FTM Forum

Full Version: Contracten
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5
T00L Wrote:Feit is dat Adder beter op z'n conditie gelet heeft dan de Klop. Hoe verklaar je die 3 punte dan?

[Toolmode]Kan je dat zelf niet onderzoeken?[/toolmode]
Hey, jullie komen met een stelling niet ik...
T00L Wrote:Feit is dat Adder beter op z'n conditie gelet heeft dan de Klop. Hoe verklaar je die 3 punte dan?

Ga jij maar lekker een aanvaller met een middenvelder vergelijk. Vergelijk ik de middenvelders onderling. Okay?
Mukkus Wrote:
Lamme Lennie Wrote:
Mukkus Wrote:
Lamme Lennie Wrote:
Depor Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Ik weet dat het in de regels staat, ik weet dat het vaak wordt gezegd, maar ik heb nog nooit bewijs gezien dat het ook daadwerkelijk zo is! (wat trouwens niet inhoudt dat ik me er niet aan hou)

Ja zo kan je doorblijven gaan....meet de hoeveelheid dagen nu je boven de 89% zit per pop op een skill, dan laat je je conditie naar 60% zakken en meet je het nog een keer....
Wil je het risico niet lopen dat je een dikke dag langer bezig bent, vraag dan ook niet om bewijs want dat kan iemand alleen leveren die een dag training in wil leveren.

Ik ga dat inderdaad niet testen daar ik dat zonde vind van mijn training. Maar als Legion het zo zeker weet, ga ik er vanuit dat er iemand is die het wel heeft gestest en ben ik heel benieuwd naar zijn bevindingen.

Die bevindingen geeft ie toch al aan? :roll:

En heeft hij dat zelf getest? Zo ja, ben ik de laatste die hem niet zal geloven. Zo nee, dan wordt ik graag gewezen op het topic (of wat dan ook) waar deze test staat.

Jammer dat je hier wel op ingaat, maar niet op de post die ik richt aan Legion waar ik aangeef dat het ook aan andere dingen kan liggen.

En anders wacht ik gewoon op de test van Depor Flower

Kijk naar de datum waarop Eddy Grafbekkenberg is begonnen en de datum van Acda. Tel vervolgens het aantal stats op van beide spelers.

Grafbekkenberg traint door tot 50-60% fitness, Acda zit op minimaal 89%.
En dit heb ik maanden geleden al eens aangegeven.... :roll:

Succes.
(Al je niet verder kan tellen dan 10, dan PB je me maar.....)

Ach, die ene op koppen en scoren heb ik zo en punt 1 van Lennies betoog is waar dus dan sta ik weer ruim voor op de zgn. skillpunten. Nogmaals, het verschil tussen bonus en boete blijkt in de praktijk marginaal te zijn. Misschien trainen de twee 0,0001% sneller dan Eddy Kloppenberg. Proficiciat zeg ik dan maar zeggen. Ik geloof dat de heren wel van een pluim in de ster houden.
Mukkus Wrote:
T00L Wrote:adder heeft bij mijn weten ook altijd goed op z'n conditie gelet (in ieder geval stukken beter dan Vietjes), hoe verklaar je het dan dat die pas 54 skillpunten heeft?

Mooie aanname, kun je niks mee.

Tot een maand geleden kwam ik niet onder de 90%.
Vietjes Wrote:
Mukkus Wrote:
Lamme Lennie Wrote:
Mukkus Wrote:
Lamme Lennie Wrote:
Depor Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Ik weet dat het in de regels staat, ik weet dat het vaak wordt gezegd, maar ik heb nog nooit bewijs gezien dat het ook daadwerkelijk zo is! (wat trouwens niet inhoudt dat ik me er niet aan hou)

Ja zo kan je doorblijven gaan....meet de hoeveelheid dagen nu je boven de 89% zit per pop op een skill, dan laat je je conditie naar 60% zakken en meet je het nog een keer....
Wil je het risico niet lopen dat je een dikke dag langer bezig bent, vraag dan ook niet om bewijs want dat kan iemand alleen leveren die een dag training in wil leveren.

Ik ga dat inderdaad niet testen daar ik dat zonde vind van mijn training. Maar als Legion het zo zeker weet, ga ik er vanuit dat er iemand is die het wel heeft gestest en ben ik heel benieuwd naar zijn bevindingen.

Die bevindingen geeft ie toch al aan? :roll:

En heeft hij dat zelf getest? Zo ja, ben ik de laatste die hem niet zal geloven. Zo nee, dan wordt ik graag gewezen op het topic (of wat dan ook) waar deze test staat.

Jammer dat je hier wel op ingaat, maar niet op de post die ik richt aan Legion waar ik aangeef dat het ook aan andere dingen kan liggen.

En anders wacht ik gewoon op de test van Depor Flower

Kijk naar de datum waarop Eddy Grafbekkenberg is begonnen en de datum van Acda. Tel vervolgens het aantal stats op van beide spelers.

Grafbekkenberg traint door tot 50-60% fitness, Acda zit op minimaal 89%.
En dit heb ik maanden geleden al eens aangegeven.... :roll:

Succes.
(Al je niet verder kan tellen dan 10, dan PB je me maar.....)

Ach, die ene op koppen en scoren heb ik zo en punt 1 van Lennies betoog is waar dus dan sta ik weer ruim voor op de zgn. skillpunten. Nogmaals, het verschil tussen bonus en boete blijkt in de praktijk marginaal te zijn. Misschien trainen de twee 0,0001% sneller dan Eddy Kloppenberg. Proficiciat zeg ik dan maar zeggen. Ik geloof dat de heren wel van een pluim in de ster houden.

Feiten?

Proficiciat? Undecided
proficiat
kooltje Wrote:proficiat

DAT MEEN JE NIET!
Quote:Zijn er drops in training?
Ja, die zijn er. Als je fitness lager is dan 90% is krijg je een drop. Hoe lager de fitness, hoe hoger de drop. Een drop wil dus zeggen dat je trager een bekwaamheid zult trainen.
Enkel als je bekwaamheid nog een waarde van 0 heeft krijg je geen drop. Hoe hoger de waarde van een bekwaamheid, hoe hoger de drop.
Voorbeeld: Als je Techniek traint en de waarde van je Techniek vaardigheid is 0, met een fitheid van 67%, zul je geen drop krijgen. Maar als je Scoren traint en de waarde van je Scoren vaardigheid is 17, zul je bijna het maximum krijgen van de drop omdat je fitness maar 67% is. Hoe lager de fitness, hoe hoger de drop. Hoe hoger de waarde van je vaardigheid, hoe hoger de drop is als je fitness laag is.

Staat ook gewoon in de regels....waarom zouden ze dat erin zetten? Kun je het zelf lezen, Vietjes of moet je nu iemand roepen die het voor je voorleest?
Mukkus Wrote:
Quote:Zijn er drops in training?
Ja, die zijn er. Als je fitness lager is dan 90% is krijg je een drop. Hoe lager de fitness, hoe hoger de drop. Een drop wil dus zeggen dat je trager een bekwaamheid zult trainen.
Enkel als je bekwaamheid nog een waarde van 0 heeft krijg je geen drop. Hoe hoger de waarde van een bekwaamheid, hoe hoger de drop.
Voorbeeld: Als je Techniek traint en de waarde van je Techniek vaardigheid is 0, met een fitheid van 67%, zul je geen drop krijgen. Maar als je Scoren traint en de waarde van je Scoren vaardigheid is 17, zul je bijna het maximum krijgen van de drop omdat je fitness maar 67% is. Hoe lager de fitness, hoe hoger de drop. Hoe hoger de waarde van je vaardigheid, hoe hoger de drop is als je fitness laag is.

Staat ook gewoon in de regels....waarom zouden ze dat erin zetten? Kun je het zelf lezen, Vietjes of moet je nu iemand roepen die het voor je voorleest?

Daar heb ik jou toch voor El Asprinator?! En dat is dan ook zo'n beetje het enige waar je goed in bent. O ja, ontzettend snel op je teentjes getrapt zijn ook. Hoe kon ik dat nou bijna vergeten! #-o
Vietjes Wrote:Hoe kon ik dat nou bijna vergeten! #-o

Misschien ben je afgeleid door die paardepik in te ruime anus, met je geile dwergenbek.
Mukkus Wrote:
Vietjes Wrote:Hoe kon ik dat nou bijna vergeten! #-o

Misschien ben je afgeleid door die paardepik in te ruime anus, met je geile dwergenbek.

Damn, je wordt er steeds beter in. Heb je het nu eigenlijk tegen AkkeVietjes of tegen Grafbekkloppenpik?

Jongejonge, ik heb je een keertje een flapdrol genoemd. Errruuuug.
En die paardepik was voor Lego. Maar dat had jij wel in de gaten.

Ik vind jou intussen een hele intelligente gozer. En dat is compliment 3. Op de vorige; "volgens mij kunnen wij het goed vinden aan de bar." heb ik geen reactie kunnen vinden. En die was gemeend. Best jammer.
Mukkus Wrote:
Lamme Lennie Wrote:
Mukkus Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Hoe weet jij dat dit bij de Klop maar 1 keer is voorgekomen? Misschien is het hem nog nooit overkomen.

Omdat we 1x de afspraak hebben gemaakt dat we allemaal onze fitness op 100% moesten hebben. Het kampioensschapduel tegen Older in de lagere divisie.

Prima, maar er was wel een regel binnen CT. Was dat 95%? Maakt ook verder niet uit, komt op hetzelfde neer. Wellicht trainde hij fitness waar hij op 94% stond vlak voor de wedstrijd (dat kost het dan 2%, aangezien je niet op 102% kan komen). Wellicht plande jij het beter in en koste het je geen training. En zoals hierboven reeds aangegeven traint/trainde De Klop misschien niet 1 dezelfde skill per dag, maar meerdere. Dan train je ook minder snel (en nee, daar heb ik geen bewijs voor :razz: ).

Dan traint ie niet alleen dom, maar ook nog eens heel dom. Ik schat hem niet zo bijster hoog in, maar zo laag? Nee, toch?

Daarnaast heb ik, gezien die 95%-regel heel af en toe fitness richting de fictieve 101 of 102 getraind. Maar dat was dan vooral om niet de TT op vrijdag te verneuken.

Maar de verschillen die er zijn tussen Acda en Grafbekkenberg zijn van dien aard, dat ligt hem niet op die paar fitnesstraininkjes. Zijn 'trainingsstraf' zal nu alleen maar groter worden naarmate het niveua van de stats ook hoger worden.

Omdat ik dan toch bezig ben nog 2 mogelijkheden waarom Vietjes minder ver is dan jij:
- Vietjes heeft minder gehad aan de teamtraining dan jij
- Jij hebt een tijd als verdediger gespeeld, en het is bekend (toch?) dat verdedigers minder fitness verliezen dan middenvelders
Lamme Lennie Wrote:
Mukkus Wrote:
Lamme Lennie Wrote:
Mukkus Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Hoe weet jij dat dit bij de Klop maar 1 keer is voorgekomen? Misschien is het hem nog nooit overkomen.

Omdat we 1x de afspraak hebben gemaakt dat we allemaal onze fitness op 100% moesten hebben. Het kampioensschapduel tegen Older in de lagere divisie.

Prima, maar er was wel een regel binnen CT. Was dat 95%? Maakt ook verder niet uit, komt op hetzelfde neer. Wellicht trainde hij fitness waar hij op 94% stond vlak voor de wedstrijd (dat kost het dan 2%, aangezien je niet op 102% kan komen). Wellicht plande jij het beter in en koste het je geen training. En zoals hierboven reeds aangegeven traint/trainde De Klop misschien niet 1 dezelfde skill per dag, maar meerdere. Dan train je ook minder snel (en nee, daar heb ik geen bewijs voor :razz: ).

Dan traint ie niet alleen dom, maar ook nog eens heel dom. Ik schat hem niet zo bijster hoog in, maar zo laag? Nee, toch?

Daarnaast heb ik, gezien die 95%-regel heel af en toe fitness richting de fictieve 101 of 102 getraind. Maar dat was dan vooral om niet de TT op vrijdag te verneuken.

Maar de verschillen die er zijn tussen Acda en Grafbekkenberg zijn van dien aard, dat ligt hem niet op die paar fitnesstraininkjes. Zijn 'trainingsstraf' zal nu alleen maar groter worden naarmate het niveua van de stats ook hoger worden.

Omdat ik dan toch bezig ben nog 2 mogelijkheden waarom Vietjes minder ver is dan jij:
- Vietjes heeft minder gehad aan de teamtraining dan jij
- Jij hebt een tijd als verdediger gespeeld, en het is bekend (toch?) dat verdedigers minder fitness verliezen dan middenvelders

- Minder aan de TT, hoezo? We hebben dezelfde TT. Tackling, Speed, Positioning, spelinzicht, Korte pass heeft daarin gezeten. In het begin trainde ik Tackling en Vietjes Positioning en Spelinzicht. Misschien kun je wat specifieker zijn?

- Okay, daarnaast heb ik ook een seizoen alle wedstrijden gespeeld om van die herpositionering van verdediger af te komen. Dan zat Vietjes op woensdagmiddag op het ereterras met een biertje, liep Acda fitness te verspelen.....tel je deze dan ook mee?
Mukkus Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Omdat ik dan toch bezig ben nog 2 mogelijkheden waarom Vietjes minder ver is dan jij:
- Vietjes heeft minder gehad aan de teamtraining dan jij
- Jij hebt een tijd als verdediger gespeeld, en het is bekend (toch?) dat verdedigers minder fitness verliezen dan middenvelders

- Minder aan de TT, hoezo? We hebben dezelfde TT. Tackling, Speed, Positioning, spelinzicht, Korte pass heeft daarin gezeten. In het begin trainde ik Tackling en Vietjes Positioning en Spelinzicht. Misschien kun je wat specifieker zijn?

Knap dat je nog precies weet welke teamtraining we hebben gehad de afgelopen seizoenen =D> Het hoeft toch niet per definitie zo te zijn dat je elke keer meedoet met de teamtraining? Als verdediger train je andere skills dan als middenvelder. Als er meer skills inde teamtraining zitten voor een middenvelder lijkt het me dat een middenvelder meer heeft aan de teamtrainingen. Ik zeg niet dat het zo is, maar het is een mogelijkheid.


Mukkus Wrote:- Okay, daarnaast heb ik ook een seizoen alle wedstrijden gespeeld om van die herpositionering van verdediger af te komen. Dan zat Vietjes op woensdagmiddag op het ereterras met een biertje, liep Acda fitness te verspelen.....tel je deze dan ook mee?

Ok, gelijkspel hier.
Lamme Lennie Wrote:
Mukkus Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Omdat ik dan toch bezig ben nog 2 mogelijkheden waarom Vietjes minder ver is dan jij:
- Vietjes heeft minder gehad aan de teamtraining dan jij
- Jij hebt een tijd als verdediger gespeeld, en het is bekend (toch?) dat verdedigers minder fitness verliezen dan middenvelders

- Minder aan de TT, hoezo? We hebben dezelfde TT. Tackling, Speed, Positioning, spelinzicht, Korte pass heeft daarin gezeten. In het begin trainde ik Tackling en Vietjes Positioning en Spelinzicht. Misschien kun je wat specifieker zijn?

Knap dat je nog precies weet welke teamtraining we hebben gehad de afgelopen seizoenen =D> Het hoeft toch niet per definitie zo te zijn dat je elke keer meedoet met de teamtraining? Als verdediger train je andere skills dan als middenvelder. Als er meer skills inde teamtraining zitten voor een middenvelder lijkt het me dat een middenvelder meer heeft aan de teamtrainingen. Ik zeg niet dat het zo is, maar het is een mogelijkheid.

Ik pak nu alle TT's mee van de huidige training, dat betekent dat ik sneller train, maar ook meer fitness verlies. 2% t.o.v. 1%. dus train ik nu vaker fitness train dan voorheen.
Ik kreeg een berichtje deze week dat komende week ik gedelete wordt... Dat jullie het weten...

Enne: ik mis het voor geen meter! Big Grin =D>
Marshall Wrote:Ik kreeg een berichtje deze week dat komende week ik gedelete wordt... Dat jullie het weten...

Enne: ik mis het voor geen meter! Big Grin =D>

Mooi scheelt weer in de kosten
nieuwe contracten zijn de deur uit.
Klop heeft 2x een aanbieding gehad, want ik had een foutje gemaakt.
Klop moet degene aanvaarden van rotatiespeler en NIET van 1e teamspeler.
Iedereen wordt rotatiespeler.
Bostoen en Acda hebben ook een aanbieding gehad, omdat ik hoop dat ze gewoon nog blijven ondanks wat er allemmal gebeurd/gezegd is.
Ikzelf heb dus geen contractaanbieding, maar heb dat bij deelnemers uitgelegd.
Adder Wrote:nieuwe contracten zijn de deur uit.
Klop heeft 2x een aanbieding gehad, want ik had een foutje gemaakt.
Klop moet degene aanvaarden van rotatiespeler en NIET van 1e teamspeler.
Iedereen wordt rotatiespeler.
Bostoen en Acda hebben ook een aanbieding gehad, omdat ik hoop dat ze gewoon nog blijven ondanks wat er allemmal gebeurd/gezegd is.
Ikzelf heb dus geen contractaanbieding, maar heb dat bij deelnemers uitgelegd.

Ahum, het lijkt erop dat ik 2 exact dezelfde aanbiedingen heb gekregen. Ik zie nada verschil tussen de 2 aanbiedingen, dus nergens de term rotatiespeler. Beide belangrijke speler voor 1e team. Welke moet ik accepteren coach, die van 18:40:56 of die van 18:41:10? Of misschien geen van beide...... ? :wink:
weiger ze allebei maar, dan maak ik daarna wel een nieuwe voor je aan.
Adder Wrote:weiger ze allebei maar, dan maak ik daarna wel een nieuwe voor je aan.

K
onderweg weer
Deze ziet er weer exact hetzelfde uit Adder. Wat moet er er bij Teamstatus staan?
Bij Joep zie ik als enige Rotatiespeler staan en dat is de bedoeling toch?
Ik accepteer 'm gewoon. Kijken wat er gebeurt
Yep, wordt vanzelf rotatiespeler. Kan dat vantevoren niet zien. Excuses
maakt niet uit.
Getekend
ik krijg ook niks nieuws adder neem ik aan?
Pages: 1 2 3 4 5