persoon is hoor :wink:
Ik kom om te kanen en te pokeren dat gevoetbal ken voorlopig even niet...(Het is weer bijna zomer dus moet er iets kapot, dit keer is mijn meniscus kaduuk :cry: :letitallout: )
Poker tafels in een park? En dan beroofd worden zeker door een stelletje amsterdamse junks [-X
Ricochan Wrote:Poker tafels in een park? En dan beroofd worden zeker door een stelletje amsterdamse junks [-X

In het Amsterdamse Bos zitten geen junks, alleen maar roeiers, hockeyers en kinderlokkers
Treesong Wrote:
Ricochan Wrote:Poker tafels in een park? En dan beroofd worden zeker door een stelletje amsterdamse junks [-X

In het Amsterdamse Bos zitten geen junks, alleen maar roeiers, hockeyers en kinderlokkers

Dan moet Peter zeker komen, word het wat rustiger op het forum Wink
Treesong Wrote:
Ricochan Wrote:Poker tafels in een park? En dan beroofd worden zeker door een stelletje amsterdamse junks [-X

In het Amsterdamse Bos zitten geen junks, alleen maar roeiers, hockeyers en kinderlokkers


Dan komt die vent van undercover nederland zeker ook?
Depor Wrote:
Treesong Wrote:
Ricochan Wrote:Poker tafels in een park? En dan beroofd worden zeker door een stelletje amsterdamse junks [-X

In het Amsterdamse Bos zitten geen junks, alleen maar roeiers, hockeyers en kinderlokkers

Dan moet Peter zeker komen, word het wat rustiger op het forum Wink

Die heeft dan al een poker middag in het Anne Frank Plantsoen.
Bumme Wrote:
Depor Wrote:
Treesong Wrote:
Ricochan Wrote:Poker tafels in een park? En dan beroofd worden zeker door een stelletje amsterdamse junks [-X

In het Amsterdamse Bos zitten geen junks, alleen maar roeiers, hockeyers en kinderlokkers

Dan moet Peter zeker komen, word het wat rustiger op het forum Wink

Die heeft dan al een poker middag in het Anne Frank Plantsoen.

Samen met Fons zeker
hehe we twijfelden idd of we t wel moesten doen op zo'n openbare plek, maar het lijkt me toch wel duidelijk dat dit om een home game gaat (ik woon daar toch!!)
In 't Amsterdamse Bos ? .... verre familie van Bor ?
Het is toch niet helemaal duidelijk blijkt wel...
Hoe staan de ontwikkelingen ?
goed...als ik de reacties hier zo even tel zitten we op meer dan 10 man en gaan we zelfs richting de 15 a 20!
Zolang de Jazz de hamburgers maar maakt en Bum weer met z'n auto vol met sjit aan komt karren....

:wink:
:lol:
Pages: 1 2 3 4 5