FTM Forum

Full Version: Wie?
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Ik heb over twee weken een interview met Liam en Noel Gallagher van Oasis... Wie kan mij een Manchester United shirt lenen om de boel ff op scherp te zetten? :razz: :wink:
Je kan ook zeggen dat je zelf ook zingt, en dan een liedje van robbie ten gehore brengen
Of je zingt gewoon een nummer van Blur...Song 2 ofzo...Woeeeeeeeehoeeeeeeeeee
Keyzer Wrote:Ik heb over twee weken een interview met Liam en Noel Gallagher van Oasis... Wie kan mij een Manchester United shirt lenen om de boel ff op scherp te zetten? :razz: :wink:

Ik heb sinds kort een Schmeichel shirt in mijn bezit :wink:
Het zal niet de eerste keer zijn dat de broertje Gallagher weglopen bij een interview..... zal Jan dat wel leuk vinden?
Jan wil juist dat ze mij op mijn bek slaan, zodat ik (en Metro) in het nieuws komen... :lol:

Maar het was een grapje, ik ga gewoon in mijn jarenoude MCFC shirt... Dat kan ik nu toch weer aan...
En hoe waren de broertjes Gallagher irl?

Ik zag het interview staan, maar nog geen tijd gehad om het te lezen.
Ik mocht 20 minuutjes in de nabijheid van enkel Noel verkeren en dat was best leuk... We hebben het over veel zaken gehad, behalve Oasis eigenlijk...

Het concert in HMH was geweldig, alle hits kwamen voorbij en de sfeer was prima...