FTM Forum

Full Version: Antivirusprogramma
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Welke programma kan ik het beste op mijn (nieuwe) PC zetten dat virussen en spyware buitenhoudt?
hitman pro
Zeker van de vrachtwagen gevallen, die 'nieuwe' PC. Als je em gewoon bij een nette winkel had gekocht, had je er automatisch een goed programma bijgekregen #-o
ZoneAlarm...stukken beter dan HitmanPro...
@Ekslem: AVG als virusscanner, is goed en gratis Wink
Om spyware buiten te houden is het aan te raden om Firefox te gebruiken, daarnaast 1x per week hitman pro draaien en je pc blijft mooi schoon.

@Tree: dat gaat ook alleen op als je een kant en klare pc koopt...
Echt? :eeeek:
Inderdaad AVG Free gebruiken. Gratis, goed en neemt niet zo fucking veel geheugen in beslag. Te downloaden op grisoft.com
of gewoon een goeie anti-biotica....
Ik gebruik momenteel aspirine, trachitol en neusspray tegen virussen.

Hatsjoe!
T00L Wrote:@Ekslem: AVG als virusscanner, is goed en gratis Wink
Om spyware buiten te houden is het aan te raden om Firefox te gebruiken, daarnaast 1x per week hitman pro draaien en je pc blijft mooi schoon.

Precies wat ik ook altijd doe, afhankelijk van hoe vaak ik per week achter mijn computer zit en sites bezoek/dingen download die 'spywaregevoelig' zijn. :wink:
ik zou ook gewoon ff avg internet securityvan een torrent site afhalen, dan krijg je er ook nog een crack bij :wink:
Treesong Wrote:nette winkel

[Image: gay.gif]
kaspersky
Ad Wim Wrote:Inderdaad AVG Free gebruiken. Gratis, goed en neemt niet zo fucking veel geheugen in beslag. Te downloaden op grisoft.com

mee eens...

heb bij mijn pc en laptop dat fucking Norton eraf gehaald en vervangen door AVG.... werkt toppie!
Gratis: AVG antivirus, ZoneAlarm firwall, AdAware antispyware, maar als je CCleaner regelmatig gebruikt ben je 99% van je spyware kwijt, wel even aangeven welke cookies je wilt bewaren. Bij hardnekkige problemen even wat verder kijken met HijackThis. Testen of je voldoende beveiligd bent tegen hackers met Shields Up! https://www.grc.com/x/ne.dll?bh0bkyd2
Heb ook AVG, alleen is hij nu verlopen. Heeft iemand een key voor me?
Legion Wrote:Heb ook AVG, alleen is hij nu verlopen. Heeft iemand een key voor me?

Voor de gratis versie heb je geen key nodig. Misschien moet je hem upgraden?