FTM Forum

Full Version: Tour 2007
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Mooi van Millar dat ie de ontsnapping opzet vandaag, even voorop knallen voor eigen publiek!
Millar en Grivko worden zo opgepakt door het peloton.
Cavendish gevallen, die gaat nooit meer terugkomen :letitallout:
Wat een koning, die McEwen Notworthy
Weergaloos staaltje van Robbie Notworthy
Genomico Wrote:Weergaloos staaltje van Robbie Notworthy

Heeft ie nou zijn dopingplasje al afgegeven?
Vandaag komt Freire als eerste aan...
Steegmans....
Trok de spint aan voor Boonen en Boonen komt er niet voorbij Smile
Kan ook alleen maar met belgen
flinke klapper in die laatste 3 kilometer.... :eeeek:
weer die chavanel in de top 10. feillu ook. freire valt me wel tegen.

maar, we weten nog niet wie sterk is en wie niet met zo'n valpartij.....
+/- 30 man die sprintte voor de overwinning... hier kan je geen pijl op trekken...
Tja, ik denk dat er een paar mannen morgen niet meer starten, belangrijkste slachtoffers voor de pools: Cancellara en Vaitkus.

Mijn secret weapon heeft zijn eerste binnen, verwacht veel van hem nog...
cancellara heeft zijn pols gebroken denk ik.....
Volgens mij was Vaitkus de renner die head first de dranghekken invloog
Niet echt tevreden met de plek van kopman McEwen vandaag, maar de 11e, 15e en 20e plaats van mijn goedkopies maken toch iets goed. Vandaag de nummers 2,6,7,11,15 en 20.
waf Wrote:cancellara heeft zijn pols gebroken denk ik.....

Best zuur als de gele trui de Tour moet verlaten daardoor, en zuur voor mijn team.
Lamme Lennie Wrote:
waf Wrote:cancellara heeft zijn pols gebroken denk ik.....

Best zuur als de gele trui de Tour moet verlaten daardoor, en zuur voor mijn team.

Cancellara trok soepel die gele trui aan... leek er niet op dat hij iets gebroken heeft... Die Fred Rodriquez kwam een stuk moeilijker de streep over...
Ik stond vandaag vlak voor de finishlijn en het was wel een vreemde gewaarwording. Eerst maar zo'n klein groepje die voor de overwinning sprintte, terwijl je toch een vrijwel geheel peloton verwacht en dan alleen maar groepjes met bebloede renners, sleutelbeenbreuken en gebroken polsen. Die Rodriguez zag er inderdaad slecht uit, maar ook Quinziato en Forster zagen er niet best uit.
En dan Bennatti, een van mijn troeven bij Rondemaster, als een van de laatsten aangeslagen aan zien komen... :cry:
Millar heeft zich laten ombouwen tot vrouw.
Millar zou thans in Dorset wonen en onder de naam Phillippa York door het leven gaan (wikipedia).
En Cancellara wint de etappe :lol:
Wat een held!! En wat een kneuzen die Fransen die voorop zaten! Als ik Willems was, zou ik morgen even een stokje tussen de spaken stegen.
Lekke lul die Hunter, om van zijn lijn of te wijken waardoor McEwen in de remmen moest en daardoor geen kans meer had :x
Doet er nog iemand mee met de tourpoule van Telesport? Zelfde regels als Sportdreams, maar dan zonder budgetbeperking.
Ja, maar mijn team bij de tourmanager scoort zelfs beter.......
Berend Botje Wrote:Doet er nog iemand mee met de tourpoule van Telesport? Zelfde regels als Sportdreams, maar dan zonder budgetbeperking.

Jep, 19e daar in de eerste etappe. Met Feuillu in mijn team was ik daar eerste geworden (maar zo blijft het)
943 na eerste etappe. Is er nog een subleague?
Niet dat ik weet. Heb daar een sprintteam, dus heeft voor mij weinig zin.
Quote:De Spanjaard Xabier Zandio heeft woensdag in de vierde etappe van de Ronde van Frankrijk de strijd gestaakt en liep daarbij een sleutelbeenbreuk op.

Die heeft de staking wel heel acuut ingezet.
Fred Naaigaren Wrote:
Quote:De Spanjaard Xabier Zandio heeft woensdag in de vierde etappe van de Ronde van Frankrijk de strijd gestaakt en liep daarbij een sleutelbeenbreuk op.

Die heeft de staking wel heel acuut ingezet.

:lol:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11