FTM Forum

Full Version: Punten finale
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Dida (18.70M) 3
Oddo, Massimo (14.00M) 3
Jankulovski, Marek (16.50M) 2
Nesta, Alessandro (18.00M) 3
Agger, Daniel (11.85M) -1
Mascherano, Javier (10.95M) -1
Kaka © (19.95M) 6
Gerrard, Steven (15.95M) 0
Pirlo, Andrea (18.05M) 3
Inzaghi, Filippo (15.95M) 9
Kuyt, Dirk (12.85M) 3

totaal: 30 punten

Iedereen die vol voor Liverpool gegaan is, is gezien. Wie vol voor Milan is gegaan, loopt hoogstens 4x3 punten in (aangezien ik 7 keer Milan heb). Als ik dan de punten meereken van mijn Liverpool spelers(+1), dan lopen ze hoogstens 11 punten in. Dan ga ik er niet van uit dat mensen Pipo als C hebben (behalve Bierteam!!Notworthy Notworthy Notworthy ) . Aangezien ik 17 punten voorsprong had op de nummer 30, moet een top 30-klassering in de pocket zitten Smile
Lamme Lennie Wrote:Iedereen die vol voor Liverpool gegaan is, is gezien. Wie vol voor Milan is gegaan, loopt hoogstens 4x3 punten in (aangezien ik 7 keer Milan heb). Als ik dan de punten meereken van mijn Liverpool spelers(+1), dan lopen ze hoogstens 11 punten in. Dan ga ik er niet van uit dat mensen Pipo als C hebben. Aangezien ik 17 punten voorsprong had op de nummer 30, moet een top 30-klassering in de pocket zitten Smile
Wat dat betreft is het jammer dat Milan niet alsnog de nul heeft gehouden, dan had ik nog aardig wat punten ingelopen op "lafaards :wink: "als jij en Ekslem. :razz:
Nu schiet dat met 37 punten niet echt op.
Ik had ook 4 Milan-verdedigers hoor, dus zoveel had je niet ingelopen :razz:
Lamme Lennie Wrote:Ik had ook 4 Milan-verdedigers hoor, dus zoveel had je niet ingelopen :razz:
Die ene verdediger met -1 maakt dan net het verschil, denk ik
Ik eindig iig boven LL :razz:

EDIT: Als ik zo snel uitreken is er max. 47 te behalen!?
34 met quiz denk....jammer dat bonera niet inviel alsmede gilardino!
zal me niks helpen maar maybe in de subleague..... :roll:
Gegokt en verloren. Met plaats 60 moest ik wel voor de outsider gaan.
laat maar :oops:
tietuh Wrote:34 met quiz denk....jammer dat bonera niet inviel alsmede gilardino!
zal me niks helpen maar maybe in de subleague..... :roll:
Gilardino viel toch wel in ?
de nieuwe Wrote:
Ekslem Wrote:Als ik zo snel uitreken is er max. 47 te behalen!?
In theorie:
Dida 7
Oddo 7
Nesta 7
Maldini 7
Jankulovski 6
3 middenvelders:9
Gilardino 3
Inzaghi © 18
1 niet-spelende
maakt totaal: 64

2-1 was het hoor!

De nummer 3 mag trouwens blij zijn met die goal van Kuyt!
Ik kom op 38 punten incl. quiz.

Sta op plek 28, slechts 2 punten voor op de nr. 30 maar ik denk dat ik wel in de prijzen ga vallen :razz:
Voyou Wrote:Ik kom op 38 punten incl. quiz.

Sta op plek 28, slechts 2 punten voor op de nr. 30 maar ik denk dat ik wel in de prijzen ga vallen :razz:

Zeker niet toen de scheids een minuut te vroeg affloot.
de nieuwe Wrote:
tietuh Wrote:34 met quiz denk....jammer dat bonera niet inviel alsmede gilardino!
zal me niks helpen maar maybe in de subleague..... :roll:
Gilardino viel toch wel in ?

ow echt...... :oops: t was zo saai was weggelopen :Big Grin
37 dan

wat duurt dat berekenen lang :eeeek:
Toch nog van 22 naar 15 met 40 punkte.
Gedeelde 15e plaats met mij; met 39 punten van 21 naar 16.

Jammer van die goal, anders had een top 10 notering er zeker ingezeten. Maar niettemin, 84 euro credit is ook wel leuk. Jammer van het magere aanbod bij Fangadgets.
_Tampie Wrote:Gedeelde 15e plaats met mij; met 39 punten van 21 naar 16.

Jammer van die goal, anders had een top 10 notering er zeker ingezeten. Maar niettemin, 84 euro credit is ook wel leuk. Jammer van het magere aanbod bij Fangadgets.

Sta ik toch net 1 plekkie boven jullie :razz:

Nu hopen dat ik bij CM ook in de top 100 blijf, wellicht zit er dan een wat leuker kado in dan bv een shirt (als ze dat al hebben)
Brons! :8:
Waarom heeft EJR geen punten?
Eindplaats 12... Niet ontevreden in mijn debuutjaar na jaren afwezigheid!

Bij die shop hebben ze toch wel wat aardige shirtjes (b.v. NL elftal) of heb ik het nu mis?
Ekslem Wrote:Eindplaats 12... Niet ontevreden in mijn debuutjaar na jaren afwezigheid!
Bij die shop hebben ze toch wel wat aardige shirtjes (b.v. NL elftal) of heb ik het nu mis?

:roll: :roll:

Of je maakt je debuut of je rentree na jaren afwezigheid maar zoals jij het schrijft hoort het in een ander topic.
Ekslem Wrote:Eindplaats 12... Niet ontevreden in mijn debuutjaar na jaren afwezigheid!

Bij die shop hebben ze toch wel wat aardige shirtjes (b.v. NL elftal) of heb ik het nu mis?

Je moet er wel op tijd bij zijn. Vorig jaar kon ik in augustus het nieuwe Ajaxshirt alleen nog in de maten S en XL krijgen.
Ekslem Wrote:Eindplaats 12... Niet ontevreden in mijn debuutjaar na jaren afwezigheid!

Bij die shop hebben ze toch wel wat aardige shirtjes (b.v. NL elftal) of heb ik het nu mis?

Eer dat jij dat shirtje in huis hebt gekregen, spelen ze alweer in heel wat anders :nanana:
Bumme Wrote:
Ekslem Wrote:Eindplaats 12... Niet ontevreden in mijn debuutjaar na jaren afwezigheid!
Bij die shop hebben ze toch wel wat aardige shirtjes (b.v. NL elftal) of heb ik het nu mis?

:roll: :roll:

Of je maakt je debuut of je rentree na jaren afwezigheid maar zoals jij het schrijft hoort het in een ander topic.

Je hebt gelijk, excuses
Lamme Lennie Wrote:Dan ga ik er niet van uit dat mensen Pipo als C hebben (behalve Bierteam!!Notworthy Notworthy Notworthy ) .
Danku Danku :8:

Ik had al zo'n voorgevoel dat dit Pipo z'n finale zou worden :wink:
Nee was natuurlijk 'n gokje, kzag veel mensen met Kaka als aanvoerder, dat Milan de 0 zouden houden rekende ik niet op dus vandaar Pipo... Pakte dus aardig uit, hoogste weekscore met 46 punten en gestegen van 32 naar 19! Iets meer dan €83 te besteden! Vorig jaar ook al rond dit bedrag gewonnen, Championsmanager bevalt me wel =D>

Wat me trouwens opvalt is dat er een aantal mensen uit de top30 het risico hebben genomen om volledig voor Liverpool te gaan en er nu dus kei hard uitgedonderd zijn, dat risico had ik dan toch niet genomen!
Hoe lang na de einduitslag was er vorig jaar geld te besteden? Kan me herinneren dat SD vorig jaar nogal lang op zich liet wachten. Klopt dit?
Ekslem Wrote:Hoe lang na de einduitslag was er vorig jaar geld te besteden? Kan me herinneren dat SD vorig jaar nogal lang op zich liet wachten. Klopt dit?

Ik heb het even nagekeken, vorig jaar heb ik op 22 mei een mail ontvangen dat ik een prijs had gewonnen en daarna op 30 mei een mail met de code waarmee je de prijs kon innen... Ik weet niet wanneer de CL-finale vorig jaar precies was maar dit lijkt me toch wel redelijk snel na de finale...
Van 28 naar 26.. :roll: Die gele kaart voor Oddo heb ik schijnbaar over het hoofd gezien..

In ieder geval in de prijzen gevallen, 82€ te besteden! Acht forummers in de prijzen, netjes =D>
Voyou Wrote:Die gele kaart voor Oddo heb ik schijnbaar over het hoofd gezien..

Volgens mij hebben de de gele kaart van Gatusso aan Oddo gegeven, Oddo heeft er namelijk echt geen gekregen en Gatusso duidelijk wel... Maar dat maakt voor (mijn) punten geen verschil...
Oddo had idd geen geel :roll:
Wie gaat er mailen? :razz:

Het zal idd weinig uitmaken, al heb ik nu 0,16 cent minder te besteden bij Fangadget.com #-o :wink:
Pages: 1 2